Neslepaks Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håpar det resulterer i ein Metallica vs. Megadeth-diskusjon. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Death Magnetic skulle ha vorte spelt inn i to ulike versjonar. Ein utan vokal som kosta 149,- og ein med vokal til 189,-. James høyres til tider veldig dårlig ut, og tekstane på nokre (les: dei fleste) songane, er drit. Beste låten på plata er utan tvil det einaste sporet utan vokal. Alt i alt, ei grei plate. Ikkje bra, men heller ikkje hårreisande dårleg. Edit: Neslepaks: Haha, blir nummer 415 i rekka det, då. Endret 3. september 2008 av huf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tull. Black Album aka Metallica er Metallicas beste album. Drittkjedelig skive! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håpar det resulterer i ein Metallica vs. Megadeth-diskusjon. Ha ha ha ha! Hadde vært morro! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tull. Black Album aka Metallica er Metallicas beste album. Drittkjedelig skive! Men fortsatt Metallicas beste. Og det sier sitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tøv!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tull. Black Album aka Metallica er Metallicas beste album. Drittkjedelig skive! Men fortsatt Metallicas beste. Og det sier sitt. Black Album Metallicas beste? Haha. Jeg likte Black Album da jeg var 12, hører aldri på den skiva mer. AJFA er uten tvil Metallicas magnum opus, med MoP på en god andreplass og RtL på tredje. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tull. Black Album aka Metallica er Metallicas beste album. Neeeeh Ride the lightning FTW Ride definerte thrash metal, det er imo en av de viktigste metal-skivene noensinne, nesten på linje med Black Sabbath's debutplate. Black album er bra for all del, men ikkje en milepæl som Ride er det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Men St. Anger likte du! JAJA! Du er tøff i trynet til å være samme person som bestemt påsto at The White Stripes var metall kun for et par år siden Hva med å slutte å bitche på meg ved hver mulighet du ser nå glenn? Det begynner å bli i overkant oppbrukt som en underholdningsfaktor nå. edit: Fyttifaen så herlig Bergtatt er. Absolutt den beste black/folk metallen jeg noen gang har hørt. Trist at Ulver ikke gav ut Nattens Madrigal med samme stemningen. Da kunne skiva i det minste vært mulig å høre på. Endret 4. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tsjuder var tight. Må nesten kjøpe en kompakt-disk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nattens madrigal er slitsom pga lyden, men faar man den inn under huden er det og en herlig plate. Gitarharmoniene og melodiene som ormer seg gjennom blastbeatene er perfekt. Og de korte elektroniske interludene mellom hver sang og. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nattens Madrigal har en egen stemning som fint er på høyde med Bergtatt. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan opplyse om at Death Magnetic er beste Metallica har gjort siden Justice. Dette er så rett som man får det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har aldri klart den elendige lydkvaliteten. Trommehinnene blør etter få minutter av den skiva. Så kan ikke si jeg synes det er en god avslutning på trilogien til Ulver. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ride the lightning FTW Ride definerte thrash metal, det er imo en av de viktigste metal-skivene noensinne, nesten på linje med Black Sabbath's debutplate. Black album er bra for all del, men ikkje en milepæl som Ride er det. Vi kan gjerne snakke thrash, men hold Metallica utenfor! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har aldri klart den elendige lydkvaliteten. Trommehinnene blør etter få minutter av den skiva. Så kan ikke si jeg synes det er en god avslutning på trilogien til Ulver. Lydkvaliteten er fantastisk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Så bra som det kan bli omtrent. The album showcases a very lo-fi, raw brand of black metal. Allegedly, this album was recorded outdoors in a Norwegian forest on an 8-track recorder. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har aldri klart den elendige lydkvaliteten. Trommehinnene blør etter få minutter av den skiva. Så kan ikke si jeg synes det er en god avslutning på trilogien til Ulver. Lydkvaliteten er fantastisk. Kan så være, men det er fortsatt tungt tilgjengelig musikk. Jeg ga opp for lenge siden. Har full forståelse for at de som liker denne plata gjør det, men det må ha kommet gradvis etter mange gjennomhøringer for den er ikke fin ved første ørekast.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ride the lightning FTW Ride definerte thrash metal, det er imo en av de viktigste metal-skivene noensinne, nesten på linje med Black Sabbath's debutplate. Black album er bra for all del, men ikkje en milepæl som Ride er det. Vi kan gjerne snakke thrash, men hold Metallica utenfor! Holde Metallica utenfor, hvorfor det? Vi snakker tross alt om bandet som perfeksjonerte thrashen i 1986, og finslipte den i 1988 med å dra inn progressive elementer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tsjuder var tight. Må nesten kjøpe en kompakt-disk. Desert Northern Hell. Sjekk også ut Urgehal, Tyrann og Krypt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå