Tuttebobo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ganske skuffande skive. Vokser her. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Må få si at nye Motorhead svinger i rockefoten. Sitter etter 4-5 gjennomhøringer! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er ikke veldig Motorhead fan, men må si den nye plata er ganske barsk! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er ikke veldig Motorhead fan, men må si den nye plata er ganske barsk! Samme her. Har bare hørt et par låter tidligere, og ikke synes det har vært så utrolig spennende, men Motorizer fikk jeg virkelig sansen for. Er det noen skiver som utmerker seg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Du har alt du trenger på No Sleep Till Hammersmith (tidenes beste liveplate, kåret av mange publikasjoner). Motorhead hadde sin aller største suksess rundt slutten av 70-tallet, siden det var en helt ny type musikk for de fleste. Derfor kunne de dra med seg Saxon på verdensturne allerede i 1980. Og Saxon var evig takknemlige, for Motorhead var det største innen heavyrock da. Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du har alt du trenger på No Sleep Till Hammersmith Helt sant. Makan til barsk liveplate har jeg aldri vært borti. Har ikke sett Motörhead live, men jeg kan tenke meg at det er rimelig heftig siden jeg blir pumpet opp som faen av No Sleep Till Hammersmith. Kremplate. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Motorhead er sinnsykt fett live. Punktum finale. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg liker Over Bjoergvin Graater Himmerik veldig godt. Stemningen i det albumet er helt spesiell. Synes alle Taake-albuma er ganske så jevne. Meget bra alle 3 må jeg si. Absolutt alt de har gitt ut er herlig. Sålenge du ikke bryr deg om at lydenkvaliteten skal være lik Ghost Reveries-skiva til Opeth (Ekstremt eksempel kanskje? ) så vil du nok finne mye god musikk. Lydkvalitet er ikke så farlig, selv om jeg i utgangspunktet ikke er så stor fan av "spilt inn i skogen på en kassettspiller"-lyden. Uansett, takk for svar, jeg browsa litt på metal-archives.com og kom til ca samme konklusjon som Programvare og Thriven (alle tre er ca like bra). Går vel kanskje for Bjørgvin da Edit: Ny Taake-plate i november, btw. Endret 24. september 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Apropos liveplater. Kjem ikkje over kor dritbra denne er. Den har vore ein fast følgesvenn på nesten samtlege vorspiel i over eit år no. Endret 24. september 2008 av huf Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De andre albumene er ikke noe dårlige de, svinepelz. Jeg synes bare Bjoergvin skiller seg ut litt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Liker coveret på den nye plata til Taake. gleder meg! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Trivium - Shogun er lekket. I smell Metallica wannabes Edit: Kommer Taake med nytt album? Badass. Endret 24. september 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En kompis av meg mente at Trivium er byttet ut med Testament på The Unholy Alliance-tour. Jeg finner ikke noe info om dette. Er det sant? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er det noen som liker Arch Enemy, så er det bare å sjekke ut The Agonist. Hu har diiiiiigg stemme digg tryne også Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En kompis av meg mente at Trivium er byttet ut med Testament på The Unholy Alliance-tour. Jeg finner ikke noe info om dette. Er det sant? Hvis dette stemmer er det i hvert fall ikke tvil om at jeg skal dit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvordan folk ser ut er egentlig ganske care men. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Om det er Testament og ikke Trivium er det jo egentlig en dritbra line-up. Slayer, Amon og Testament. Har ikke hørt på Mastodon så aner ikke hvordan det er. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Nettopp. Mastodon er så som så, men tror de funker live. Endret 24. september 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har sett Mastodon live, det var ganske fett. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er ikke veldig Motorhead fan, men må si den nye plata er ganske barsk! Samme her. Har bare hørt et par låter tidligere, og ikke synes det har vært så utrolig spennende, men Motorizer fikk jeg virkelig sansen for. Er det noen skiver som utmerker seg? Alt er nesten likt. Alt er nesten like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå