Dr. Jacoby Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Flere låter fra The way of all flesh ute på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=3lp48YB6IRY...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=eu94S_Ow-UU...feature=related Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nye Cynic skal ikkje høyrast før eg har cden i hånda. Second that Bårdyboy! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Flere låter fra The way of all flesh ute på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=3lp48YB6IRY...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=eu94S_Ow-UU...feature=related Meget tilfredsstillende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vil si det er mer: OK. Har hør det før, likz. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nye Cynic skal ikkje høyrast før eg har cden i hånda. Second that Bårdyboy! Har du bestilt limited-utgåva? Rimelig meiningslaus pakke, men som fanboi måtte eg ha den. Skal sjølvsagt ha albumet i vanleg utgåve og. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Har bestilt fire skiver fra Ebay i dag Rebaelliun - Annihilation Rebaelliun - Bringer Of War Attomica - Disturbing The Noise Violator - Chemical Assault Digg Muzak Endret 20. september 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Faen, Alestorm var ganske tøfft Har en veldig lidenskap for pirater og sjørøvere da. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Faen, Alestorm var ganske tøfft Har en veldig lidenskap for pirater og sjørøvere da. Har CDen jeg. Liker de veldig godt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Alestorm er godmusikk det ja. Håper det ikke tar for lang tid før de komemr til norge igjen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nye Cynic skal ikkje høyrast før eg har cden i hånda. Second that Bårdyboy! Har du bestilt limited-utgåva? Rimelig meiningslaus pakke, men som fanboi måtte eg ha den. Skal sjølvsagt ha albumet i vanleg utgåve og. Tenkte å gjøre det i dagg! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) HÆ ER GOJIRA LEKKET?!? jeg elsker internett Endret 21. september 2008 av loathsome Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da har jeg hørt igjennom The Way of All Flesh for første gang, og må si meg veldig veldig fornøyd. Gojira leverer sakene sine som alltid! Miksen er så og si perfekt! Balansert og nydelig. Sangene er heavy og varierte som faen. Gleder meg til jeg får skiva i posten. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Artig intervju av Metallica i denne episoden av Bruce Dickinson Friday Rock Show. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Artig intervju av Metallica i denne episoden av Bruce Dickinson Friday Rock Show. Måtte laste ned noen greier får å se det, men det funka ikke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) edit: faen Endret 21. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sikker på at det ikke var fake versjon da, Programvare? Finner ikke et eneste spor etter den i så fall jeg. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) God Macabre. Rå daumetall fra söta bror. Anbefales til alle daumetall-fans. Myspace Endret 21. september 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sikker på at det ikke var fake versjon da, Programvare?Finner ikke et eneste spor etter den i så fall jeg. Jo, var bare drit, men virka ganske så troverdig. Sorry folkens. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) edit: faen Black Ice har ikke lekket. YOUR MUSIC FILES MUST BE RENAMED BEFORE OPENED FOLLOW THESE STEPS BELOW.... Step 1.) Rename EACH Music file‘s extension to .zip Example: Change This: 01 Rock N Roll Train.mp3 To This: 01 Rock N Roll Train.zip Step 2.) Then follow these instructions to obtain your password to open your zip files. a.) Go to this web address: [etc] -_- HEY JEG HAR FÅTT CHAOS IN MOTION DVD-EN!!! Endret 21. september 2008 av loathsome Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Chaos in Motion. Var det Dream Theater? Om det, er den verdt å skaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå