Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir veldig lik "Drep De Kristne", stas!

 

Stas indeed.

 

Asmegin er vel ikke langt unna heller håper jeg.

 

Mjoa.. Skulle vel vært ute for lenge siden.. Evighetsprosjekt virker det som.. De har jo kontrakt på 4 album..

 

Har visst vært noe snakk om at dobbeltalbumet du planla ble avlyst. Fikk PM med litt inside-info av en som hadde hørt litt, og han sa det hørtes jævla bra ut. Fy faen som jeg har gleda meg til denne skiva.

Lenke til kommentar
Har visst vært noe snakk om at dobbeltalbumet du planla ble avlyst. Fikk PM med litt inside-info av en som hadde hørt litt, og han sa det hørtes jævla bra ut. Fy faen som jeg har gleda meg til denne skiva.

 

Blei splitta opp i to enkeltalbum såvidt jeg veit, krangel innad i bandet vett.. Synd.. Både Demoen og Albumet som er ute er dritfeite så.

Lenke til kommentar
Har visst vært noe snakk om at dobbeltalbumet du planla ble avlyst. Fikk PM med litt inside-info av en som hadde hørt litt, og han sa det hørtes jævla bra ut. Fy faen som jeg har gleda meg til denne skiva.

 

Blei splitta opp i to enkeltalbum såvidt jeg veit, krangel innad i bandet vett.. Synd.. Både Demoen og Albumet som er ute er dritfeite så.

 

Japp.

 

---------------------

 

Kommer det noe mere godsaker i år da?

Lenke til kommentar
Japp.

 

---------------------

 

Kommer det noe mere godsaker i år da?

 

Bloodbath album 6 oktober hvertfall. Og Cynic seff!

 

Ah, det blir kos.

 

-----------

 

Nye skiva til Iced Earth har lekka. Kommer 9. Laddas ned i natt og nytes i morgen.

 

Iced Earth - The Crucible Of Man (Something Wicked Part 2) (SPV)

 

 

Gojira slipper ny om ikke altfor lenge. The Way Of All Flesh (Prosthetic)

Enslaved og faktisk. Vertebrae (Nuclear Blast)

 

edit: Fikk lasta ned nye til IE på 5 min. Får faen ikke sove før jeg har hørt gjennom.

 

edit 2: http://www.metalstorm.ee/events/new_releases.php?upcoming=1 Mye pent her ja.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Tsjuder kan ikke måle seg med Mayhem og 1349 in my opinion, men fikk visst ikke så mye tid til å høre nå, pga NightKeepers innlegg fikk meg til å mimre med Sepultura.

Akkurat Helvete satt ikke så godt her heller, men nå er det ikke så greit med live-versjoner alltid. Sjekk ut disse før du gir opp:

 

Tsjuder - The Daemon Gate (tidenes beste spoken intro!)

 

 

Jau jau. Var i Nice (Frankrike) nylig og labbet inn på fnac, og der hadde de både Frostland Tapes og Live in Leipzig, samt noe Dimmu Borgir-grejs. Nesten så nasjonalfølelsen våkna litt.

Lenke til kommentar
Tsjuder kan ikke måle seg med Mayhem og 1349 in my opinion, men fikk visst ikke så mye tid til å høre nå, pga NightKeepers innlegg fikk meg til å mimre med Sepultura.

Akkurat Helvete satt ikke så godt her heller, men nå er det ikke så greit med live-versjoner alltid. Sjekk ut disse før du gir opp:

 

Tsjuder - The Daemon Gate (tidenes beste spoken intro!)

 

 

Likte best den siste der. Men igjen; Litt for normalt. Er så mange like BM band.

Lenke til kommentar
Tsjuder er sykt bra, et av mine favoritt band fra den norske black metalen faktisk.

 

men hvor har dere at Troll skal komme med ny plate? håper inderlig det er serriøst!

 

http://www.eternal-terror.com/articles/ind...=368&type=B

http://www.eternal-terror.com/articles/ind...=369&type=B

 

edit: Sånn, nå funker de.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...