Neslepaks Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nye Satyricon blir garantert bæsj. Rebel Extravaganza er skambra. Resten av diskografien er rimeleg uinteressant. Har lite trua på ein "ny" Supersonic Journey". Dei vil vel tene meir pengar, og da passar litt glattpolert poprock med grimvokal best. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 ja, noe som er synn. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at den nye Metallica-skiva er ræva. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at den nye Metallica-skiva er ræva. Jeg syns den var bedre enn forventet, jeg da. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at den nye Metallica-skiva er ræva. Kan opplyse om at du tar grundig feil Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Liker det nye Metallica-albumet veldig godt, knallbra Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Satyricon pleier å ha litt samma stil på platene sine som siste sporet på forrie plate. Jeg har hørt Enslaved også sa det. Stemmer det virkelig? Tåkeslottet = The ShadowThrone? I En Svart Kiste = Nemesis Divina? Transcendental Requiem of Slaves = Rebel Extravaganza? The Scorn Torrent = Volcano? Gidder faktisk ikke å høre, godt mulig du har rett! Alle som mener at nyeste plata til hvilket som helst band er bra ender opp som et mindreverdig metalhead som fortjener å tråkkes på (har var det mange unntak fant jeg ut, men allikevel). Rebel Extravaganza er skambra. Resten av diskografien er rimeleg uinteressant. Hører du sier det, bare så synd du tar feil. Endret 3. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at den nye Metallica-skiva er ræva. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hah, de gode gamle Deicide skivene er noe av det ypperste man får av deathmetal. Ha-ha! Sakleg. Kjempekjip generisk daumetall. Likar ikkje du berre slik "start - stopp - drit"-daumetall? :( Definér. Og uansett, nei. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Rebel Extravaganza er skambra. Resten av diskografien er rimeleg uinteressant. Hører du sier det, bare så synd du tar feil. Håper ikke du mener at Extravaganza dårlig, i hvert fall!? Da jeg først prøvde ut Satyricon, likte jeg de tidlige skivene desidert best - mens Rebel Extravaganza, Volcano og Now, Diabolical ikke ble ofret en tanke. Etter hvert traff Extravaganza meg mye bedre, og i forhold til denne høres de tidligere skivene litt veike ut. Kan allikevel ikke si at de er "uinteressante" EDIT: Eid av Tuttebobo Endret 3. september 2008 av luser32 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Håper ikke du mener at Extravaganza ikke er bra, i hvert fall!?I starten likte jeg de tidlige skivene desidert best, men fra og med Extravaganza gadd jeg ikke høre på. Men nå er det mer: Extravaganza på topp, og de tidligere er bare bra, men ikke noe mer. Føler at musikken blir så veik om man sammenligner den med Extravaganza:p Sett i signaturen din? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mer fornøyd nå da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at den nye Metallica-skiva er ræva. Ingen stor overraskelse der nei. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Satyricon pleier å ha litt samma stil på platene sine som siste sporet på forrie plate. Jeg har hørt Enslaved også sa det. Stemmer det virkelig? Tåkeslottet = The ShadowThrone? I En Svart Kiste = Nemesis Divina? Transcendental Requiem of Slaves = Rebel Extravaganza? The Scorn Torrent = Volcano? Transcendental requiem of slaves minner endel om RE ihvertfall, litt mer usikker på de andre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 at Metallica så mye som orker å komme med noe nytt er så teit. Har flere eksempler, f.eks AC/DC skal lansere nytt album, og de gikk jo tom for ideer på sin første plate (Ramones også, for all del). Eller bare Slipknot da. "All Hope Is Gone" var noe fryktelig søppel. Iowa er det eneste som er hørbart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Satyricon pleier å ha litt samma stil på platene sine som siste sporet på forrie plate. Jeg har hørt Enslaved også sa det. Stemmer det virkelig? Tåkeslottet = The ShadowThrone? I En Svart Kiste = Nemesis Divina? Transcendental Requiem of Slaves = Rebel Extravaganza? The Scorn Torrent = Volcano? Transcendental requiem of slaves minner endel om RE ihvertfall, litt mer usikker på de andre. Så da blir den nye plata som den siste sangen på Now, Diabolical altså To The Mountains? greit nok det da, ikkje som de gammle men helt greit^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at den nye Metallica-skiva er ræva. Ingen stor overraskelse der nei. Men St. Anger likte du! JAJA! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan opplyse om at Death Magnetic er beste Metallica har gjort siden Justice. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tull. Black Album aka Metallica er Metallicas beste album. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tull. Black Album aka Metallica er Metallicas beste album. Tullprat. De fire første er best, uansett hva andre måtte si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå