Neslepaks Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For å ta ein Haze: Lett ein av dei feitaste DM-platene nokon gong, og Out Of The Body er lett ein av dei feitaste DM-songane nokon gong. Døy dersom du ikkje likar den. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Nydelig Neslepaks. Den der har jeg hatt mye glede av/med. Hirrhirr. Det mest stabile og jevne Pestilence-albummet, syns jeg. Høydepunktet er definitivt Echoes of Death som er lagra langt baki sporlista. PENT! Endret 18. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Malleus Maleficarum og Testimony Of The Ancients er ikkje like gode, men det er gromlåtar der óg. Spheres har eg alltid trudd har vore ræva - og har derfor aldri sjekka den ut. Korleis er den? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Siterer gjerne deg på den, bare med min revisjon: Malleus Maleficarum, Testimony Of The Ancients og Spheres er ikkje like gode, men det er gromlåtar der óg. Spheres har eg alltid trudd har vore ræva - og har derfor aldri sjekka den ut. Korleis er den? Slik. Spheres heller mer mot Cynic-esque-lyd, mer eller mindre. Der har de kvitta seg med den småskitne gitarlyden og har satt keyboard lengere frem i rekkene. Gitarsoloene er helt klart noe for seg selv. Jeg syns det høres til tider svært tarvelig, men det for så være. Kanskje den vekser på meg, men jeg ga den mer eller mindre opp da jeg fikk assosiasjoner til soundtrack fra middelmådige Nintento-spill fra 90-tallet. Slik jeg har fått inntrykk av, er det streit daumetall som står i høysetet ditt, så Spheres kan jeg trygt si du har vondt av å høre. Eneste fete låta på den er Mind Reflections. De første 15 sekundende riktignok. Endret 18. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil se Morbid Angel! Skaff Morbid Angel til Norge for faen! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Morbid Angel var komplett og totalt sheriff på Garage i Bergen for to år siden. Utrolig fett å se de i et så lite lokale. Intenst! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noen her som liker Mötley Crüe? Er vel ikke akkurat METAL metal, men jeg har blitt totalt hekta på dette hair metal bandet i det siste Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hør på Quiet Riot, ett av mine favoritt Hair/Classic Metal band. Fikk Mercyful Fate Best of her om dagen. Morsomt og høre den orginale Gypsy og ikke Coversangen. Når vi er inne på coversanger, jeg har blitt utrolig hekta på nå i det siste. Kan noen anbefale noen sjuke ala I Need a Hero, Ops, I Did It Again, Losing my Religion os.v Helst Black og Death. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For å ta ein Haze: Lett ein av dei feitaste DM-platene nokon gong, og Out Of The Body er lett ein av dei feitaste DM-songane nokon gong. Døy dersom du ikkje likar den. Voldsomt feit skive, lite tvil om det. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det skal jo Avenged Sevenfold gjøre i år også på Valle Hovin hvis jeg ikke tar helt feil... Skal de det? Avenged er noe skikkelig møkk, sett et par videoer av de... Det var noe dritt! E: Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra. Scar Symmetry er etter min mening det best bandet i verden. Vokalisten er abre helt rå, death vocals, scream og ekstremt god clean, konge gitar riff, super melodi. Hmm, går det ann å bli et bedre melodic death metal band? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Yay, da blir det 1349 konsert i dag Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For å ta ein Haze: Lett ein av dei feitaste DM-platene nokon gong, og Out Of The Body er lett ein av dei feitaste DM-songane nokon gong. Døy dersom du ikkje likar den. Jeg prøvde å høre på det der, ble litt får brutalt for meg. Så du mener at jeg burde dø fordi jeg ikke liker det bandet? Jeg sier to ord til deg voks opp. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ja. han mente bokstavelig talt at du burde DØ. av AIDS. noen som har noen Cannibal Corpse vinyler de ønsker å kvitte seg med? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ja. han mente bokstavelig talt at du burde DØ. av AIDS. Nei han mente DØ. Av kreft i ballene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bestefar daua av kreft i pungen. Er det metal da? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jepp. Bestefaren din var mazkin metal. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 http://www.myspace.com/altaarnorway Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noen andre enn meg som gleder seg til ny Beneath The Massacre skive, som sannsynligvis kommer i oktober? Mechanics Of Dysfunction var ei helt fantastisk skive, så jeg gleder meg ihvertfall. En liten studio report finner man . Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hele tracklista til Amon Amnart sin nye plate er ute! 1.) Twilight of the Thunder God 2.) Free Will Sacrifice 3.) Guardians of Asgaard 4.) Where is Your God? 5.) Varyags of Miklagaard 6.) Tattered Banners and Bloody Flags 7.) No Fear for the Setting Sun 8.) The Hero 9.) Live for the Kill 10.) Embrace of the Endless Ocean Gleder meg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Den lille lydbiten jeg fikk høre fra Guardians of Asgaard var jo ganske fet, men da spøres det på resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå