Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville ha sjekket ut Epica mens du først var i gang. Vokalisten i Epica har vært med på et par Kamelotsanger.

 

par andre band:

Avantasia

Gamma Ray

Stratovarius

Blind Guardian

 

Sleng på Dark Moor, Iron Fire, Iron Mask, Elvenking, Helloween, og kanskje Axxis selv om de er litt mer melodiøs Heavy-metal så ligner det.

Lenke til kommentar
Ville ha sjekket ut Epica mens du først var i gang. Vokalisten i Epica har vært med på et par Kamelotsanger.

 

par andre band:

Avantasia

Gamma Ray

Stratovarius

Blind Guardian

 

Sleng på Dark Moor, Iron Fire, Iron Mask, Elvenking, Helloween, og kanskje Axxis selv om de er litt mer melodiøs Heavy-metal så ligner det.

Tusen hjertelig takk :):new_woot:

Lenke til kommentar

Nye Amon Amarth har lekket. Fyrer den igang nå, sitter med ståkuk allerede :D

 

edit: Har hørt gjennom den nå. Trenger noen gjennomhøringer til for å få tak på den, men virker som er solid plate. Mange fete melodiske riff og et par låter med skikkelig gromt trøkk. Den gav meg ikke samme frysningene og sjokket over hvor jævlig fett det var som With Oden gjorde første gang jeg hørte den. Holder jevn kvalitet hvertfall, og den kommer nok til å vokse en del de neste dagene!

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Mere snasen balleknuse-musikk fra det glade 80-tall. Denne gang, Morbid Angel fra 1989

 

 

I en tid hvor alle rockeband trodde de måtte høres ut som Motley Crue for å komme noen vei, bana disse vei for dødsmetallen.

Hadde blitt seriøst stressa av alle tullingene som kommer opp på scena for å stagedive rett ved siden av meg hvis jeg var Trey..

kan jo aldri vite om en drita fyr plutselig prøver å rappe gitaren eller skal gi noen på scena bank eller velter utstyr.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...