Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Ingen album som skiller seg ut sådan, vil jeg påstå. Kanskje I har mest musikk og minst growl, tror jeg. None EP-en har en del god saker, deriblant der vokkisn synger rent. Jeg husker ikke helt egentlig takket være mitt fravær fra Meshuggah. Men jo tidligere i karrieren du går i Meshuggah, jo mer thrash finner du. Det skal være en grei pekepinn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra.

Liker bandet ekstremt godt. Har du hørt den nye skiva deres enda? Om den topper Pitch Black Progress vet jeg ikke helt enda, men den svinger hvertfall bra!

Lenke til kommentar
Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra.

Liker bandet ekstremt godt. Har du hørt den nye skiva deres enda? Om den topper Pitch Black Progress vet jeg ikke helt enda, men den svinger hvertfall bra!

Det, er bra! Anbefaler deg og høre på tidligere utgivelser som Symmetric In Design også, låtene Reborn, Dominion og Chaosweaver er fantastisk bra :) Noen fler som hører på Scar Symmetry her?

E: Nei, har ikke hørt noen ny skive... Når kommer den?

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Det, er bra! Anbefaler deg og høre på tidligere utgivelser som Symmetric In Design også, låtene Reborn, Dominion og Chaosweaver er fantastisk bra :) Noen fler som hører på Scar Symmetry her?

E: Nei, har ikke hørt noen ny skive... Når kommer den?

Den nye skiva.

Lenke til kommentar
Kreator er eit fantastisk liveband.

Mille klarer faen meg ikke synge live.

Syns han gjorde en god jobb på HITS. Ble positivt overrasket over syngingen/stemmen

Godt mulig han for èn gangs skyld hadde en god dag på jobben.

Jeg har desverre ikke hatt gleden av å se Kreator live selv, men alt av live-opptak jeg har sett fra de siste åra har skuffet veldig når det gjelder vokalprestasjonene.

Kreator - Extreme Aggression (Live 2005)

Kreator - Pleasure to Kill (Live 2005)

Kreator - Phobia (Live 2005)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...