Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Death Magnetic skulle ha vorte spelt inn i to ulike versjonar. Ein utan vokal som kosta 149,- og ein med vokal til 189,-. James høyres til tider veldig dårlig ut, og tekstane på nokre (les: dei fleste) songane, er drit. Beste låten på plata er utan tvil det einaste sporet utan vokal.

 

Alt i alt, ei grei plate. Ikkje bra, men heller ikkje hårreisande dårleg.

 

 

Edit:

Neslepaks: Haha, blir nummer 415 i rekka det, då.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Men St. Anger likte du! :) JAJA!

Du er tøff i trynet til å være samme person som bestemt påsto at The White Stripes var metall kun for et par år siden :)

Hva med å slutte å bitche på meg ved hver mulighet du ser nå glenn? Det begynner å bli i overkant oppbrukt som en underholdningsfaktor nå.

 

edit:

Fyttifaen så herlig Bergtatt er. Absolutt den beste black/folk metallen jeg noen gang har hørt. Trist at Ulver ikke gav ut Nattens Madrigal med samme stemningen. Da kunne skiva i det minste vært mulig å høre på.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Jeg har aldri klart den elendige lydkvaliteten. Trommehinnene blør etter få minutter av den skiva. Så kan ikke si jeg synes det er en god avslutning på trilogien til Ulver.

Lydkvaliteten er fantastisk.

 

Kan så være, men det er fortsatt tungt tilgjengelig musikk. Jeg ga opp for lenge siden. Har full forståelse for at de som liker denne plata gjør det, men det må ha kommet gradvis etter mange gjennomhøringer for den er ikke fin ved første ørekast..

Lenke til kommentar
Ride the lightning FTW :new_woot:

 

Ride definerte thrash metal, det er imo en av de viktigste metal-skivene noensinne, nesten på linje med Black Sabbath's debutplate.

 

Black album er bra for all del, men ikkje en milepæl som Ride er det.

Vi kan gjerne snakke thrash, men hold Metallica utenfor!

 

 

Holde Metallica utenfor, hvorfor det? Vi snakker tross alt om bandet som perfeksjonerte thrashen i 1986, og finslipte den i 1988 med å dra inn progressive elementer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...