Programvare Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Var bare gøy første gangen. Nå er det bare idiotisk å holde på som 10-åringer som prøver seg på INTARNETT. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "skriv inn PUPPER HAHAHAHAHAHAHAHAHA" Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Var bare gøy første gangen. Nå er det bare idiotisk å holde på som 10-åringer som prøver seg på INTARNETT. Det heter Intarwebz Og chop suey er fet. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Cynic support for Opeth?? Fett? http://www.myspace.com/cyniconline Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "Support". For min del er det snarere omvendt. Cynic får bli hovedretten, mens Opeth forblir en lunka dessert. Virker som Stockholm er nærmeste for meg, noe som er litt i det meste laget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Så klipp fra Cynic på quartfestivalen for noen år siden, det var stusselige greier det publikummet. Så ut som 10 stk som sto fremst og banga også helt tomt ellers. Cynic trekker ikke nok publikum tydeligvis. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hadde vært så artig om Opeth og Cynic tok seg en tur innom Norge på denne turneén. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Så klipp fra Cynic på quartfestivalen for noen år siden, det var stusselige greier det publikummet. Så ut som 10 stk som sto fremst og banga også helt tomt ellers. Cynic trekker ikke nok publikum tydeligvis. Eneste stusselige med Cynic er at du snakker om dem. På Wacken i år var det en del tusen som så dem, og det var en helvettes bra konsert! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Speaking of Opeth. Noen som har hørt mer om The Roundhouse Tapes-DVD'n? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg sa ikke at Cynic er stusselig, men at norsk publikum ikke greier å dra rævva ut av sofaen og dra på konsert. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Koster en del å dra på festival. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Så klipp fra Cynic på quartfestivalen for noen år siden, det var stusselige greier det publikummet. Så ut som 10 stk som sto fremst og banga også helt tomt ellers. Cynic trekker ikke nok publikum tydeligvis. Eller så er det quarten som ikke trekker nok publikum. Har ikke opplevd at publikum har vært spessielt bra på quarten de få konsertene jeg har sett der. Eneste stusselige med Cynic er at du snakker om dem. På Wacken i år var det en del tusen som så dem, og det var en helvettes bra konsert! Min erfaring med wacken er at det er konge publikum uansett hvem som spiller. Alltid tusenvis som ser på og så kan man velge hvor intenst man vil ha det utifra hvor nærme man er scenen. Endret 9. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Quart, Hove, Øya, Storås og lignende solbrillefestivaler utgår. Aldri verdt penga. Hole in the Sky <3 <3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Wacken synes jeg er en av de billigste festivalene. Billigere enn mange i Norge, hvertfall Inferno. Endret 9. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Lineupen til Wacken er nesten alltid farlig lik de foregående årene. Så repeterende at det forlengst har bikket over til å bli latterlig. Children of Bodom, Destruction, Cannibal Corpse, Amon Amarth, Sodom, Kreator!"""#"U)R#R###%"111| å hold meg over og legg meg under Endret 9. september 2008 av Glint Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hehe enkelte band-grupper spiller på skift ja. Det er bandene imellom og en og annen headliner som gjør det bra allikevel. Wacken har så enormt program at det blir fett uansett. Hva med Primordial, Warbringer, Nifelheim, Lord Belial og Massacre? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Primordial har kun én bra låt, men jævla dyktig frontmann. Warbringer er drit, Nifelheim er nok et credband som ikke fenger meg noe særlig, Lord Belial er også drit. Liker førsteskiva til Massacre jævla godt. Synd de gikk så hinsides på trynet med "Promise". Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Cynic spilte på Hove i fjor, men tror ikke de har spilt på quart(finnes ingen opptak derfra på youtube, finnes fra hove - med god lyd). Men det forandrer jo ikke poenget til Bytex, det ser stusselig ut. Jeg har aldri sett på Cynic som et band som jeg må se live, fordi musikken virker ikke så veldig lett å spille live. Men hvis det var fett på wacken, så tar jeg vel feil. edit: A. Nemtheanga er sykt god live. Endret 9. september 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 A DVD version of the album will be released in October 14, 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå