Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg liker Over Bjoergvin Graater Himmerik veldig godt. Stemningen i det albumet er helt spesiell. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Synes alle Taake-albuma er ganske så jevne. Meget bra alle 3 må jeg si. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Absolutt alt de har gitt ut er herlig. Sålenge du ikke bryr deg om at lydenkvaliteten skal være lik Ghost Reveries-skiva til Opeth (Ekstremt eksempel kanskje? ) så vil du nok finne mye god musikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Likte heavy metal og skrekkfilmer Dette er ordene Dagbladet bruker i overskriften om Matti, mannen bak skolemassakren i Finland. Trodde at vi var ferdige med dette for lenge siden. Ingen dreper fordi de hører på metal. Kunne hvertfall stått "Likte black metal og gorefilmer" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Slenger med en klassisk doom-rocker, Nevermore-What Tomorrow Knows Warrel Dane har en herlig stemme, og Jeff Loomis er riffgud. Sier bare SKRU OPP Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har hørt mye på "To the nameless dead"-plata til Primordial. Derfor tenkte jeg å sjekke ut noe av det andre de har gitt ut. Er det noe jeg bør begi meg ut på? Har de gitt ut noe i samme klasse som det jeg allerede har hørt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sinnsykt fett, Bytex. Er ikke særlig into doom. Tips til beste doom-bandet, eller noe slikt? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Warrel Dane har en sinnsykt fet stemme. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har gravd litt i svartmetal godtepåsan og kommet frem til noen god biter. Som Vinterland, Sacramentum og Forefather. Noen tips til hvilkne album og starte med ? Taake er digg, og samme er videoen til bytex. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sinnsykt fett, Bytex. Er ikke særlig into doom. Tips til beste doom-bandet, eller noe slikt? My Dying Bride og Candlemass er gode greier, eller Ahab om du er klar for å kjøre mobie dick i sakte film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sinnsykt fett, Bytex. Er ikke særlig into doom. Tips til beste doom-bandet, eller noe slikt? My Dying Bride og Candlemass er gode greier, eller Ahab om du er klar for å kjøre mobie dick i sakte film. Skal sjekke ut dem alle, takker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Denne er kjekk fra Candlemass. Egentlig alt fra Nightfall-plata er pure gold. Her en til lekkerbisken, en av de fineste låtene deres, Mourners Lament. Fantastisk melodilinje. Handler om en som har mistet sønnen sin. Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Usikker på om jeg skal spørre om dette her, men jeg prøver meg. Jeg har i det siste blitt ganske fascinert av Black Sabbath, og spesielt de roligere sangene deres, som for eksempel "Planet Caravan" og "Solitude". Jeg lurte på om dere kunne nevne noen sanger i samme gate? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis du ikke på død og liv MÅ ha med Ozzy, er Children of the Sea en klassiker fra slutten av 80-tallet. Tony Martin på vokal. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Warning - er ganske rolig Electric Funeral - litt mer fart i Snowblind - mer heavy men min faviritt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sinnsykt fett, Bytex. Er ikke særlig into doom. Tips til beste doom-bandet, eller noe slikt I tillegg til de andre som ble nevnt kan du få med deg Draconian, Daylight Dies, Mourning Beloveth, Swallow The Sun, Shape of Despair, Esoteric, Funeral. Bare pløy litt på last.fm osv så skal du se du finner mye kos. ----------- Forresten! Jeg oppdaga for Cavalera Conspiracy for 3-4 timer siden, og siden da har ikke noe annet blitt spilt. Fantastisk barsk metal! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 UGH! Programvare: Hør på Sepultura isteden. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Usikker på om jeg skal spørre om dette her, men jeg prøver meg. Jeg har i det siste blitt ganske fascinert av Black Sabbath, og spesielt de roligere sangene deres, som for eksempel "Planet Caravan" og "Solitude". Jeg lurte på om dere kunne nevne noen sanger i samme gate? Nightwing fra Headless Cross-abumet. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 UGH! Ganske skuffande skive. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Om Black Sabbath platen Iron Man bare er live? Isåfall, den eller Accept Metal Heart? Jeg lar dere velge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå