Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Lineupen til Wacken er nesten alltid farlig lik de foregående årene. Så repeterende at det forlengst har bikket over til å bli latterlig. Children of Bodom, Destruction, Cannibal Corpse, Amon Amarth, Sodom, Kreator!"""#"U)R#R###%"111|

å hold meg over og legg meg under

Infernovibber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote heavymetal.no

"11.08.08

Iskalde nyheter

Iskald forteller at de om litt over en måned kommer med sitt nye album, 'Revelations of Reckoning Day'. Datoen for slipp her hjemme er satt til 15. september.

"With their new album Iskald takes the step into the elite of Black Metal. Combine the complexity of Emperor with the groove and rawness of Immortal, and we are closing in on what Iskald are all about.! The prestine production of Stamos Koliousis and Vangelis Labrakis (Stonegard/Funeral) adds another dimension to this killer album!""

Promoskriv er alltid morsomme. Bandet er alltid noe helt nytt og fantastisk. Selv om det egentlig høres ut som all anna svartmetall.

Anmeldelse av første skive (8 av 10)

http://www.heavymetal.no/show.article.asp?...18&rid=1889

Lenke til kommentar

Første plata til Iskald sitter godt i mitt hode, hører den daglig :p

og nyeste er selfølgeli bestillt! gleder meg veldig og håper den er minst like god som den første!

la merke til at 2 sanger fra nye plata er på myspacen dems! det skal høres mår eg kommer hjem!!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Er Iskald et bra liveband? Vurdere å dra på plateslippkonserten deres her i Bodø?

Frå metal-norge.com:

Omsider ble det lørdag og det var tid for Infernofestivalens siste konsertdag. De nye norske svartmetallhåpene i Iskald fikk æren av å åpne for min del, og ungguttene skuffet ikke. Med svært klar lyd på John Dee hadde de alle forutsetninger for å levere sine melodiske ekstremtoner, og bandet låt fengende og svært samkjørt. Det var rett og slett lite å utsette på konserten, og dette på tross av at en stakkar bassists streng røk.
Lenke til kommentar
Alltid bra å støtte unge up and coming band uansett syns jeg. Iskald består visst av to 19-åringer.

Da kan jeg informere at jeg og mitt band(en annen kar på 15 :blush: ) hadde vårt første practice, altså at vi spillte sammen. Har materiale til ca 3 sanger men for og sitere meg selv: Vi kjører en Mayhem,altså at vi bruker laaang tid, flere måneder på samme sang om nødvendig.

Men vi skal finne en grense, skal ikke gjøre alt helt Stormblåst Re innspilt heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...