Immanuel Kant Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som liker dette? Edit: Er Between The Buried And Me - Mordecai. En av mine yndlingssanger all time. Elser hvordan det er en brutal del først også siste halvdel er rolig. hva faen skjedde etter 3 min lol worst ever Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er det som er hele sjarmen man må seff høre hele. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 går det ikke hundre sånne band på dusinet? tror jeg holder meg til napalm death jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er ikke så mange band som kan sammenlignes med de, nei. De er en blanding av ekstrem metall og jazz. så nei. Napalm Death er chill. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takk for thrash-tipset Bytex, bestilte like så godt en selv jeg. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før demoen kommer i posten Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg fant akkurat noe passe nice. Se filmen hos Youtube 00:49 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Arro, du bestiller jo direkte fra bandet selv, så jeg tror ikke de somler noe særlig. Fyren som svarte virka veldig grei, det er vokalisten. De har en sånn "fuck off" mentalitet til platebransjen, så jeg tviler på de tar seg råd til å sinke med utsendelser. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror det skjer kjapt ja, fikk mail rett etterpå med beskjed om at hvis jeg overførte de 50 kronene til en konto så skulle han sende ut asap. Pengene er nå overført, og det skulle ikke forundre meg om jeg har demoen i løpet av uken. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Noen som liker dette? Edit: Er Between The Buried And Me - Mordecai. En av mine yndlingssanger all time. Elser hvordan det er en brutal del først også siste halvdel er rolig. Elsker det. Mordecai er også en av mine all-time-favorites. Går aldri fra meg. Alt for mange nubs som syntes å avfeie BTBAM som standard metal-core og det som værre er. I mine øyne er de en ubestemmelig perle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som liker dette? Edit: Er Between The Buried And Me - Mordecai. En av mine yndlingssanger all time. Elser hvordan det er en brutal del først også siste halvdel er rolig. Elsker det. Mordecai er også en av mine all-time-favorites. Går aldri fra meg. Alt for mange nubs som syntes å avfeie BTBAM som standard metal-core og det som værre er. I mine øyne er de en ubestemmelig perle. Elsker nesten deg nå også, nå jeg! Det er virkelig BTBAM's beste sang. Andre fine perler er Alaska og Aesthetic. Noe som er moro med Between The Buried And Me er at de covrer sanger av Queen, Pantera osv. Alaska Se filmen hos Youtube Aesthetic - drit i videoen, bare hør. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen fra Drammensområdet eller lengre vekk som skal opp på Lillehammer for Metal Rock Fest eller? Har faila med å skaffe meg reisekamerater, og kunne muligens vært alright med lite grann selskap. Noen? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har hørt Mordecai et par ganger på youtube nå, og jeg må si det var helt fantastisk! Særlig fra 2:40 og utover. Ren nytelse utover fra det tidspunktet. Selv om begynnelsen også er heftig som bare f. Jeg skal ihvertfall lytte mer til dette bandet de den nærmeste fremtid! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen fra Drammensområdet eller lengre vekk som skal opp på Lillehammer for Metal Rock Fest eller? Har faila med å skaffe meg reisekamerater, og kunne muligens vært alright med lite grann selskap. Noen? Jeg skal den 16. (Rammsund, Opeth, MDB og evt. Draconian, avhengig av dagsformen). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Between the Buried and Me! Hahah, skralt! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har hørt Mordecai et par ganger på youtube nå, og jeg må si det var helt fantastisk! Særlig fra 2:40 og utover. Ren nytelse utover fra det tidspunktet. Selv om begynnelsen også er heftig som bare f. Jeg skal ihvertfall lytte mer til dette bandet de den nærmeste fremtid! Se filmen hos Youtube Det var riktig bedritent. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hehe... Smak og behag. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noen fra Drammensområdet eller lengre vekk som skal opp på Lillehammer for Metal Rock Fest eller? Har faila med å skaffe meg reisekamerater, og kunne muligens vært alright med lite grann selskap. Noen? Jeg skal den 16. (Rammsund, Opeth, MDB og evt. Draconian, avhengig av dagsformen). Fy faen, skulle vært der, men passer desverre ikke. Jævla bra band som kjem og. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har hørt Mordecai et par ganger på youtube nå, og jeg må si det var helt fantastisk! Særlig fra 2:40 og utover. Ren nytelse utover fra det tidspunktet. Selv om begynnelsen også er heftig som bare f. Jeg skal ihvertfall lytte mer til dette bandet de den nærmeste fremtid! Så fint! Som sagt over her anbefaler jeg Alaska og Aesthetic av dem. Synd noen her skal kalle det 'bedritent'. 2:40 og utover er helt amazinglyyy Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har hørt Mordecai et par ganger på youtube nå, og jeg må si det var helt fantastisk! Særlig fra 2:40 og utover. Ren nytelse utover fra det tidspunktet. Selv om begynnelsen også er heftig som bare f. Jeg skal ihvertfall lytte mer til dette bandet de den nærmeste fremtid! Så fint! Som sagt over her anbefaler jeg Alaska og Aesthetic av dem. Synd noen her skal kalle det 'bedritent'. 2:40 og utover er helt amazinglyyy Sitter og hører igjen, og jeg får bare ikke nok! Helt fantastisk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hører den flere ganger om dagen Har likt den i kanskje et år. Fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå