Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Spiller det så stor rolle for deg om Thriven liker Machine Head eller ikke? Neida, er bare ikke enig at Machine Head er kjedelig... Jeg har hørt nok, roberteh, og min mening er at det suger. Jeg vil heller høre på rap enn det skvipet der, faktisk. Hehe, da står vi font mot front, men smaken er som baken, er det ikke det, de sier? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 "Burn My Eyes"-skiva til Machine Head er da riktig så bra. Resten derimot; skit. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 "Burn My Eyes"-skiva til Machine Head er da riktig så bra. Resten derimot; skit. Burn My Eyes har da eit par låtar som er bra. Resten derimot; skit. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 1349, Blood Red Throne og Diskord i Tønsberg på Lørdag, 150 grunker! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nuvel, etter min mening er Machine Head's "The Blackening" en av årets plater fra 2007, og en av mine absolutt favorittskiver noensinne. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jasså, Dragekreftene kommer med ny skive, de skal vist også på turne til norge med Turisas på nyåret, kan bli gøy og se begge band! Selvom Dragonforce er noe skvip så er Turisas alltid noe å få med seg Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor kommer de til og fremmføre ? Heftig med både turisas og eldre dragekrefter Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Blir på John Dee, ifølge Heavymetal.no Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nuvel, etter min mening er Machine Head's "The Blackening" en av årets plater fra 2007, og en av mine absolutt favorittskiver noensinne. Kunne ikke vært mer enig med deg der Må huske at Machine Head har varmet opp for Iron Maden, så de er vel ikke så aller værst?! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Nuvel, etter min mening er Machine Head's "The Blackening" en av årets plater fra 2007, og en av mine absolutt favorittskiver noensinne. Kunne ikke vært mer enig med deg der Må huske at Machine Head har varmet opp for Iron Maden, så de er vel ikke så aller værst?! Det skal jo Avenged Sevenfold gjøre i år også på Valle Hovin hvis jeg ikke tar helt feil , og det er jo noe av det værste dagens musikkverden har klart å hoste opp. Så jeg synes ikke det sier så mye. Endret 15. juli 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mastodon har også varmet opp for Maiden, og samme har Trivium... og begge de bandene suger pikk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det skal jo Avenged Sevenfold gjøre i år også på Valle Hovin hvis jeg ikke tar helt feil... Skal de det? Avenged er noe skikkelig møkk, sett et par videoer av de... Det var noe dritt! E: Var inne på Svensk metal litt tidligere, hva synes dere om Scar Symmetry? De er etter min smak veldig bra. Endret 15. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noen her som har hørt Origin. Skikkelig fet Dødsmetal, burtalt som bare faen! http://www.myspace.com/origin666 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Metallica i morgen hvem skal dra ? Skaffet billeter for 4 dager siden. Gleder meg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mastodon har også varmet opp for Maiden, og samme har Trivium... og begge de bandene suger pikk Mastodon suger pikk? Jaja, nå har jeg hørt det og. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mastodon har også varmet opp for Maiden, og samme har Trivium... og begge de bandene suger pikk Mastodon suger pikk? Jaja, nå har jeg hørt det og. han mente iron maiden og trivium alle forstod det Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har hørt nok, roberteh, og min mening er at det suger. Jeg vil heller høre på rap enn det skvipet der, faktisk. La oss benke oss foran MTV sammen! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mastodon har også varmet opp for Maiden, og samme har Trivium... og begge de bandene suger pikk Mastodon suger pikk? Jaja, nå har jeg hørt det og. han mente iron maiden og trivium alle forstod det Mente Mastodon og Trivium Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mastodon har også varmet opp for Maiden, og samme har Trivium... og begge de bandene suger pikk Mastodon suger pikk? Jaja, nå har jeg hørt det og. han mente iron maiden og trivium alle forstod det Mente Mastodon og Trivium kondolerer Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hvilket Meshuggah-album har minst growl og mest/best instrumental-runk? Endret 15. juli 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå