Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fenriz er genial. Det finnes et intervju med han og Pete fra Headbanger's Ball, hvor de sitter oppi skauen sammen og prater. Og så spør han hvorfor de kalte skiva for FOAD, så sier Fenriz at det står for "Fenriz Onnanerer Annenhver Dag". Makan til jordnær fyr skal man se lenge etter.

Fenriz går tur i skogen på NRK1 nå, om noen er interessert.

http://www1.nrk.no/nett-tv/natur/spill/verdi/72227

Han nevnte faktisk navnet på en av sangene på den nye plate som kommer i høst. `Hiking metal punx` som han sier til hu dama er en sang på den nye plata.

Lenke til kommentar
Nye Cynic skal ikkje høyrast før eg har cden i hånda.

Lurt. Den lekka utgivelsen har rævva lyd, men på en annen side kan jeg garantere at den råkker. Var tøft å få høre Evolutionary Sleeper fra studio enn fra Hove med et molefonken publikum. Låtene vi kjenner til fra promoen har blitt kjørt et par vendinger i vaskemaskina og krydra deretter. Låter knallbra, og helt forskjellig.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på kvaliteten på det som er lekka. Aner ikke hva det er, men det var nok noe rundt <200 VBR MP3, tror jeg. Blir kransekake på meg så fort skiva snurrer foe reel i leiligheten.

Rå plate, definitivt. Bortsett fra at den har noen tendenser til 90-talls progmetall i gata Dream Theater til tider, men heldigvis redder den seg selv og dundrer videre som om ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...