Neslepaks Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Breaking news: Metallica har innsett sin kvalitet, og vil med det endre coveret på den nye skiva. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 At folk lager moshpit under Hallowed Be Thy Name er så utrolig latterligt at det ikke går ann! Maiden er for svarte ikke noe moshpit musikk! Maiden skal nytes med pils og headbanging og syngingp på hver jævla låt! Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Breaking news: Metallica har innsett sin kvalitet, og vil med det endre coveret på den nye skiva. Bildet hadde nok representert innholdet i de siste sidene her bedre.. Sitter å hører igjennom Astriaals "Renascent Misanthropy" nå. Finfine saker. Kommer det noe mer fra den kanten? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gorgoroth var en sinnsykt bra opplevelse. Stod helt foran og fikk øyekontakt med Gaahl flere ganger. Overgår det meste av alt annet jeg har sett, uten tvil. Men må si jeg savnet noen sanger, som Revelation of Doom, Oedeleggelse og Undergang og Krig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som har hørt om Coffin Birth? Canadisk black thrash. Fett! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Sitter nå å hører på skiva "Erotic Diarreah Fantasy" av Torsofuck. Egentlig jævlig fett! Noen andre som har hatt gleden av å høre den? Eller ikke hatt så stor glede av å høre den? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Gorgoroth var en sinnsykt bra opplevelse. Stod helt foran og fikk øyekontakt med Gaahl flere ganger. Overgår det meste av alt annet jeg har sett, uten tvil. - Bra du tykkjer han såg såpass bra ut. No har du i alle fall sjansen til å kapre han, nå som han har begge beina ute av skapet. Har aldri vore spesielt imponert dei gongene eg har sett Gorgoroth live. Mest på grunn av dritvokalen til Gaahl. Og Coffin Birth var fæle greier. Endret 27. juli 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gorgoroth var en sinnsykt bra opplevelse. Stod helt foran og fikk øyekontakt med Gaahl flere ganger. Overgår det meste av alt annet jeg har sett, uten tvil. - Bra du tykkjer han såg såpass bra ut. No har du i alle fall sjansen til å kapre han, nå som han har begge beina ute av skapet. Haha, *ler*. Nei nei, liker man ikke musikken, så liker man ikke musikken. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Eg likar da Gorgoroth, men da skal det vere med Pest. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ja, Pest har egentlig den beste vokalen, men jeg syns ikke Gaahl er så verst heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gaahl har veldig fet vokal på plate, men jeg syns han får en sånn rar breking live ofte. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gler mæ! Jaggu! Skuffande dei to låtane som ligg ute, men... Ser gjerne at den nye skiva har soundet til Black Thrash Attack og låtmaterialet på The Merciless. Da blir jul og påske. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nå går Dark Funeral med Heart of Ice på full guffe! Jeg forguder det bandet! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Her går det i Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik nå.. Man skal lete lenge etter å finne noen black metal plater som er bedre enn den, samt Nattestid Ser Porten Vid og Hordalands Doedskvad. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Selvhat har forøvrig gitt ut en ny plate, Gjennom Mørket Famlende.. 5 sanger på platen, 3 av dem er fra Den Svarte Tid-demoen (alle bortsett fra Befrielsens Pine), og de to andre heter Gjennom Mørket Famlende og Mørkets Kraft - Smertens Makt. Lydkvaliteten er så som så, men herlig atmosfære i musikken... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er Maiden egentlig så bra som mange skal ha det til? Synes de får litt vel mye hype... du har nok rett ja Dessuten er musikken til Maiden egentlig metal? Nei, det er gospel og danseband. Herregud, kor dum kan ein eigentleg bli. Vet, ikke, du får se deg i speilet og spørre Alle kan ikke like det samme, etter min mening er Maiden slitsomt og kraftig overurdert! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg respekterer din rett til å ha feil Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Takk, takk, men husk musikk er en subjektiv nytelse, noen like datera, andre liker morra... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg respekterer din rett til å ha feil Hahaha. 2nd that. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå