Azagrath Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 noen som har noen gode Doom/gothic bands of anbefale? hørt Evoken som ble posta her, knallbra saker! Esoteric Tyranny Ahab Shape of Despair Swallow The Sun Mar De Grises Saturnus Der har du en del bra doom ihvertfall... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Når kommer den nye Zyklon platen? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Når kommer den nye Zyklon platen? Kom ikke den seint i fjor? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kommer ett fjerde album i år. Vet ikke tittelen enda. Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Når kommer den nye Zyklon platen? Kom ikke den seint i fjor? Siste plata deira kom i 2006, om eg ikkje tar heilt feil... Ingen dato er satt på 2008-albumet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Gleder meg sykt iallefall. Digger World Ov Worms og Aeon. Har bare hørt Disintegrate en gang så jeg har ikke fått taket på den helt enda. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Zyklon er konge! Håper de legger ut på konsert til oslo området snart:) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Amon Amarth har lekka 5 låter fra nyeste; Twilight of the Thunder God. Skal høre nå. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Zyklon er tidvis fantastiske! Dyktige live óg. Har dei nokon gong spela Dominate live? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Så Zyklon på Inferno for masse år siden. De spilte så høyt og brutalt at jeg krøp rundt på gulvet og lette etter biter av hjernen min etterpå. Bare Ministry som har blåst meg så til de grader av banen før. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tittelsporet til den nye Amon skiva er faen meg fet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) skal høre det når eg kommer hjem! Andre som gleder seg til Iskald sin nye plate? kommer ut 1 uke før Amon Amarth sin nye 2 knall plater i september da! Endret 20. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kanke vente til den kommer, har tilogmed laget et spesial tilbud med iskald folka så jeg får den signert! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Iskald var på inferno et helt middelmådig svartmetall som utelukkende fulgte klisjéene. Kanskje jeg må høre dem hjemme for å danne meg et ordentlig bilde. Amon Amarth er alt for kommersielt. Once Sendt From A Golden Hall er min absolutte favoritt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Iskald må være tidenes mest teite bandnavn i tillegg til Akercocke. edit: Og sleng med Svartsot, så har vi en toppliste. Endret 20. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Good Good, blir å følge med i denne posten. forøvrig en veldig bra tråd for å få sjekket ut band som eg ikka har hørt om enda:p Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Syns iskald er et bra navn eg. På plate er dem vertfall vert og høre. anbefales! Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fantastisk! :!: Ser akkurat ut som Sunn 0))) på Øya, minus all røyken. ("Vi er skikkelig slemme og lager en vegg av forsterkere, som igjen skal lage en massiv mur av bass-drone! Vi spiller forresten med alle knottene på 11,5, inkludert røykmaskinen.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå