CypheroN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 2 knall plater i september da! Bare to? Er det bare jeg som liker All Shall Perish her? De lanserer Awaken The Dreamers i September. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Mordecai av Between The Buried And Me går fortsatt mye her i gården. Hele skiva den sangen er på, Silent Circus er forøvrig helt konge! Hvilke andre skiver er gode etter deres mening? (De som hører på dette bandet da.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Etter Silent Circus kommer Alaska og Colors. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Synes The Silent Circus er dårligere enn Alaska og Colors jeg. Den vanlige cleanvokalen og skrikingen høres rett og slett ikke bra ut i mine øyne. Alaska derimot er kjempebra. Elsker Selkies: The Endless Obsession. Colors, er et mesterverk. Fra den ene ende til den annen. Ikke mer å si. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Da var demoplatene til Wrath Attack, "Bringing out the THRASH" i hus. Ikke nok med at man får en knakende flott nøkkelhenger OG ølflaskeåpner med logo på, men også en liten button med logo til å ha på jakka..og alt dette for 50 kr inkl frakt Flott gammel-thrash disse gutta serverer fra Lom! http://www.wrath-attack.net Demoen kan lastes ned gratis der, eller bestilles på CD så man får alt det feite stashet. Endret 20. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Wrath Attack er dritfett. Rølpethrash! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Tror ikke det funker å spørre om de trenger en keyboardist Kan jo spørre om man får bære ut søpla deres en periode, da. Endret 20. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Noen her som kan anbefale og handle fra aftermathshop.com? ser dem har Darkthrone- Frostland Tapes til 180kr der. er frakten dyr derfra? Endret 21. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen her som kan anbefale og handle fra aftermathshop.com?ser dem har Darkthrone- Frostland Tapes til 180kr der. er frakten dyr derfra? Veldig triveleg sjappe. Frakta er vel på rundt 30 kroner? Skiva kostar 120 kroner på Relapse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Relapse, er den utenlandsk? og da blir vell frakten dyrere og eller? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Relapse, er den utenlandsk?og da blir vell frakten dyrere og eller? USA. Ikkje noko dyrare enn i Noreg, vil eg tru. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 ja ok. såg dem hadde faktisk bra priser på cder ellers og. men må passe på 200kr grensen da. takker for tipset Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 ja ok.såg dem hadde faktisk bra priser på cder ellers og. men må passe på 200kr grensen da. takker for tipset Dei fiksar på verdien på pakka om du ber om det. Bestill for 3000 kroner om du vil, og den glir rett gjennom tollen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) naice, da skal eg bestille en del derfra og det er bare til og betale med visa? er litt redd dem skal trekke for mye Endret 21. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Synes The Silent Circus er dårligere enn Alaska og Colors jeg. Den vanlige cleanvokalen og skrikingen høres rett og slett ikke bra ut i mine øyne. Alaska derimot er kjempebra. Elsker Selkies: The Endless Obsession. Colors, er et mesterverk. Fra den ene ende til den annen. Ikke mer å si. Du må ikke utelukke "The Anatomy of..." som også er et bra album. Der covrer de blant annet Kickstart My Heart fra Mötley Crüe. Morsomt av gutta. Edit: flere sanger de covrer som er hvert å nevne; Bicycle Race av Queen, Territory av Sepultura, Little 15 av QOTSA (Tror jeg) og Cemetary Gates av Pantera. Endret 21. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som ønsker å kjøpe et par med festivalpass til Hole In The Sky som finner sted i Bergen fra 27. til 30. august? Har 2 Klubbpass (for onsdag-torsdag) og 2 Helgepass (for fredag-lørdag) som går for innkjøpsprisen. Selges grunnet noen kjipe rasshøl av noen venner. Billettene er alle i god stand. Ta kontakt med personlig melding. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Naget ditt kommer nok ikke til å gi seg med det første, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan er det foresten og pre-ordre cder fra utenlandske butikker? tenker på Relapse. får dem lenge etter release? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan er det foresten og pre-ordre cder fra utenlandske butikker? tenker på Relapse. får dem lenge etter release? Vil tippe du får det ei veke etter. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er noen som sender så du ca får det på releasen, om de har det på lager selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå