Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har alt du trenger på No Sleep Till Hammersmith (tidenes beste liveplate, kåret av mange publikasjoner). Motorhead hadde sin aller største suksess rundt slutten av 70-tallet, siden det var en helt ny type musikk for de fleste.

Derfor kunne de dra med seg Saxon på verdensturne allerede i 1980. Og Saxon var evig takknemlige, for Motorhead var det største innen heavyrock da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg liker Over Bjoergvin Graater Himmerik veldig godt. Stemningen i det albumet er helt spesiell.

Synes alle Taake-albuma er ganske så jevne. Meget bra alle 3 må jeg si.

Absolutt alt de har gitt ut er herlig. Sålenge du ikke bryr deg om at lydenkvaliteten skal være lik Ghost Reveries-skiva til Opeth (Ekstremt eksempel kanskje? :p) så vil du nok finne mye god musikk.

Lydkvalitet er ikke så farlig, selv om jeg i utgangspunktet ikke er så stor fan av "spilt inn i skogen på en kassettspiller"-lyden. Uansett, takk for svar, jeg browsa litt på metal-archives.com og kom til ca samme konklusjon som Programvare og Thriven (alle tre er ca like bra). Går vel kanskje for Bjørgvin da :)

Edit: Ny Taake-plate i november, btw.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar
Er ikke veldig Motorhead fan, men må si den nye plata er ganske barsk!

Samme her. Har bare hørt et par låter tidligere, og ikke synes det har vært så utrolig spennende, men Motorizer fikk jeg virkelig sansen for. Er det noen skiver som utmerker seg?

Alt er nesten likt. Alt er nesten like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...