loathsome Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nei. Den lille tiden jeg har brukt på å høre noe av deres musikk har vært totalt bortkastet. Da er vi flere altså. Jeg mener Slipknot er mektig overvurdert, jeg har aldri skjønt hva som er så jævli digg med de. Maskene er jo litt skumle Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det med maskene synes jeg faktisk er litt kult. Men ellers, neh. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tittelsporet til den nye Amon skiva er faen meg fet! Plata var rimelig slappe saker, bortsett fra et par spor. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dimmu Borgir er det noen som hører på det? Jeg synes det er fett. Spesielt låta In Death's Embrace. Hørt at de er bandet som selger mest og som er mest populært her i norge som selger best av all norsk musikk. Egentlig black metal generelt. Satyricon for eksempel. Det stemmer vel eller? Jeg regner med at dere har peiling på det. Jeg har bare hørt rykter. Hvor vidt Dimmu Borgir kan kalles black metal eller gotisk metal? Ihvertfall In Death's Embrace låter slik. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) vill vell heller si dem spiler symfonisk black metal, og joda dem selger vell ganse så bra dem. har vertfall gjort det bra i utlandet på salg. Endret 24. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg hørte nyeste Slipknot-skiva i går kveld. Veldig mye dårlig og noe bra. Skjønner ikke hvorfor de ikke lager flere roliglåter. De er jo mye bedre enn metallen dems. 4/10. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 De sangene av Slipknot som funker (imo) er Vermillion Pt 1 og 2, Circle, The Nameless og Bitchslap. De er sånn helt "ok" men blir utrolig fort lei. Resten er meh. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva heter den derre kjente sangen til Slipknot? De må jo ha EN hit.. Surfacing og Wait and Bleed er dei to songane eg kan namnet på. Lurar på om det er to av dei mest kjende. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg kan ikke navn på noen sanger av slipknot, jeg er stolt Endret 24. august 2008 av T-ooT Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Militærapplaus! *klapp* Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 to første albuma til Slipknot er meget gode. første er sint og aggressivt i massevis (spesielt med tanke på hvor kommersielt det er), og det andre er mørkt, depressivt og relativt sint. men Slipknot er som alle andre amerikanske band på major labels - forretningsmenn, ikke musikere. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Av Slipknot har jeg bare hørt dem som spilles i resident evil apocalypse. Fete dem men har egentlig aldri hørt på dem. Er det en plate med bra Slipknot sanger jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva heter den derre kjente sangen til Slipknot? De må jo ha EN hit.. Surfacing og Wait and Bleed er dei to songane eg kan namnet på. Lurar på om det er to av dei mest kjende. Wait and Bleed er i vertfall det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dimmu Borgir er det noen som hører på det? Jeg synes det er fett. Spesielt låta In Death's Embrace. Hørt at de er bandet som selger mest og som er mest populært her i norge som selger best av all norsk musikk. Egentlig black metal generelt. Satyricon for eksempel. Det stemmer vel eller? Jeg regner med at dere har peiling på det. Jeg har bare hørt rykter. Dimmu Borgir er det bestseljande norske metallbandet. Det er sjølvsagt ikkje Norges mest selde uavhengig av sjanger. Der ligg det laaaangt bak i lista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Oppdaga Dimmu i 1996 ellernoe, mens jeg rota i black metal genren for alvor. Så dere er bare n00bs alle sammen. Da var det ingen fancy orkestre og 100 millioners musikkvideoer. Bare littegrann synth. Best da. Stormblåst for For All Tid er klassikere uansett hva de har blitt til nå. Og da mener jeg ikke nyinnspillingene. Endret 24. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Surfacing er ikke like kjent på lag med Wait And Bleed og Duality og slikt, men mye bedre er den. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Oppdaga Dimmu i 1996 ellernoe, mens jeg rota i black metal genren for alvor. Så dere er bare n00bs alle sammen.Da var det ingen fancy orkestre og 100 millioners musikkvideoer. Bare littegrann synth. Best da. Stormblåst for For All Tid er klassikere uansett hva de har blitt til nå. Og da mener jeg ikke nyinnspillingene. Ha-ha! Det var mykje å skryte av. Du er veldig hissig på å framheve at du oppdaga alt før dei fleste andre her inne. Alder er på ingen måte synonymt med visdom, ser eg. Dimmu Borgir er forresten ein vits. Gjennomført crap frå start til slutt. Endret 24. august 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg kan ikke navn på noen sanger av slipknot, jeg er stolt oOOo, tøffe manden Tr00 to da bone. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 For musikksmak har jævla mye med "visdom" å gjøre, sant Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) "EHEH EHEHEH HEHE jeg bare kødda såklart, neslepax;);) Nei jeg er ikke interessert i å krangle på internettet så hadet". "Stormblåst" og "For All Tid" er forøvrig HELT katastrofalt dårlige plater. Faktisk noe av det verste jeg har hørt. Pinlig kjipt. Endret 24. august 2008 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå