Bytex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Motorhead er flott. Har sett dem live også, det er så brutalt at folk krabber rundt på gulvet og leter etter biter av hjernen sin etter konserten. Meget bra. De var også snille i 1980 og dro med seg Saxon på verdensturne for å hjelpe dem frem, og det setter jeg stor pris på siden Saxon er et av mine yndlingsband. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For de som lurer, så er det nye albumet fra Sonic Syndicate helt på trynet. Det høres helt kliss likt ut som deres forrige album, som etter min mening var en bedrøvelig opplevelse. For de som har lyst på ekstra selvpining, sjekk ut videoen fra første singelen, "Jack of diamond". Ja, den sangen var virkelig crap. De har blitt dårligere og dårligere (som de fleste band.) Husker jeg hørte på dem for 2-3 år sia.. Det var fett. Nå er jeg mer kritisk (Men de har blitt crap og da. Sonic Syndicate har blitt Fall Out Boy-ish. Kan ikke huske at dem alltid har vært det. Foretrekker Sonic Youth framfor dem, hvis man absolutt må høre noe med "Sonic" inkludert Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det noen limited edition versjoner av Motorizer her i landet? Og om, følger det med no fett, eller er det bare et kewlt cover? Må få skiva i hus snart. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det noen limited edition versjoner av Motorizer her i landet? Og om, følger det med no fett, eller er det bare et kewlt cover? Må få skiva i hus snart. Har ikkje sett noko. Eg har den i digipackformat, men trur ikkje det er noko ekstra på den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hørt igjennom Motorhead-skiva nå, virker helt okey etter en gjennomlytting. Satser på at den vokser etterhvert. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Et helt album eller bare en singel? Smule utdatert når det gjelder Evergrey. Helt album check it out. Hørt igjennom Motorhead-skiva nå, virker helt okey etter en gjennomlytting. Satser på at den vokser etterhvert. Vokste veldig her i hvert fall Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Motörhead leverer som vanlig de. Ei solid skive, dog uten å helt tangere gamle klassikere. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 For de som lurer, så er det nye albumet fra Sonic Syndicate helt på trynet. Det høres helt kliss likt ut som deres forrige album, som etter min mening var en bedrøvelig opplevelse. For de som har lyst på ekstra selvpining, sjekk ut videoen fra første singelen, "Jack of diamond". Ja, den sangen var virkelig crap. De har blitt dårligere og dårligere (som de fleste band.) Husker jeg hørte på dem for 2-3 år sia.. Det var fett. Nå er jeg mer kritisk (Men de har blitt crap og da. Sonic Syndicate har blitt Fall Out Boy-ish. Kan ikke huske at dem alltid har vært det. Foretrekker Sonic Youth framfor dem, hvis man absolutt må høre noe med "Sonic" inkludert Jepp, Eden Fire er den eneste bra plata fra Sonic Syndicate. Det var da de faktisk spilte metal, og ikke MTV "metal". Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 MOTORHEAD I SPEKTRUM 15 Besember. Who's in? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg vet ikke ass, Besember høres ut som en utrivelig måned. Vader i oktober derimot.. ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal nok få kommet meg på Vader selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 For de som lurer, så er det nye albumet fra Sonic Syndicate helt på trynet. Det høres helt kliss likt ut som deres forrige album, som etter min mening var en bedrøvelig opplevelse. For de som har lyst på ekstra selvpining, sjekk ut videoen fra første singelen, "Jack of diamond". *Bilde* Ja, den sangen var virkelig crap. De har blitt dårligere og dårligere (som de fleste band.) Husker jeg hørte på dem for 2-3 år sia.. Det var fett. Nå er jeg mer kritisk (Men de har blitt crap og da. Sonic Syndicate har blitt Fall Out Boy-ish. Kan ikke huske at dem alltid har vært det. Foretrekker Sonic Youth framfor dem, hvis man absolutt må høre noe med "Sonic" inkludert Jepp, Eden Fire er den eneste bra plata fra Sonic Syndicate. Det var da de faktisk spilte metal, og ikke MTV "metal". Ja.. Ikke at det er så fryktelig bra det heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg vet ikke ass, Besember høres ut som en utrivelig måned. Vader i oktober derimot.. ^^ Skal nok få kommet meg på Vader selv. Vet noen aldersgrensa på den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Er på John Dee under Rockefeller. Står 18 år leg. Og Rockefeller er beinharde på akkurat det der, de ber om leg til ALLE som skal inn. Med mindre du ser ut som du er 40, da. Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hirr, gleder meg til Volbeat på John Dee jeg, det blir stas. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er på John Dee under Rockefeller. Står 18 år leg. Og Rockefeller er beinharde på akkurat det der, de ber om leg til ALLE som skal inn. Med mindre du ser ut som du er 40, da. Føkk, jeg vil se Vader. Skal se mye når jeg blir 18. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Er på John Dee under Rockefeller. Står 18 år leg. Og Rockefeller er beinharde på akkurat det der, de ber om leg til ALLE som skal inn. Med mindre du ser ut som du er 40, da. Er det ikkje 20 på John Dee? Og du skal ikkje vere for sikker på at du kjem inn sjølv om du ser ut som ein 40-åring. For nokre år tilbake kom eg over ein som ikkje kom inn fordi han ikkje hadde legitimasjon. Han såg ut som han var 40 - han påsto han var 40. Det gjorde også kameratane, men til lita nytte. Negeren i Rockefeller-døra slapp INGEN inn utan gyldig bevis. Endret 24. september 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hehe, sant det. Jeg pleier å bare flashe leggen min, men jeg er 30 og litt tynnere i håret så de ser ikke lenge på den. Husker en kar som prøvde å komme inn uten billett, han var fullstendig krakilsk på dørvaktene fordi han mente han sto på gjestelista (noe han ikke gjorde) og hadde heller ikke legg med seg, og om de ikke kunne gå og HENTE BANDET så de fikk identifisert ham! Da er du ganske dum, hvis du skal inn på gjesteliste og IKKE tar med leggen. For ikke å glemme gråtende fjortis-gothere som ikke slapp inn på Nightwish-konsert. I fullt gear med fine kjoler og ansiktssminke satt de på rekke og rad og gråt på andre sida av fortauet. De tenkte sikkert at bare de SER 18 ut, og pusher puppene LITT ekstra opp, går det nok greit. Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Likte heavy metal og skrekkfilmer Dette er ordene Dagbladet bruker i overskriften om Matti, mannen bak skolemassakren i Finland. Trodde at vi var ferdige med dette for lenge siden. Ingen dreper fordi de hører på metal. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvilket Taake-album er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå