H-e-l-l-o Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Unexpect er definitivt et band alle avant-garde fans burde sjekke ut, og andre for den saks skyld. Debutten er visstnok ikke så god, men ''In A Flesh Aquarium'' er en utrolig plate. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Mordecai var slettes ikke verst ! Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Agalloch-news: We have finished the Sculptured record and it will be out late 2007/early 2008 on The End Records. In other news, Agalloch just finished "The White EP" for Vendlus Records which should be out late this year, or early the next. We have a few European shows scheduled now, and our in the process of scheduling a few American ones as well, all for early next 2008. Lastly, drummer Chris Greene has been replaced by Aesop of Ludicra. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Agalloch-news: We have finished the Sculptured record and it will be out late 2007/early 2008 on The End Records. In other news, Agalloch just finished "The White EP" for Vendlus Records which should be out late this year, or early the next. We have a few European shows scheduled now, and our in the process of scheduling a few American ones as well, all for early next 2008. Lastly, drummer Chris Greene has been replaced by Aesop of Ludicra. Flotte greier, ser frem til dette. Best de tar turen innom Norge, selv om jeg tviler. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ny plakat Btw. :!: Lenke til kommentar
gimme Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva var meningen med den filmen om jeg tør spørre ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva var meningen med den filmen om jeg tør spørre ? Synes den er dritmorsom Lenke til kommentar
gimme Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe ;D Må si at den var litt rar :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe ;D Må si at den var litt rar :!: Excrementory Grindfuckers er kanskje ikke 100 % seriøst, men det fenger virkelig hvis man er i humør for det Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har skiva til Etched in Red? Den datt ned i postkassa mi i går. Fantastiske greier! Det høres at de har katalogen til Tool stående i hylla, men så er det noe eget likevel. Kult. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vicious Art sparket rumpe i går. Herlig å høre Weed the Wild og Tanja Joins the Beating live. Hyggelige folk også, ga bazukh og meg 3eper og en vinyl. Jeg hadde de fra før av riktignok, men vinylen var ikke signert, men det fikset de. Morsomt å snakke snus og røyk med Lundin etter konserten også. Han likte virkelig ikke de norske prisene på tobakk, forståelig nok. Ellers var det hyggelig å prate med Wildfeldt og Sandström, dog godeste Jocke hadde tyllet i seg en del pils og var skikkelig i siget. Death Breath var helt okey fram til Sandström tok fatt på mikrofonen, etter dette var de brått veldig gode. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hoppa over Vicious Art fordi de er drit, men steike så fett Death Breath var. Et av årets beste konserter for min del. Helrøtent! YE! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva synes du om låtene med Sandström da? Skulle jeg betalt for å se Death Breath, måtte det kun være for å høre disse sangene. Resten var bare ok. Og hva var det med å spille ei venom låt og å bytte mellom å prate svensk og engelsk? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Like forbannet fett som resten av låtene, verken mer eller mindre. DEAD BUT WALKING! Venom-coverlåta var knall, og passa glatt inn. Engelsk/svensk greia plaga meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det var flere som ropte til DB at de skulle prate svensk og ikke engelsk, derfor jeg spør. Dannet seg en liten gruppe folk bak oss som hylte og skreik til de. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 La merke til den møkkagjengen faktisk. Lengre bak i lokalet stod det flere folk og ropte at de skulle holde kjeften sin. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Death Breath er elsk. Gitaristen deres Nicke er faktisk opphavmannen til den svenske Death-metalscenen. Band som Entombed, Dismember, Grave, Unleashed osv. Endret 28. oktober 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Idag er det 26år siden Hetfield og Ulrich stifta Metallica. Edit: leif var her. Endret 28. oktober 2007 av Sauegjetteren. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lars og Ulrich faktisk... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Lars og Ulrich faktisk... Takk. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå