Seian Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ingen album som skiller seg ut sådan, vil jeg påstå. Kanskje I har mest musikk og minst growl, tror jeg. None EP-en har en del god saker, deriblant der vokkisn synger rent. Jeg husker ikke helt egentlig takket være mitt fravær fra Meshuggah. Men jo tidligere i karrieren du går i Meshuggah, jo mer thrash finner du. Det skal være en grei pekepinn. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Husker ikke om det har blitt nevnt her, men Ne Obliviscaris er virkelig noe å sjekke ut. http://www.myspace.com/neobliviscaris Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra. Liker bandet ekstremt godt. Har du hørt den nye skiva deres enda? Om den topper Pitch Black Progress vet jeg ikke helt enda, men den svinger hvertfall bra! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har faktisk ikke oppdaget Kreator skikkelig før i kveld. Fantastisk band i kveld, og jeg skal se dem om to uker. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har faktisk ikke oppdaget Kreator skikkelig før i kveld. Fantastisk band i kveld, og jeg skal se dem om to uker. Konge Band Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har faktisk ikke oppdaget Kreator skikkelig før i kveld. Fantastisk band i kveld, og jeg skal se dem om to uker. Sjekk ut Fastkill og! Det er skamfet japsethrash! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har faktisk ikke oppdaget Kreator skikkelig før i kveld. Fantastisk band i kveld, og jeg skal se dem om to uker. Gled deg. Kreator er eit fantastisk liveband. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har faktisk ikke oppdaget Kreator skikkelig før i kveld. Fantastisk band i kveld, og jeg skal se dem om to uker. Lær deg Flag of Hate, så får du en fantastisk konsertopplevelse. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra. Liker bandet ekstremt godt. Har du hørt den nye skiva deres enda? Om den topper Pitch Black Progress vet jeg ikke helt enda, men den svinger hvertfall bra! Det, er bra! Anbefaler deg og høre på tidligere utgivelser som Symmetric In Design også, låtene Reborn, Dominion og Chaosweaver er fantastisk bra Noen fler som hører på Scar Symmetry her? E: Nei, har ikke hørt noen ny skive... Når kommer den? Endret 16. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra. Liker bandet ekstremt godt. Har du hørt den nye skiva deres enda? Om den topper Pitch Black Progress vet jeg ikke helt enda, men den svinger hvertfall bra! Det, er bra! Anbefaler deg og høre på tidligere utgivelser som Symmetric In Design også, låtene Reborn, Dominion og Chaosweaver er fantastisk bra Noen fler som hører på Scar Symmetry her? E: Nei, har ikke hørt noen ny skive... Når kommer den? Den nye skiva. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Da er skiva Extreme Aggression (1989) helt obligatorisk materiale. Kreator altså. Endret 16. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ...og Pleasure To Kill er enda betre. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kreator er eit fantastisk liveband. Mille klarer faen meg ikke synge live. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har faktisk ikke oppdaget Kreator skikkelig før i kveld. Fantastisk band i kveld, og jeg skal se dem om to uker. Hvor/når? "Burn My Eyes"-skiva til Machine Head er da riktig så bra. Resten derimot; skit. Støttes. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kreator er eit fantastisk liveband. Mille klarer faen meg ikke synge live. Syns han gjorde en god jobb på HITS. Ble positivt overrasket over syngingen/stemmen Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kreator er eit fantastisk liveband. Mille klarer faen meg ikke synge live. Syns han gjorde en god jobb på HITS. Ble positivt overrasket over syngingen/stemmen Godt mulig han for èn gangs skyld hadde en god dag på jobben. Jeg har desverre ikke hatt gleden av å se Kreator live selv, men alt av live-opptak jeg har sett fra de siste åra har skuffet veldig når det gjelder vokalprestasjonene. Kreator - Extreme Aggression (Live 2005) Kreator - Pleasure to Kill (Live 2005) Kreator - Phobia (Live 2005) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 mulig jeg bare er dårlig til å søke, men finnes det en albumgjennomgangstråd for sabbath? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, post-Ozzy. Let i delen som heter "Albumguider". Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ah, takk hvorfor post-ozzy forresten? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er det med Ozzy som er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå