Skogslik Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvor kan dette `Deathhammer` skaffes? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Annet enn Altars of Madness, hva er verdt å sjekke ut av Morbid Angel? Alt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Noko for deg, puse-Glint? Demoen er best. Og Deathhammer er jall. Endret 17. september 2008 av Glint Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gojiras nye er så sinnsykt rå! Topper nesten kanskje FMTS dette her. Se filmen hos Youtube TIGHT SHIT Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ræva vokalist. Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nye Cynic har leaka! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nye Cynic har leaka! Fett! Laddas ned umiddelbart! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dæven, den Gojira-låa var ganske rå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bajs-Erlend har blitt med i Spawn of Possession. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fenriz er genial. Det finnes et intervju med han og Pete fra Headbanger's Ball, hvor de sitter oppi skauen sammen og prater. Og så spør han hvorfor de kalte skiva for FOAD, så sier Fenriz at det står for "Fenriz Onnanerer Annenhver Dag". Makan til jordnær fyr skal man se lenge etter. Fenriz går tur i skogen på NRK1 nå, om noen er interessert. http://www1.nrk.no/nett-tv/natur/spill/verdi/72227 Han nevnte faktisk navnet på en av sangene på den nye plate som kommer i høst. `Hiking metal punx` som han sier til hu dama er en sang på den nye plata. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bajs-Erlend har blitt med i Spawn of Possession. Ikke overraska Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som har hørt Before the Dawn? En av Before the Dawns første sanger(litt sær synging). Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bajs-Erlend har blitt med i Spawn of Possession. Ikke overraska Haha, ikkje voldsomt. SoP er fett frå før, så med Erlend med på laget så kan det bli enda feitare. Nye Cynic skal ikkje høyrast før eg har cden i hånda. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Synes ikke Before The Dawn er så jævlig fett egentlig. Men dette derimot! Anchorhead Darth Metal, metallbandet som baserer alle sine låter på Star Wars. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Anchorhead er favorittbandet mitt. Oppdaga det i dag tidlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Welcome To Mosh Eisley! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nye Cynic skal ikkje høyrast før eg har cden i hånda. Lurt. Den lekka utgivelsen har rævva lyd, men på en annen side kan jeg garantere at den råkker. Var tøft å få høre Evolutionary Sleeper fra studio enn fra Hove med et molefonken publikum. Låtene vi kjenner til fra promoen har blitt kjørt et par vendinger i vaskemaskina og krydra deretter. Låter knallbra, og helt forskjellig. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Merket ikke noe til lyden på Traced in Air jeg. Det var derimot en rå plate. Litt kort kanskje. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg tenkte på kvaliteten på det som er lekka. Aner ikke hva det er, men det var nok noe rundt <200 VBR MP3, tror jeg. Blir kransekake på meg så fort skiva snurrer foe reel i leiligheten. Rå plate, definitivt. Bortsett fra at den har noen tendenser til 90-talls progmetall i gata Dream Theater til tider, men heldigvis redder den seg selv og dundrer videre som om ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg tenkte på kvaliteten på det som er lekka. Aner ikke hva det er, men det var nok noe rundt <200 VBR MP3, tror jeg. Uheldig då, du. Min er 256-320 VBR. Med andre ord heilt grei kvalitet inntil eg får plata i handa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå