thadon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fenriz er genial. Det finnes et intervju med han og Pete fra Headbanger's Ball, hvor de sitter oppi skauen sammen og prater. Og så spør han hvorfor de kalte skiva for FOAD, så sier Fenriz at det står for "Fenriz Onnanerer Annenhver Dag". Makan til jordnær fyr skal man se lenge etter. Fenriz går tur i skogen på NRK1 nå, om noen er interessert. http://www1.nrk.no/nett-tv/natur/spill/verdi/72227 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg skal ut og gå nå straks, ring NRK, da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg skal ut og gå nå straks, ring NRK, da. Primadonna nykker? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Thadon: "Tjenesten er for tiden meget populær" bla bla bla på grunn av stor pågang. Nestegang send meg en pm først da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Å svarte, hadde nesten glemt hvor utrolig fett gammel Enslaved er. Hører på Mardraum. Satan så bra åpningssporet er. Den laaaaaange akustiske introen, også bare over i seig beat og vekselvis clean og blackvokal. Også plutselig full fart. Og en lengde på 10 minutter. Nesten like feit som Slaget i Skogen Bortenfor. Og de hadde fortsatt den litt necro lyden, ikke fullpolert som de nyere platene. Har du sett, fant lydsporet på youtube Sier som beskrivelsen "Yeah this is better than you and your mother" Endret 17. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 For meg slutter egentlig Enslaved etter Below The Lights. Enslaved sine album overrasker stadig, alltid gøy å komme tilbake til de. De spiller live på lørdag i Kristiansand. Da blir det også mulig å høre Gunnar Sauermann tidligere på dagen. Deathhammer som Fenriz reklamerer så mye for spiller dagen før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hehe ja, har sett Enslaved live et par ganger, sist på Inferno. Det var som om publikum sto og venta på Slaget i skogen... for når den introen kom gikk bare alle bananas. Grutle er grisebra live. En kompis av meg på jobb så Enslaved på Grimstad-festivalen. Han er helt hip hop-type (hører stort sett bare på gammel gangsta-rap på ipoden på jobb), men han syns de var veldig flinke, og at trommisen måtte bli sliten. Og at det hørtes veldig sinna ut. Endret 17. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som kan anbefale noe gammel koldbrann til meg? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Anbefale? De har ingen stor diskografi. Det er 2 album og noen ep'er og splits. Du får høre gjennom Nekrotisk Inkvisasjon. Det er good shit. Endret 17. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 En kompis av meg på jobb så Enslaved på Grimstad-festivalen. Han er helt hip hop-type (hører stort sett bare på gammel gangsta-rap på ipoden på jobb), men han syns de var veldig flinke, og at trommisen måtte bli sliten. Og at det hørtes veldig sinna ut. Jeg var der. Enslaved var forsåvidt greit, men det var så lite stemning og så lite folk at det bare ble tull. Å se de på Inferno eller i en annen sammenheng (ikke typ. mainstreamfestival) er nok en større opplevelse. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Enslaved på wacken ifjor var en overlegen opplevelse. Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hmm... Einherjer si første plate var litt kul. Resten var berre drit. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kos deg med hard dance, de som liker skikkelig metall holder med Einherjer! Odin eier deg og det gjør Einherjer også. Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Njet, Odin får eige nokon anna. Det blir rett og slett for kjedeleg utan Bjelland bak mikrofonen. Endret 17. september 2008 av huf Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Anbefale? De har ingen stor diskografi. Hvorfor tror du jeg spurte? Fordi jeg har god peiling på bandet og deres utgivelser? Da hadde jeg ikke spurt Men takk for anbefalingen, skal sjekke ut Nekrotisk Inkvisasjon. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 For meg slutter egentlig Enslaved etter Below The Lights. Enslaved sine album overrasker stadig, alltid gøy å komme tilbake til de. De spiller live på lørdag i Kristiansand. Da blir det også mulig å høre Gunnar Sauermann tidligere på dagen. Deathhammer som Fenriz reklamerer så mye for spiller dagen før. Deathhammer er forbanna fett! UGH! GRAVEYARD NECROMANCY! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) 1. Einherjer høyrte eg mykje på for mange år sidan. Skivene står framleis i hylla, men ikkje stort dei blir spela. Litt sjarm har dei da. Norwegian Native Art var alltid favoritten. Blot var ei flause. Har svært lite trua å den nye skiva, gitt. 2. Koldbrann er sørgjeleg. 3. Enslaved er eit helvetes bra liveband, og eg støttar han som sa at det var "slutt" etter Below The Tights. Fattar ikkje at dei sjølv hatar Blodhemn så mykje. Der er det mange knallåtar. Eit Auga Til Mimir er faktisk ein av mine favorittar blant bandet. 4. Blir tur på Southern Discomfort. Flau line-up, men får vel møte opp når det fyrst skjer noko i byen. Blir vel å sjå Deathhammer, Trendkill og Enslaved. Da er det nok tid til godprat og alkohol. 5. Kjøpte nokre nye skiver i dag. Blant anna General Surgery - Left Hand Pathology. Vil tru det kan vere interessant for fleire her. Mogleg det allereie har vore diskutert på boardet. Her er smakebitar: MySpace Sjekk for eksempel ut "Ambulance Chaser". Noko for deg, puse-Glint? Endret 17. september 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 1. Einherjer er jævla fett. HAMMEREN HEVES! 2. Koldbrann er sørgelig. 3. Har jævla lyst å se Enslaved live en gang. Har hørt at de er bra stort sett overalt. Fantastisk band. 5. General Surgery røska hardt. Jævla hefitge saker. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hmm... Einherjer si første plate var litt kul. Resten var berre drit. Drit og drit, første er i alle fall soleklart den beste, mens resten er litt meh, utenom Far, Far North EPen som var utrolig fet. Norwegian Native Art har jeg ikke hørt, men det ska skje i nær fremtid. Endret 17. september 2008 av thadon Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Annet enn Altars of Madness, hva er verdt å sjekke ut av Morbid Angel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå