Bytex Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gary Moore hadde utrolig mye bra heavyrock i "heavy" perioden sin. Han har ikke BARE laget slowmo-blues låter vet dere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Yeah. Men still...denne låta er den beste, tycker jag. Serri, 03:00 inni er helt.. Can't describe. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Orgasmetrynet fra 05:00 og utover er høydepunktet i videoen. Hva driver egentlig Gary Moore med for tida? Den låta der gikk på Ti i skuddet da jeg var liten, etter det har jeg ikke hørt noe mer fra ham. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vil kanskje innrømme at det er en av de beste gitarsoloene ever. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Og då var nye Bloodbath leaka... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Og då var nye Bloodbath leaka... Da lastar eg den ned og høyrer. Skal definitivt ikkje kjøpe den skiva uhøyrt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Og då var nye Bloodbath leaka... Da lastar eg den ned og høyrer. Skal definitivt ikkje kjøpe den skiva uhøyrt. Japp. Den EP'n dei kom med tidligare i år, var berre drit imo. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Syns ikke den var så ille, jeg. Såklart har de endra seg siden første EP-en sin, som definitivt svingte og hadde tvert en lo-fi karakter på lyden. Syns det er bare bra band endrer seg, og ikke kjører den samme løypa hele veien i gjennom karrieren. Selv i små (Bloodbath), middels (Metallica, harrharr) og i stor grad (Ulver). Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Cormorant Black/Death noe. fett! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dæven, House of Death er en kronjuvel av tungmetall. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nytt album fra HevyDevy i år? Lurer på hva han mener med "heavy in a new way"? Jeg gleder meg i hvertfall Inlegg 666 Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bloodbath skiva holdt ihvertfall så til de grader mål. Nå gleder man seg til ny Beneath The Massacre skive. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vant gratisbilletter til Scars on Broadwaykonserten i morgen. Kult nok det, haken er at vokalisten(gitaristen fra soad) har like bra sangstemme som en røten kamel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 røten kamel. You made my day. Var fan av SOAD for lenge sia, og det sitter litt igjen i meg Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 røten kamel. Word. :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Var fan av SOAD Kondolerer. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Var fan av SOAD for lenge sia, og det sitter litt igjen i meg Var fan av SOAD jeg også. Var nok de som fikk meg til å høre videre, på andre band Endret 9. september 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ikke særlig imponert over nye Bloodbath nei. Blir liksom ikke helt det samme uten Peter Tägtgren, så jeg snurrer heller Nightmares Made Flesh noen ganger til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Var fan av SOAD Kondolerer. Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå