huf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Pfft.. Dei som er ute etter skikkeleg vare frå Åkerfeldt, kan sjekke ut Steel. The members just wanted to have some fun playing 80's Power Metal. They didn't want to continue this project after the first EP. Glimrande. Swanö er gud på falsettvokal. ( ) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har faktisk Steel EP'en. :L Syke greier, jeg kan absolutt ikke forestille meg hvordan det gikk til. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har faktisk Steel EP'en. :L Syke greier, jeg kan absolutt ikke forestille meg hvordan det gikk til. Hvilken type musikk er det? Opeth-aktig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Sitat: "The members just wanted to have some fun playing 80's Power Metal" Mao så langt unna opeth man kan komme. Her snakker vi kjappe dobbelbasstrommer og høøøøøøøøøy pitched vokal og glad stemning. Tenk Helloween. Endret 24. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Høres interessant ut. Er ikke så interessert i den type musikk lenger, men hørte veldig mye på Helloween da jeg var mindre. Kunne tenkt meg å hørt litt, samples anyone? =) Endret 24. oktober 2007 av Thriven Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hahahah, Steel er eit heilt kapittel for seg. Thriven, sjekk PM. Har faktisk Steel EP'en. :L Syke greier, jeg kan absolutt ikke forestille meg hvordan det gikk til. Tenk øl. Mykje øl. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hahahah, Steel er eit heilt kapittel for seg. Thriven, sjekk PM. Har faktisk Steel EP'en. :L Syke greier, jeg kan absolutt ikke forestille meg hvordan det gikk til. Tenk øl. Mykje øl. Dette var.. spesielt. Men også litt tøft. =) Endret 24. oktober 2007 av Thriven Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 huf: Hint, hint? Fant nettopp ut at Deathstars skal varme opp før Korn den 3. Februar. Nå spørs det om det er verdt å dra dit. Korn er jo ikke noe særlig, men Deathstars er tøft. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Kan noen sende meg Steel på pm eller gi meg en link. Er i humør til slik musikk nå=) Edit: Dream Theater - Acid Rain Endret 24. oktober 2007 av Ministry Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hahahaha! Hører på Say Goodbye (To Love) med Steel nå, makan altså! Av en eller annen grunn får det meg til å tenke på Yes. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 For et album! http://www.myspace.com/btm Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Say Goodbye (To Love) er igrunn ein heilt grei sang. Fin melodi. Blir såklart med vilje totalt ødelagt av falsettvokalen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 For et album!http://www.myspace.com/btm Slitsomt og kjedeleg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) For et album!http://www.myspace.com/btm Slitsomt og kjedeleg. Langt i fra. Verdensklasse teknisk og detaljert. Glemte jeg å nevne kaotisk? Vel kaos er en relativ tilstand. Kaos er usystematisert orden. For den som behersker denne type relativ kaos, er dette musikk. Endret 24. oktober 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fant en hyggelig overraskelse i postkassen nå nettop; Equilibrium - Turis Fratyr har endelig kommet frem! Oh lykke! (Bare så synd den har fått seg en trøkk i coveret under transport ) Unner alle å få med seg dette albumet, en virkelig perle. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fikk nettopp Blood Red Throne - Monument of Death limited edition LP i posten. NAM! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fikk nettopp Blood Red Throne - Monument of Death limited edition LP i posten. NAM! Skal du på screamfest og se de? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 For et album!http://www.myspace.com/btm Slitsomt og kjedeleg. Langt i fra. Verdensklasse teknisk og detaljert. Glemte jeg å nevne kaotisk? Vel kaos er en relativ tilstand. Kaos er usystematisert orden. For den som behersker denne type relativ kaos, er dette musikk. Kaos? Svært lite kaos. Bare doble basstrommer, rævkjedeleg riffing og litt gurgling. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har noen fått hørt gjennom Exodus' nyeste enda? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har noen fått hørt gjennom Exodus' nyeste enda? Har hørt to songar. Dei var jævla svake. Hadde faktisk litt trua på denna skiva, men nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå