Bytex Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg blir ikke deppa av doom og goth metal. Jeg blir bare glad, fordi jeg syns musikken er digg å høre på. Spesiellt når jeg hører skikkelig feite tunge partier. Endret 16. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Psss....Man kan vel bli glad av å være deprimert. DoooooooooooooM! Endret 16. august 2008 av Skog Skrike Blod Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg blir ikke deppa av doom og goth metal. Jeg blir bare glad, fordi jeg syns musikken er digg å høre på. Samme her. Jeg er av den meningen at om musikk klarer å fremskynde følelser hos lytteren så er det go musikk. Enten det er glede, sorg, ekstase, ereksjon, etc. Så lenge vi ikke snakker kjedsomhet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har slutta å høre på doom og goth jeg :/ Blei så sykt deppa i en periode, så takler det ikke. Hehe, jeg kan ikke leve uten depressive black metal, samt diverse black ambient artister osv. Elsker det. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gojira live in Arras - Vacuity (new album) Høres veldig bra ut! Skulle ønske jeg kunne si det samme om lydkvaliteten på filmen. Men det kommer vel mer i løpet av de neste ukene. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Faen så jeg gleder meg til det der kommer ut! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sært spørsmål, men here goes nothing: Finnes det noen hardrock / <Insert sjanger> Metal som har fele (fiolin) med? Har fått med meg mange introer som har en liten fele bridge og lignende, men har enda å snuble over noe internasjonalt som har el-fele som standarinstrument på lik linje med gitar. Et lokal band (Tordentruck) bruker el-fele og det er knalltøft! Sært, jeg vet. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ehm... alle folk rock/metal band iverden? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Apocalypto spiller coverlåter av Metallica osv. Helt ok band, 4 finske headbangere som ruller avgårde på hver sin cello. Ellers har du band som My Dying Bride, Tristania, The Sins of _Thy Beloved, Theatre of Tragedy +++ mange mange fler. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hjertelig takk Programvare! Skal sjekke disse ut i morgen. indietrash: Ville ha anbefalinger av noe bra, ikke lete igjennom ørten tusen. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 @Programvare Apocalyptica heter de finske. @Gaarulf jeg vet ikke hva du syns er "bra". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 @ProgramvareApocalyptica heter de finske. Jepp, visste at jeg skrev feil, men orka ikke redigere. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 indietrash: Såklart ikke Men det er forskjell på å lete opp meksikanske coverband som spiller panfløyte, men fremdeles er listet under folk rock og hva andre folk hører på. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hardingrock, Eluveitie, Black Messiah, Korpiiklaani, Otyg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 indietrash: Såklart ikke Men det er forskjell på å lete opp meksikanske coverband som spiller panfløyte, men fremdeles er listet under folk rock og hva andre folk hører på. I lol'd. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Gojira live in Arras - Vacuity (new album) Høres veldig bra ut! Skulle ønske jeg kunne si det samme om lydkvaliteten på filmen. Men det kommer vel mer i løpet av de neste ukene. Hørtes bra ut det der, synd det med lyden da. Endret 17. august 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen her som hører på Antestor? Det er såkalt "unblack/white metal", og de er kristne, men musikken er dritrå så det driter jeg egentlig i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er jo en milliard band som spiller svartmetall der ute man burde hørt på og om men aldri har..sånn er det bare. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er det noen som vet hva dette tegnet betyr? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nøyaktig hva det betyr vet jeg ikke, men det var logoen til naziene på samme linje som hakekorset. De brukte det i medaljene sine og på fly, tanks osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå