Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Slitsomt og kjedeleg.

 

Langt i fra. Verdensklasse teknisk og detaljert.

 

Glemte jeg å nevne kaotisk? Vel kaos er en relativ tilstand. Kaos er usystematisert orden. For den som behersker denne type relativ kaos, er dette musikk.

 

Kaos? Svært lite kaos. Bare doble basstrommer, rævkjedeleg riffing og litt gurgling.

 

Jeg lurer fælt på hva du mener er råbra musikk. Enlighten me. Pls post media.

Lenke til kommentar

 

Slitsomt og kjedeleg.

 

Langt i fra. Verdensklasse teknisk og detaljert.

 

Glemte jeg å nevne kaotisk? Vel kaos er en relativ tilstand. Kaos er usystematisert orden. For den som behersker denne type relativ kaos, er dette musikk.

 

Kaos? Svært lite kaos. Bare doble basstrommer, rævkjedeleg riffing og litt gurgling.

 

Jeg lurer fælt på hva du mener er råbra musikk. Enlighten me. Pls post media.

 

HER!

 

Sett på Scars.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Vel. Intet nytt under solen. Jeg var 17 år når det albumet kom ut....Jeg har ikke hørt det før, men nivået er ikke verst. Lingner på en dårlig utgave av Extreme Aggression (Kreator).

 

Dette er minst like bra som Extreme Aggresstion. Faktisk på høgde med Pleasure To Kill, om ikkje betre.

 

Knallskiver alle tre. Har du nokre gamle metallskiver du skal kvitte deg med, gamle mann?

Lenke til kommentar
Vel. Intet nytt under solen. Jeg var 17 år når det albumet kom ut....Jeg har ikke hørt det før, men nivået er ikke verst. Lingner på en dårlig utgave av Extreme Aggression (Kreator).

 

Dette er minst like bra som Extreme Aggresstion. Faktisk på høgde med Pleasure To Kill, om ikkje betre.

 

Knallskiver alle tre. Har du nokre gamle metallskiver du skal kvitte deg med, gamle mann?

 

Sorry. Det må være fra dødsboet i såfall. Du får vente.

Lenke til kommentar

 

Slitsomt og kjedeleg.

 

Langt i fra. Verdensklasse teknisk og detaljert.

 

Glemte jeg å nevne kaotisk? Vel kaos er en relativ tilstand. Kaos er usystematisert orden. For den som behersker denne type relativ kaos, er dette musikk.

 

Kaos? Svært lite kaos. Bare doble basstrommer, rævkjedeleg riffing og litt gurgling.

 

Faktisk jævlig enig, for ei gongs skuld. Makan til ræl.

Lenke til kommentar

Da kan jeg legge til at jeg har full forståelse for at noen ikke greier å mentalt dekode musikken i det tempoet den legges frem. Derfor slitsomt kaos i noens ører. Den som derimot har trening i å lytte til krevende musikk som Jason Becker, Necrophagist, Cacophony, Nile, Meshuggah, Disincarnate, Queensrÿche, Dream Theater, Opeth og Hate Eternal, finner nok stor glede i å høre denne skiva, tenker jeg.

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar
Da kan jeg legge til at jeg har full forståelse for at noen ikke greier å mentalt dekode musikken i det tempoet den legges frem. Derfor slitsomt kaos i noens ører. Den som derimot har trening i å lytte til krevende musikk som Jason Becker, Necrophagist, Cacophony, Nile, Meshuggah, Disincarnate, Queensrÿche, Dream Theater, Opeth og Hate Eternal, finner nok stor glede i å høre denne skiva, tenker jeg.

 

Dream Theater krevende å høre på? haha! Jeg sovner!

Lenke til kommentar
Da kan jeg legge til at jeg har full forståelse for at noen ikke greier å mentalt dekode musikken i det tempoet den legges frem. Derfor slitsomt kaos i noens ører. Den som derimot har trening i å lytte til krevende musikk som Jason Becker, Necrophagist, Cacophony, Nile, Meshuggah, Disincarnate, Queensrÿche, Dream Theater, Opeth og Hate Eternal, finner nok stor glede i å høre denne skiva, tenker jeg.

 

Dream Theater krevende å høre på? haha! Jeg sovner!

 

Torpern har et poeng.

 

Tror ikke løsningen er å opphøyne seg selv som et slags mentalt geni i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Da kan jeg legge til at jeg har full forståelse for at noen ikke greier å mentalt dekode musikken i det tempoet den legges frem. Derfor slitsomt kaos i noens ører. Den som derimot har trening i å lytte til krevende musikk som Jason Becker, Necrophagist, Cacophony, Nile, Meshuggah, Disincarnate, Queensrÿche, Dream Theater, Opeth og Hate Eternal, finner nok stor glede i å høre denne skiva, tenker jeg.

 

Ikkje ta den jævla elitistiske tona der. Eg høyrer på både Necrophagist, Nile, Meshuggah og Disincarnate frå lista di, pluss Cynic, Atheist, Ephel Duath, The Allseeing I, Gorguts, Suffocation, etc., så du treng ikkje sei at eg ikkje har trening i å lytte til "krevande" musikk, som du kallar det.

 

Og Torpern, det er jo krevande å høyre på Dream Theater, utan å sovne.

Endret av MrHaze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...