Skogslik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 artikkel om varg - Jeg har nesten ikke sett sønnen min siden han kom til verden. Selv om jeg hører stemmen hans på telefonen nesten hver dag er det veldig tøft og ikke være til stede når han vokser opp. Jeg savner familien min. Og jeg ser fram den dagen jeg kan jobbe på småbruket, lage musikk, skrive bøker og være sammen med kone og barna hele døgnet - og leve et normalt liv som familiefar. Jeg har fått enorm støtte fra familie. Det betyr utrolig mye, sier Vikernes. ser frem til dette Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg var i London for litt siden og kjøpte med Hidden Treasures, noen andre som har den? Fant den ingen steder i norge. Hva syntes dere som har plata om den? Jeg likte den veldig godt xD 99 ways to die er magisk Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 fant ut at leviathan's a silhouette in splinters har blitt reissued på cd nå sikkert blitt nevnt tidligere i tråden though Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen her som vet hvor jeg kan anskaffe en Bloodbath T-Shorte/Hettegenser. Evt en nettbutikk. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen her som vet hvor jeg kan anskaffe en Bloodbath T-Shorte/Hettegenser. Evt en nettbutikk. HER Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen her som vet hvor jeg kan anskaffe en Bloodbath T-Shorte/Hettegenser. Evt en nettbutikk. HER TUSEN TAKK...Har sitti lå lett ræva av meg i 2 timer nå! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så lå det tilgjengelig på hjemmesiden deres ... The irony! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så lå det tilgjengelig på hjemmesiden deres ... The irony! Jeg vet, ganske ironisk det der! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Går det an å få Meshugga uten vokal? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det finnes stemmefjerner-tillegg til de fleste kjente mediaspillere, men det klarte seg best på Elvis, altså spørs det om du klarer å fjerne Kidman uten å dra med halvparten av lydbildet i samme slengen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Stemmefjerner fungerer aldri. Endret 14. juli 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen her som har fått øynene opp for det forbanna bra Svenske metal bandet InFlames? Hadde ikke hørt så mye på de før nå nylig... Flere som som liker de? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Albumet "The Jester Race" er knakendes godt. Nyere saker er ikke det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, noen slagers på den, men synes forsatt det siste albumet A Sense Of Purpose, var det beste. Selvom Come Clarity også var jævla bra Artig med Svensk metal! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei det er ikke artig! Det er gjødsel. Her følger svensk musikk som man ikke hører om på mtv: Svartsyn, Bestial Mockery & Damnation. Det synes jeg er artig! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hørte ikke om InFlames på MTV, bare så det er sagt. Forresteb hvorfor kan man ikke like noe bare for det, de spilles på MTV? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Entombed er tøff svensk metal, men toppen av svensk musikk er selvfølgelig Hellacopters! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Entombed er tøff svensk metal. Ja, Entombed er bra, liker særlig godt "Full Of Hell", og "Wolwerine Blues"! EDIT: Og ikke minst "Damn Deal Done"! Endret 14. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Pete Rock Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Trenger tips til metal som ligner på Type O Negative :!: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva med HiM? Det er skikkelig fjortiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå