Seian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Meshuggah råkka Storås! Var såpass heldig at jeg også fikk den ene trepinnen til Haake etter konserten. OJE! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg vil og se Meshuggah Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Mhm. Bare gled deg. Nå har jeg ikke vært på så mange konserter der det har gått for seg så hardt på første rekke, men kan trygt si det gikk for seg på Meshuggah. Har X antall blåmerker etter en intim omgang med gjerdet som skiller publikum og scene. Nå "gruer" jeg meg for å se Municipal Waste på HITS. Mon tro om jeg får holde meg unna første rekke isåfall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 gleder meg til og høre hvordan Gorgoroth sitt show var! Jævla kjedelig, var akkurat det samma som på Inferno, håpa på no fruity stuff.. Guest appearence av Rob Halford eller no. Fy faen så kjipt Hatebreed er. FY FAEN. Makan til møkk ja, gikk forbi dem på Wacken da jeg skulle på Obituary konserten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Live blowjob med Rob Halford hadde jo satt fart i showet.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jepp, det jeg tenkte også. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Nå "gruer" jeg meg for å se Municipal Waste på HITS. Mon tro om jeg får holde meg unna første rekke isåfall. Det blir så jæææævla moro det! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Da foreslår jeg at vi tar en litten opptelling på for og mot moshing: Mot: Azagrath Immanuel Kant indietrash Neslepaks Thriven For: Mille Schmier Rob Dukes Jeg tror nok jeg støtter meg til de for ja. Endret 4. august 2008 av Abigor Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) La folket moshe. De som vil ha fred og ro får stikke innom Operaen. Endret 4. august 2008 av stakan Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skikkelig mosh-pit er jævla kult Sjølv om eg er blitt litt for gammal til det no Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 La folket moshe. De som vil ha fred og ro får stikke innom Operaen. hva med de som vil ha konsert uten ti retarderte fjortiser hoppende i ansiktet sitt Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis du ikke greier å plassere deg foran moshpiten så lurer jeg litt på hva du består av. Jeg er for moshing fordi de som ikke liker det er passe evneveike hvis de ikke greier å holde seg unna. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er for moshing fordi de som ikke liker det er passe evneveike hvis de ikke greier å holde seg unna. selv om jeg er imot "mosh pit" så må jeg innrømme at du her har funnet et meget sterkt og overbevisende argument til fordel for ditt syn. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 La folket moshe. De som vil ha fred og ro får stikke innom Operaen. hva med de som vil ha konsert uten ti retarderte fjortiser hoppende i ansiktet sitt Vi må nok gå et annet sted Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Innrømmer lett at jeg er i prinsippet for moshing, men da skal ikke resten som er for moshing klage over at dere får håret mitt piskende i trynet. På en annen side, så kan jeg umulig forestille meg at det foregår moshing i hele lokalet eller hva det måtte være. Liker man det ikke, så still deg der det ser litt roligere ut. Du ber om det om du stiller deg midt i sentrum eller helt frammerst, ihvertfall på en konsert der øl og sprit er innblandet. Noe som fører til høyere smerteterskel hos vedkommende. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det nå jeg skal si at egentlig så aner jeg ikke hva moshing betyr :!:? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) I sin opprinnelige sans er moshing en sirkel midt i folkemengden der folk springer rundt og slår på hverandre og dytter hverandre rundt. Det er visst "morsomt" for enkelte lavpannede individer. Derav navnet "moshpit". Å stå rett opp og ned og hoppe eller headbange på konsert har lite med moshing å gjøre. Endret 4. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Å stå rett opp og ned og hoppe eller headbange på konsert har lite med moshing å gjøre. Ja, så dette er ikke "moshing"? Da er jeg i mot. Trodde kanskje det innebefattet headbanging også, noe som jeg er kraftig for Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 gleder meg til og høre hvordan Gorgoroth sitt show var! Jævla kjedelig, var akkurat det samma som på Inferno, håpa på no fruity stuff.. Guest appearence av Rob Halford eller no. Fy faen så kjipt Hatebreed er. FY FAEN. Makan til møkk ja, gikk forbi dem på Wacken da jeg skulle på Obituary konserten. Skuffende da, Gorgoroth sa jo at showet skulel være mer blasfemeisk en det dem hadde i krakow :S Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skuffende da, Gorgoroth sa jo at showet skulel være mer blasfemeisk en det dem hadde i krakow :S Gorgoroth er jo bare all talk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå