Dragavon Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er eg slettes ikkje enig i. Black Sabbath lagde veldig god musikk når Dio sang, og når Tony Martin sang. Og eg synest både Born again med Gillan og Seventh star med Glenn Hughes er glimrende plater. Men det er jo veldig politisk korrekt å mene at Sabbath ble verdiløs etter at de sparka Ozzy. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er eg slettes ikkje enig i. Black Sabbath lagde veldig god musikk når Dio sang, og når Tony Martin sang. Og eg synest både Born again med Gillan og Seventh star med Glenn Hughes er glimrende plater. Men det er jo veldig politisk korrekt å mene at Sabbath ble verdiløs etter at de sparka Ozzy. Jeg mener det med Ozzy er best og jeg driter i hva du mener. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg mener det med Ozzy er best og jeg driter i hva du mener. Godt argument Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Konge guide! Mye musikk jeg ikke viste fantes ute der. Selv er jeg hekta på Iron Maiden og Pantera for tiden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg mener det med Ozzy er best og jeg driter i hva du mener. Godt argument Det er det beste som er Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fikk just Sodom - Agent Orange. Kul musikk, kan noen anbefale flere tidlig-90-tall-black-metal band? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Fikk just Sodom - Agent Orange. Kul musikk, kan noen anbefale flere tidlig-90-tall-black-metal band? Sepultura - Troops of Doom - http://www.youtube.com/watch?v=Pi9RRRo9jZI (Ikke akkurat ren BM, men disse 4 sangene hører sammen i mitt hode) Destruction - Curse the Gods - http://www.youtube.com/watch?v=IPc1i4GVUzM Sarcofago - Satanic Lust - Den beste BM-ish Sodom sangen er forresten "Burst Command Till War" Endret 17. juli 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Takker for svar Har Morbid Visions hjemme, men takk for forslaget. De andre tror jeg ikke at jeg har hørt på/om ( ) men her skal det skaffes mer Edit: Vet noen når den nye Troll skiven kommer? Endret 17. juli 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 For dere som liker Sludge/Post-metal, Mouth of the Architect kommer med ny plate neste uke. Og ja, den er allerde lekket Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takker for svar Har Morbid Visions hjemme, men takk for forslaget. De andre tror jeg ikke at jeg har hørt på/om ( ) men her skal det skaffes mer Edit: Vet noen når den nye Troll skiven kommer? Gikk ikke Troll over til Industrial elns da? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 For dere som liker Sludge/Post-metal, Mouth of the Architect kommer med ny plate neste uke. Og ja, den er allerde lekket Fett! Hadde jeg bare hatt litt penger til noen albumkjøp igjen.. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takker for svar Har Morbid Visions hjemme, men takk for forslaget. De andre tror jeg ikke at jeg har hørt på/om ( ) men her skal det skaffes mer Edit: Vet noen når den nye Troll skiven kommer? Gikk ikke Troll over til Industrial elns da? De kommer med nytt album ("Til Helvete Med Alt", eller noe sånt) snart.. Og det skal være lik Drep De Kristne-stilen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Drep De Kristne var jo en ganske så bra skive. Så at det var ett band som het Nattefrost på Cdon. Er dette good shit? Har tenkt og ta meg en bestilling så jo mer, jo bedre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Takker for svar Har Morbid Visions hjemme, men takk for forslaget. De andre tror jeg ikke at jeg har hørt på/om ( ) men her skal det skaffes mer Edit: Vet noen når den nye Troll skiven kommer? Gikk ikke Troll over til Industrial elns da? De kommer med nytt album ("Til Helvete Med Alt", eller noe sånt) snart.. Og det skal være lik Drep De Kristne-stilen. Fett! Drep De Kristne er sjukt bra. Virkelig en BM-klassisker, med skikkelig skrapete gitarlyd og greier. edit: Til de som ikke visste det, "Troll was formed in 1992 by the 14 year old Nagash." Vilt Og: http://www.eternal-terror.com/articles/ind...=368&type=B http://www.eternal-terror.com/articles/ind...=369&type=B Endret 17. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vet noen når den nye Troll skiven kommer? Studio i Sverige om et par uker. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Drep De Kristne var jo en ganske så bra skive. Så at det var ett band som het Nattefrost på Cdon. Er dette good shit? Har tenkt og ta meg en bestilling så jo mer, jo bedre. Det er ei dårleg utgåve av Carpathian Forest. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Enig med Neslepaks. Kjøpte "Terrorist"-plata til Nattefrost og det var ikke akkurat steikemitidettevarrått-stemning. Endret 17. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Shit, vell vell, kjøpt er kjøpt Kjøpte begge to, kan sikkert ikke være så gale. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Den nye skiva. Har lastet ned... nei, mener kjøpt den nu. Skal høre på den senere i dag. Spennende! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nattefrost er vokalisten i CF. kul fyr. kul musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå