Skog Skrike Blod Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hva med HiM? Det er skikkelig fjortiss HIM ligner vel ikke på Type O Negative. Endret 14. juli 2008 av Skog Skrike Blod Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jo, noen låter, men ikke i det store og hele... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Pfffff, mobbing av MTV. MTV er en skikkelig kosekanal! Mista nylig MTV i borettslaget og fikk The Voice i stedet, makan til tråkig kanal Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 MTV hadde jo i det minste Headbangers Ball, med Petê... Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Pfffff, mobbing av MTV. MTV er en skikkelig kosekanal! Mista nylig MTV i borettslaget og fikk The Voice i stedet, makan til tråkig kanal Uff, grusomt...The Voice er vel 100% hip-hop, 24/7. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Headbanger's Ball, repriser av programmer med utstrakt selvskading, diverse gonzo-reality, Alternative Nation (eller... finnes det lenger?) og diverse blikk inn i mainstreammusikkens verden. Hva mer trenger man? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 headbanger's ball er vel noe av det verre? kun puddel- og harryrock Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 headbanger's ball er vel noe av det verre? kun puddel- og harryrock Er Hatebreed og Machine Head puddelrock? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 headbanger's ball er vel noe av det verre? kun puddel- og harryrock Godt mulig, må tilstå at jeg meget sjelden har sett på det, men jeg slengte det med i et subtilt forsøk på å mykgjøre metalfansen her Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 headbanger's ball er vel noe av det verre? kun puddel- og harryrock Er Hatebreed og Machine Head puddelrock? ikke puddelrock nei Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 headbanger's ball er vel noe av det verre? kun puddel- og harryrock Er Hatebreed og Machine Head puddelrock? ikke puddelrock nei Men kjedelig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er Machine Head kjedelig? Hjelp Hva slags monster er du? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 headbanger's ball er vel noe av det verre? kun puddel- og harryrock Er Hatebreed og Machine Head puddelrock? ikke puddelrock nei Men kjedelig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Men tilbake til musikken. Hva er kjedelig med feks. Hatebreed og Machine Head? Er man ute etter harry metal synes jeg ikke disse ligger i denne kategorien. Dragonforce er harry metal Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Men tilbake til musikken. Hva er kjedelig med feks. Hatebreed og Machine Head? Er man ute etter harry metal synes jeg ikke disse ligger i denne kategorien. Dragonforce er harry metal Rolig nå. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vel, for det første er vokalen til begge bandene ekstremt slitsomme og irriterende, og selve musikken er direkte kjedelig. Er ikke så stort mer å si enn det, musikken deres suger bare. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Synes du vokalen til Robb Flynn i Machine Head er dårlig? Vel, undertegnede synes dette er en fantastisk stemme. Når Robb trøkker på er det bare og kjøre volumet på fullt! Har du hørt mye på Machine Head Thriven? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Spiller det så stor rolle for deg om Thriven liker Machine Head eller ikke? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Synes du vokalen til Robb Flynn i Machine Head er dårlig? Vel, undertegnede synes dette er en fantastisk stemme. Når Robb trøkker på er det bare og kjøre volumet på fullt! Har du hørt mye på Machine Head Thriven? Jeg har hørt nok, roberteh, og min mening er at det suger. Jeg vil heller høre på rap enn det skvipet der, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå