Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Yeah! Azagrath fekk nett eit poeng. Det hjelper ikkje å vere beyond teknisk, når du kun spelar dritfort. Gje meg noko med ei god dose dynamikk og variasjon, istadenfor full peis, konstant. Cynic er det bandet i verden som er det beste eksemplet på det. Dynamikk frå ein anna verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yeah! Azagrath fekk nett eit poeng. Det hjelper ikkje å vere beyond teknisk, når du kun spelar dritfort. Gje meg noko med ei god dose dynamikk og variasjon, istadenfor full peis, konstant. Cynic er det bandet i verden som er det beste eksemplet på det. Dynamikk frå ein anna verden.

Det blir vel bortimot umulig, slik diskusjonen utarter seg. Hvis jeg forelår bandet ***, ja så sier nestemnann, "Nei, err'u gær'n ... du MÅ jo være sløv ... hør på >>> i stedet".

:p

Lenke til kommentar
Dream Theater krevende å høre på? haha! Jeg sovner!

Vennligst gjør det. Det er mer givende enn at du er våken.

Ikkje ta den jævla elitistiske tona der.

Jeg holder "elitistisk" tone så lenge det passer meg. Eller å være uenig med deg, og argumentere for det, som jeg kaller det. Det er i hvertfall mer utdypende enn å avfeie musikk som "ræl". Og kalle andre for tulling (som noen her gjør) hvis de ikke er enig i visses musikksmak.

Beneath The Massacre er langt ifra krevende, sammenlignet med mye annet. Teknisk, joda. dessverre er det altfor klinisk og totalt blottet for dynamikk og variasjon. Rase opp og ned skalaer kan hvem som helst gjøre. Vokalen er også forferdelig endimensjonell.
Det har ikke slått deg at det nettopp er poenget med BTM? :roll:

Eg tenkje løysinga for deg er å la vera å høyre på beyond teknisk, dritfort musikk, med konstant full peis, utan dynamikk og variasjon.
Lenke til kommentar

Så poenget med bandet er at det skal være dårlig? Smart band... :p

Nei. Poenget med BTM er nettopp som de fremstår. Brutalt, kaldt, ekstremt, klinisk og kalkulert. Uttrykket er såpass atypisk at det vil være vanskelig å finne band i samme genre. Det gjør dem og deres stil unik. Unik er bra i musikksammenheng.

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Nei. Poenget med BTM er nettopp som de fremstår. Brutalt, ekstremt og klinisk. Uttrykket er såpass atypisk at det vil være vanskelig å finne band i samme genre. Det gjør dem og deres stil unik. Unik er bra i musikksammenheng.

ikke alltid

Lenke til kommentar

Nei. Poenget med BTM er nettopp som de fremstår. Brutalt, ekstremt og klinisk. Uttrykket er såpass atypisk at det vil være vanskelig å finne band i samme genre. Det gjør dem og deres stil unik. Unik er bra i musikksammenheng.

BTM er verken brutalt eller ekstremt.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

Nei. Poenget med BTM er nettopp som de fremstår. Brutalt, kaldt, ekstremt, klinisk og kalkulert. Uttrykket er såpass atypisk at det vil være vanskelig å finne band i samme genre. Det gjør dem og deres stil unik. Unik er bra i musikksammenheng.

Unik er ikkje nødvendigvis bra i musikksammenheng, nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...