Abigor Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 "Troll - Drep muslimene" hadde vært gøy. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Misliker folk som tar alle under én kam. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Den skal jeg føye på lista mi "Ulike varianter av 'under én kam/kniv/teppe/dyne/bolt/pung'". Om det var den muslim-greia Abigor du tenkte på, så ta det som et smil om munnen, selv om du er muslim eller ikke. Var det bare en feilpostet skrål, bare lat som denne posten ikke fant sted. Så over til noe relatert til tråden: Lite metall som passerer ørene mine nå til dags, utenom Electric Wizard som er i grenseland i å sprenge basselementene mine. HURRA! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er ikke muslim, men har ikke noe imot dem. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Electric Wizard er så skammelig fett at jeg ikke klarer å uttrykke det ved ord. Låt bør holde: Se filmen hos Youtube Men for guds skyld, skaff den med ordentlig lydkvalitet. Noen som vet noe mer om "Aria Galactica"? Har ikke hørt mye fra The Kovenant i det siste. Endret 5. september 2008 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er ikke muslim, men har ikke noe imot dem. Det tror jeg ikke heller Abigor har. Jeg kunne nok sikkert ha slengt ut den samme spøken samtidig som jeg baserte meg på at Troll har gitt ut et album tidligere kalt "Drep de Kristne". Jutjub-lenka di funker ikke, khalif. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nå funker den! Noen som forresten har hørt om Elite? Møtte de på toget til Trondheim, og det var ikke så ille. Veldig norsk, men men. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Troll har en sang som heter Drep De Kristne? Isåfall skal jeg trekke tilbake fornærmelsen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Troll har en sang som heter Drep De Kristne? Isåfall skal jeg trekke tilbake fornærmelsen. Et album faktisk. Forstod ikke riktig hvorfor du ble så hissig. Neste blir kalt Til Helvete Med Alt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ble "hissig" fordi jeg er anti-rasist, er med i SOS-Rasisme ogsånt. Men, jeg trekker det tilbake, visste ikke om denne "Drep De Kristne", trodde bare han slang ut random at muslimer er dumme. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Greit nok. Går Islam på rase da? -------------------- edit: Folk må få med seg Damaar. Noe så sinnsykt brutalt og intenst skal en leite en stund etter. Se filmen hos Youtube Ble faen meg blåst bakover i stolen av det lokomotivet der! Endret 5. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 lulz SOS-Rasisme. vet ikke om mange organisasjoner som er mer rasistisk enn den gitt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Greit nok. Går Islam på rase da? Hirr, nice one. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) lulz SOS-Rasisme. vet ikke om mange organisasjoner som er mer rasistisk enn den gitt. Kjemper for å få ned vigrid. Men det er OT. Endret 5. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jägermeister er best for Black Metal, mens Jack Daniels er best for Thrash: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Greit nok. Går Islam på rase da? -------------------- edit: Folk må få med seg Damaar. Noe så sinnsykt brutalt og intenst skal en leite en stund etter. "video" Ble faen meg blåst bakover i stolen av det lokomotivet der! Faen, eg må begynne å bli gammel Digget Venom, Bathory, Celtic Frost, Death osv på slutten av 80-tallet, men det der ga meg ingenting. Bare bråk i mine ører. Tror eg går og setter på Under the sign of the black mark og drikker øl eg :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Joiner Dragavon i gammel-kroken med en pils. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noen her som vet hva den Venom sangen som det blir spilt et kilpp av i metal: A Headbangers Journey heter, og evt hvilket album den er i fra? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Var ikke det "Bloodlust"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå