Khalifen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Synes det er fett med det han gjør under noen av låtene, men det ble litt komisk når det var fortsatt sol på himmelen og han vrei seg. På den nye DVD-en derimot, der passer det. Spesielt under "The Dreadful Hours". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Etter MDB var det Opeth, og heldigvis var det mest metal de spilte. Opeth er dritkjipt på plate, men det var god stemning på konserten og de spilte mye gammelt. Tror jeg. Faktisk spilte de en fra hver plate untatt Morningrise og Orchid (/sob). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Må jo bli sånn i Norge på utekonserter, da. Blir jo faen ikke mørkt her før konserten er nesten over. Iron Maiden kjørte blodfett lysshow som vi knapt så i det hele tatt fordi det var steiksol midt på himmelen helt til i 22-tida. Aaron er hvertfall blitt bedre på stage presence nå enn han var for 10 år siden. Da hadde han sånn sceneskrekk at han sto med lukka øyne og så ned i gulvet nesten hele konserten. Det har han fortalt selv i intervjuer, hver konsert var en stor prøvelse, spesiellt siden tekstene var så personlige også. Men før Dreadful Hours-turneen gikk han i hardtrening for å få mere sceneshow og ikke være redd publikum. Så den nye fele-dama når ikke opp til Martin sine knehaser engang, altså? Det var jo synd.. Martin Powell var et fyrverkeri å se på, han fløy rundt over hele scena, kom frem til scenekanten og headbanga (med laaaaaangt hår) mens han spilte. Jeg så MDB på Rockefeller i 1997 eller rundt der. Det husker jeg enda. Endret 18. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg var også på Metal Rock Fest og kan bare si en ting! Gjett om jeg skal tilbake neste år! Med så mange go band som det var på plakaten i år så er jeg jaggu meg spent på hva de klarer å hente inn. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vil anbefale meg et Nile-album? Black Seeds of Vengeance, Amongst The Catabombs og Nephren-Ka og In Their Darkened Shrines er kremen. Alt er eigentleg bra. Spelar ingen rolle kven du startar med. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Spelar ingen rolle kven du startar med. ^ Nile er skamfett. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Draconian: Fikk kun med meg siste låtene, men det var til gjengjeld veldig bra. Rammsund: Skamfett, burde ha spilt seinere. MDB: Trist og kjedelig konsert. Opeth: Bra, men savna låter som Blackwater Park, Closure, Deliverance og Grand Conjuration. Men jeg må si at The Baying of the hounds sparket hardt live! Susperia: Ikke spesielt bra lyd, stakk etter Home Sweet Hell. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Black Seeds of Vengeance, Amongst The Catabombs og Nephren-Ka og In Their Darkened Shrines er kremen. Alt er eigentleg bra. Spelar ingen rolle kven du startar med. Rått. Bare å vente på lønninga da Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Får trøste meg med at Metal Rock Fest vil kanskje bare ha innescener neste år. Bygges en diger hall ved hotellet. Det var dritfett når de spilte "Vast Choirs", men de burde også spilt "The Forever People" i samme slengen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg sliter med å like Nile..hørte på Ithyphallic, var jo bare fortest-mulig og WUWUWUWUUUWUWUWUWUUWUWUWU vokal så dypt som mulig. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg sliter med å like Nile..hørte på Ithyphallic, var jo bare fortest-mulig og WUWUWUWUUUWUWUWUWUUWUWUWU vokal så dypt som mulig. "OK" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg sliter med å like Nile..hørte på Ithyphallic, var jo bare fortest-mulig og WUWUWUWUUUWUWUWUWUUWUWUWU vokal så dypt som mulig. "OK" "Ok" Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg sliter med å like Nile..hørte på Ithyphallic, var jo bare fortest-mulig og WUWUWUWUUUWUWUWUWUUWUWUWU vokal så dypt som mulig. Det er det som er poenget - lære seg å like det, og da liker man det enda bedre! Brukte minst et år på enkelte album som nå er mine favoritter. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg sliter med å like Nile..hørte på Ithyphallic, var jo bare fortest-mulig og WUWUWUWUUUWUWUWUWUUWUWUWU vokal så dypt som mulig. Og du snakker om å respektere andre sin musikk smak (sikter til trivium/metalcore + emodiskusjoner)? også sier du "var jo bare fortest-mulig og WUWUWUWUUUWUWUWUWUUWUWUWU vokal så dypt som mulig." jeg må nesten si det er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.. Sorry mac. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Sier bare hva jeg mener jeg. Måtte du mene hva du vil om det Jeg disrespekterer ikke andres rett til å like musikken selv om jeg ikke gjør det sjøl. Endret 18. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
AGud Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Heisann! Dette virker som riktig sted å poste spørsmålet mitt på. Har den siste tiden fått sansen for bandet Epica, som dessverre viser seg lettere umulig å finne plater av her i Norge (med unntak av siste skive, "The Divine Conspiracy", som jeg da allerede har). Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt tidligere skiver av dem? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Du kan få bestilt dem hos www.soundofnoise.no hvertfall. Han bestiller direkte fra plateselskapene. Bare fyr avgårde en mail, Rune er megagrei. Det er en ren metal-platebutikk i Oslo. De er fine, de eldre platene blander kvinnevokalen til Simone med masse black screaming og growling på mange av låtene. Veldig episk. Så Epica som oppvarming for Sonata Arctica ifjor vinter på Sentrum Scene i Oslo. Ble veldig imponert over livefremførelsen deres også. Endret 18. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) noen som har noen gode Doom/gothic bands of anbefale? hørt Evoken som ble posta her, knallbra saker! Endret 19. august 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 noen som har noen gode Doom/gothic bands of anbefale? hørt Evoken som ble posta her, knallbra saker! Imindain. Black Water, herlig doom! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Draconian kan anbefales. Sjekk også ut Ahab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå