Gaarulf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Runarbs : Tenkte ikke på å nevne Nightwish eller Epica (regner de mer som Symphonic, men det er min mening). Skal sjekke ut de andre! Utrolige hjelpsomme folk her! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Må igjen trekke fram KRYPT. Et black metal band med medlemmer fra Tsjuder. Knusefett! Endret 27. august 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ville ha sjekket ut Epica mens du først var i gang. Vokalisten i Epica har vært med på et par Kamelotsanger. par andre band: Avantasia Gamma Ray Stratovarius Blind Guardian Sleng på Dark Moor, Iron Fire, Iron Mask, Elvenking, Helloween, og kanskje Axxis selv om de er litt mer melodiøs Heavy-metal så ligner det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De som liker Children of bodom, Kalmah, mors principium est. eventuelt finske band må fader meg sjekke ut Norther:) Beste innen power, melodic. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Norther er vel mer Melodic Death? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Norther er vel mer Melodic Death? Nå er de det. Jeg tenkte på gamle gode Norther Fra Mirror of Madness og ned. Og Tsjuder er fette rå! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Må igjen trekke fram KRYPT. Et black metal band med medlemmer fra Tsjuder. Knusefett! Takk, satans heftige greier. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ville ha sjekket ut Epica mens du først var i gang. Vokalisten i Epica har vært med på et par Kamelotsanger. par andre band: Avantasia Gamma Ray Stratovarius Blind Guardian Sleng på Dark Moor, Iron Fire, Iron Mask, Elvenking, Helloween, og kanskje Axxis selv om de er litt mer melodiøs Heavy-metal så ligner det. Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er det bare jeg som får frysninger av dette? Se filmen hos Youtube Can you help me? Thought you were my friend! Whoah yeah! Uansett, noen som kan anbefale noe heftig brutalt '80 metall? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Forbidden - Forbidden Evil 1988 Sparker deg hardt i pungen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Småfrekt band som cröster som f!! BLACK FLAME kan til tider minne litt om en blanding av Anaal Nathrakh, 1349 og Mayhem (De mysteriis). Putt hjernen i blenderen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Småfrekt band som cröster som f!! BLACK FLAME kan til tider minne litt om en blanding av Anaal Nathrakh, 1349 og Mayhem (De mysteriis). Putt hjernen i blenderen! Ikke dårlig, men kunne tenkt meg noe annerledes vokal. Det der ble litt for ordinært. ----------- Forbidden sparka pung forresten!! Endret 29. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Black Flame var ikke så verst, men er så lei av det. Me wantz something new. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 A Storm of light - And We Wept The Black Ocean Within Herlige saker. Dere som liker Neurosis o.l. vil nok like dette. (MySpace) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Esoteric er knallknall Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Nye Amon Amarth har lekket. Fyrer den igang nå, sitter med ståkuk allerede edit: Har hørt gjennom den nå. Trenger noen gjennomhøringer til for å få tak på den, men virker som er solid plate. Mange fete melodiske riff og et par låter med skikkelig gromt trøkk. Den gav meg ikke samme frysningene og sjokket over hvor jævlig fett det var som With Oden gjorde første gang jeg hørte den. Holder jevn kvalitet hvertfall, og den kommer nok til å vokse en del de neste dagene! Endret 30. august 2008 av Saddlefall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 *knusfett albumcover* Det der er kanskje et av de råeste covrene jeg noen gang har sett. Hvem har tegnet det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Me wantz something new. Som for eksempel Paranoid? Må si det var ganske heftig headbanging i den videoen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Mere snasen balleknuse-musikk fra det glade 80-tall. Denne gang, Morbid Angel fra 1989 I en tid hvor alle rockeband trodde de måtte høres ut som Motley Crue for å komme noen vei, bana disse vei for dødsmetallen. Hadde blitt seriøst stressa av alle tullingene som kommer opp på scena for å stagedive rett ved siden av meg hvis jeg var Trey.. kan jo aldri vite om en drita fyr plutselig prøver å rappe gitaren eller skal gi noen på scena bank eller velter utstyr. Endret 31. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 *knusfett albumcover*Det der er kanskje et av de råeste covrene jeg noen gang har sett. Hvem har tegnet det?Josh Graham, gitaristen. Her er websiden hans og her har du en større versjon av albumcoveret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå