Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Municipal Waste har spela den beste konserten sidan Hanseatane entra Bergen. Latterleg tøft band.

HITS vart ein suksess som vanleg. Lite musikk, men mykje alkohol og flotte folk.

 

Municipal Waste lot publikum bestemme setlista på Garage-konserten. Og så fordømt tight det er! Best!

 

Fikk noen mmser av kompiser, skulle gjerne vært der ja!

Lenke til kommentar
Municipal Waste har spela den beste konserten sidan Hanseatane entra Bergen. Latterleg tøft band.

HITS vart ein suksess som vanleg. Lite musikk, men mykje alkohol og flotte folk.

 

Municipal Waste lot publikum bestemme setlista på Garage-konserten. Og så fordømt tight det er! Best!

Håhå, var selv vitne til moshpiten med 5 meter i diameter på Waste. Glad jeg stod langt nok unna så jeg ikke ble dratt i dragsuget selv.

 

Høydepunktene for meg var definitivt Meshuggah og Electric Wizard for min del. Til tross for at Elwiz hadde monitoringsproblemer eller hva det var, så spilte det ingen rolle om de spilte feil i nesten to minutter. Dessuten, jeg sier meg fornøyd av å ha slått av en prat med hun heite i bandet. Liz altså. :love:

 

Var det bare meg, eller hadde HITS jævlig bra lyd jevnt over?

Lenke til kommentar
Municipal Waste har spela den beste konserten sidan Hanseatane entra Bergen. Latterleg tøft band.

HITS vart ein suksess som vanleg. Lite musikk, men mykje alkohol og flotte folk.

 

Municipal Waste lot publikum bestemme setlista på Garage-konserten. Og så fordømt tight det er! Best!

Håhå, var selv vitne til moshpiten med 5 meter i diameter på Waste. Glad jeg stod langt nok unna så jeg ikke ble dratt i dragsuget selv.

 

Høydepunktene for meg var definitivt Meshuggah og Electric Wizard for min del. Til tross for at Elwiz hadde monitoringsproblemer eller hva det var, så spilte det ingen rolle om de spilte feil i nesten to minutter. Dessuten, jeg sier meg fornøyd av å ha slått av en prat med hun heite i bandet. Liz altså. :love:

 

Var det bare meg, eller hadde HITS jævlig bra lyd jevnt over?

 

Usikker. Nøgd med lyden på Municipal Waste-konsertane. Meiner den var bra på Exodus óg. Synd vokalisten er forbanna mongo, og setlista var heilt på trynet. På Verftet såg eg berre litt av Carcass.

Lenke til kommentar

Den var slettes ikke grøtete i hvert fall, og lyden var som et slag i trynet på en særdeles god måte uten at det skjærte noe hinsides i ørene. Kan sikkert ha noe med hvilke band jeg så på, men jeg forsvant glatt ut til ølsalget da Nachtmysticum absolutt skulle bevise at de óg kunne spille blækk metall. Herlighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...