Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke muslim, men har ikke noe imot dem.

Jeg er ikke muslim, men har noe mot dem.

Nå funker den!

 

Noen som forresten har hørt om Elite? Møtte de på toget til Trondheim, og det var ikke så ille. Veldig norsk, men men.

Elite ja, jeg har faktisk begge albumene originalt. Første album var bra synes jeg, andre ble litt kjedelig. Vet at de har et nytt album disse dager.

Ble "hissig" fordi jeg er anti-rasist, er med i SOS-Rasisme ogsånt. Men, jeg trekker det tilbake, visste ikke om denne "Drep De Kristne", trodde bare han slang ut random at muslimer er dumme.

Hei ja, det var ikke meninga at du skille misforstå! Muslimer er idioter!

 

Synger med Lord Belial:

 

"Purify Sweden!

All fucking mosques must burn

Purify Sweden!

Molest all islamic believers"

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Hele den diskusjonen er usaklig her i denne tråden skal jeg si deg.

 

Funnet ut at Vintersorg er alt i alt ganske kjedelige. The Focusing Blur hadde noen kule låter, men ellers var det temmelig svakt. Ikke noe trøkk, der hvor det virket som det skulle være det. Irriterenes miksa er de platene óg. Har bare nevnte album og Cosmic Genesis, og hørt litt av Solens Rötter, med det var i samme skuffende stil. Er det tidligere materiale verdt å sjekke ut?

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Du har noe imot dem ja. Ja, da tulla du jo ikke da. Virkelig teit å ta alle under en kam. Greit å hate Al-Quida liksom, men..

 

"Muslimer er idioter" er usaklig. Terror og selvmordsbomber er usaklig, men jeg kjenner mange greie muslimer.

Når Troll lagde "Drep De Kristne" satt de ikke på øvingslokalet og tenkte "hva skal vi kalle den nye skiva slik at vi ikke provoserer noen og spessielt ikke de som tror på bibelen?" Akkurat slik tenkte heller ikke Lord Belial da de skrev Purify Sweden. Det er ikke musikk som er lagd for tilfredsstille alle, spessielt ikke medlemmer av SOS Rasisme. Da får du holde deg til pk-thrash som Kreator ;)

 

Jeg kjenner mange greie idioter.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Du har noe imot dem ja. Ja, da tulla du jo ikke da. Virkelig teit å ta alle under en kam. Greit å hate Al-Quida liksom, men..

 

"Muslimer er idioter" er usaklig. Terror og selvmordsbomber er usaklig, men jeg kjenner mange greie muslimer.

Mange muslimer hater al-Qaida og terrorister. Ikke alle muslimer er brune i skinnet - noen er svarte, noen er hvite. Islam er en religion, ikke en rase.

 

Det å hate / mislike / forakte en religion, kanskje til og med tilhengerne av religionen, har i utgangspunktet ikke noe med rasisme å gjøre. Om jeg sier at jeg hater kristne, ser du da for deg at jeg hater hvite mennesker?

 

Er ellers enig i at denne diskusjonen er litt off topic :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...