Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes The Silent Circus er dårligere enn Alaska og Colors jeg. Den vanlige cleanvokalen og skrikingen høres rett og slett ikke bra ut i mine øyne. Alaska derimot er kjempebra. Elsker Selkies: The Endless Obsession. Colors, er et mesterverk. Fra den ene ende til den annen. Ikke mer å si.

Lenke til kommentar

Da var demoplatene til Wrath Attack, "Bringing out the THRASH" i hus. Ikke nok med at man får en knakende flott nøkkelhenger OG ølflaskeåpner med logo på, men også en liten button med logo til å ha på jakka..og alt dette for 50 kr inkl frakt :)

 

Flott gammel-thrash disse gutta serverer fra Lom!

 

http://www.wrath-attack.net

 

Demoen kan lastes ned gratis der, eller bestilles på CD så man får alt det feite stashet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Synes The Silent Circus er dårligere enn Alaska og Colors jeg. Den vanlige cleanvokalen og skrikingen høres rett og slett ikke bra ut i mine øyne. Alaska derimot er kjempebra. Elsker Selkies: The Endless Obsession. Colors, er et mesterverk. Fra den ene ende til den annen. Ikke mer å si.

 

Du må ikke utelukke "The Anatomy of..." som også er et bra album. Der covrer de blant annet Kickstart My Heart fra Mötley Crüe. Morsomt av gutta.

 

Edit: flere sanger de covrer som er hvert å nevne; Bicycle Race av Queen, Territory av Sepultura, Little 15 av QOTSA (Tror jeg) og Cemetary Gates av Pantera.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...