Azagrath Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jada, men Fenriz er alltid dødsseriøs også: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jævla tøff den sangen Fenriz spiller der, Rock n Roll Gas Station av Adrenaline O.D. Skikkelig gammal rølpepunk, typisk at Fenriz digger det. Og btw, Fenriz er jævla jordnær, og trynet hans når han hyler lyst er helt priceless. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Killswitch engage Se filmen hos Youtube Ingenting slår originalen Og angående "Tøffe(lell)" Metal-hoder kan man alltids trekke inn windir R.I.P Valfar ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dio > KSE, men KSE's "My Curse" er rådigg. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ingenting slår originalen youtube Holy Diver /youtube De to først platene til RJD eier absolutt alt. Uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Jeg gir dere verdens lengste og feteste intro til en metallåt: Running Wild - Riding the Storm Her snakker vi riff!!! Og "gærne kreiisi" 80-talls rockere. Men faen for en låt! "se hvor kreisi jeg er mens jeg sprayer og føner håret" Verdens første og eneste pirate metal band. Endret 25. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kanskje det fyrste, men ikkje det einaste. Dei tre fyrste platene er råtøffe. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Knallsang indeed. En av Running Wild's beste. Rebel at Heart Se filmen hos Youtube Angel of Mercy Endret 25. august 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Fy faen, RW var saftige greier. Skal faen meg skaffe meg no! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Da skal du skaffe følgende: Death or Glory (1989, fan favorite) Under Jolly Roger (1987) Port Royal (1988) Blazon Stone (1991) Pile of Skulls (1992) Black Hand Inn (1994) Godlåter på løpende bånd, nesten ingen dødpunkt på disse platene. Og pirat lydeffekter. Og vokalisten kaller seg Rock'n'Rolf. Endret 25. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Imo så er Rogues en Vogue den jevnt over beste skiva, Men for all del, finner godbiter på alle de andre også. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen i Vestfoldsområdet som har lyst på 2 gratis festivalpass til Hole In The Sky? Får ikke dratt sjøl, så kan like så godt bli brukt til noe fornuftig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Manowar er ein gjeng med klovnar. Manowar er det nærmeste en kommer skikkelig gjennomførte metallguder. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Noen i Vestfoldsområdet som har lyst på 2 gratis festivalpass til Hole In The Sky? Får ikke dratt sjøl, så kan like så godt bli brukt til noe fornuftig. Skulle kjøpt dem om jeg ikke hadde jobba! F-A-E-N Deilig å få høre Running Wild. I mange år har jeg begrensa meg til musikk som var satanisk, obligatisk liksminke, nagler og patronbelter. Deilig å rive seg løs fra den søla og høre skikkelig 80'talls metall (thrash, heavy og tidlig black). Endret 26. august 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Manowar er ein gjeng med klovnar. Manowar er det nærmeste en kommer skikkelig gjennomførte metallguder. Bra noen har humor! Haha! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Wow... La inn 2 album av Hammerfall før klassetur, for å ha noe nytt å høre på (bare Hearts on Fire jeg har hørt før). Og fy dæven jeg ble overraska! Ble litt lei Power Metal etter at Dragonforce drev å ble alt for Mainstream (klager ikke over at musikk blir promotert, men når halve 4-7 klasse har Through The fire and the flames på mobilen og du hører den hvoren du går så blir du litt lei). Var jo skikkelig bra musikk! Skal finne noe mer av Kamelot siden jeg vet at de har ca den samme stilen. Sonata Artica og Rhapsody liker jeg allerede litt, så ingen grunn til å nevne : Noen andre band som virkelig er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ville ha sjekket ut Epica mens du først var i gang. Vokalisten i Epica har vært med på et par Kamelotsanger. par andre band: Avantasia Gamma Ray Stratovarius Blind Guardian Endret 27. august 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som er enige at Lone Justice av Anthrax er nays? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå