Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så klipp fra Cynic på quartfestivalen for noen år siden, det var stusselige greier det publikummet. Så ut som 10 stk som sto fremst og banga også helt tomt ellers. Cynic trekker ikke nok publikum tydeligvis.

Eneste stusselige med Cynic er at du snakker om dem. På Wacken i år var det en del tusen som så dem, og det var en helvettes bra konsert!

Lenke til kommentar
Så klipp fra Cynic på quartfestivalen for noen år siden, det var stusselige greier det publikummet. Så ut som 10 stk som sto fremst og banga også helt tomt ellers. Cynic trekker ikke nok publikum tydeligvis.

Eller så er det quarten som ikke trekker nok publikum. Har ikke opplevd at publikum har vært spessielt bra på quarten de få konsertene jeg har sett der.

Eneste stusselige med Cynic er at du snakker om dem. På Wacken i år var det en del tusen som så dem, og det var en helvettes bra konsert!

Min erfaring med wacken er at det er konge publikum uansett hvem som spiller. Alltid tusenvis som ser på og så kan man velge hvor intenst man vil ha det utifra hvor nærme man er scenen.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Lineupen til Wacken er nesten alltid farlig lik de foregående årene. Så repeterende at det forlengst har bikket over til å bli latterlig. Children of Bodom, Destruction, Cannibal Corpse, Amon Amarth, Sodom, Kreator!"""#"U)R#R###%"111|

å hold meg over og legg meg under

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Primordial har kun én bra låt, men jævla dyktig frontmann. Warbringer er drit, Nifelheim er nok et credband som ikke fenger meg noe særlig, Lord Belial er også drit.

Liker førsteskiva til Massacre jævla godt. Synd de gikk så hinsides på trynet med "Promise".

Lenke til kommentar

Cynic spilte på Hove i fjor, men tror ikke de har spilt på quart(finnes ingen opptak derfra på youtube, finnes fra hove - med god lyd). Men det forandrer jo ikke poenget til Bytex, det ser stusselig ut. Jeg har aldri sett på Cynic som et band som jeg må se live, fordi musikken virker ikke så veldig lett å spille live. Men hvis det var fett på wacken, så tar jeg vel feil.

edit: A. Nemtheanga er sykt god live.

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...