loathsome Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Om du er DT-fan, uten tvil. Har ikke sett dvd-en enda, bare hørt på albumet, og det er fantastisk Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Så et youtube-klipp fra Chaos in Motion, og stemmen til LaBrie er jo forferdelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så kjøper du ikke den hvis du hater stemmen til Labrie, da. Er vel ikke værre enn det. Mange som liker den også. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hold kjeft, stemmen til LaBrie på Chaos er fantastisk. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stemmen til LaBrie er egentlig ganske ålreit, det er bare den forbanna stygge vibratoen hans som ødelegger hele greia. "Ååååååååeeeåeåeåeåeåeåeåeå" Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Liker stemmen til LaBrie til vanlig jeg, men hørtes ikke noe bra ut på Chaos in Motion. Skal høre gjennom hele plata nå for å være sikker, men tviler på at det blir noe kjøp. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MotoriZer er i hus, Snurrer nå, høres flæsk ut! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MotoriZer er i hus, Snurrer nå, høres flæsk ut! ROCK OUT! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MotoriZer er i hus, Snurrer nå, høres flæsk ut! ROCK OUT! WITH YOUR COCK OUT! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Om du er DT-fan, uten tvil. Har ikke sett dvd-en enda, bare hørt på albumet, og det er fantastisk Trodde først du mente Dead Trooper først jeg Dead Trooper er forresten veldig fett!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jaha? I og for seg ikke så værst når den introen ble over. Endret 22. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MotoriZer er i hus, Snurrer nå, høres flæsk ut! ROCK OUT! WITH YOUR COCK OUT! Motorizer var virkelig ikke skuffende det! -- Noen som har hørt nyeste av Evergrey, Torn? Hører for andre gang nå, vokalen er bare helt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Et helt album eller bare en singel? Smule utdatert når det gjelder Evergrey. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Off Topic: Snurreleif hva skjedde med filmbloggen din? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MotoriZer er i hus, Snurrer nå, høres flæsk ut! Som i den nye Motorheadskiva? Er den like fet som det kan forventes? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 MotoriZer er i hus, Snurrer nå, høres flæsk ut! Som i den nye Motorheadskiva? Er den like fet som det kan forventes? Oh yes! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har faktisk ikke hørt noe jeg ikke liker av Lemmy & Co. Ikke mye ræl fra dem. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Off Topic: Snurreleif hva skjedde med filmbloggen din? Offtopic: Jeg holder enda på å konfigurere ting på den, skal slenge ut et par tre anmeldelser som "kompensasjon" når jeg får tid. Ontopic: Nye Evergrey var nam, tilbake på rett sti igjen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Mercyful Fate kicker ass så det holder. Melissa er det beste albumet noen sinne. Skulle bare opplyse dere. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 For de som lurer, så er det nye albumet fra Sonic Syndicate helt på trynet. Det høres helt kliss likt ut som deres forrige album, som etter min mening var en bedrøvelig opplevelse. For de som har lyst på ekstra selvpining, sjekk ut videoen fra første singelen, "Jack of diamond". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå