Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Om BM-delen av Lurker of Chalice fenger, så sjekk ut det andre prosjektet til Wrest, Leviathan. Slapp et nytt album tidligere i år ved navn "Massive Conspiracy Against All Life". Helmaks plate. mp3: Last Breath of Expiation hører på as we speak faktisk. god stemning. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det var jo ... fengende. Men passet liksom ikke helt overens med Aäkon Këëtrëh som regjererer playlisten min akkurat nå. Aäkon Këëtrëh er sinnsykt behagelig musikk. Hørte faktisk på det da jeg leste posten din Hvilken av demoene er din favoritt? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ingenting er som Hammerheart som bakgrunnsmusikk til Age of Conan, vakkert! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, men blir litt sliten av den sure cleanvokalen Men musikken er jo uber-epic. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det var jo ... fengende. Men passet liksom ikke helt overens med Aäkon Këëtrëh som regjererer playlisten min akkurat nå. Aäkon Këëtrëh er sinnsykt behagelig musikk. Hørte faktisk på det da jeg leste posten din Hvilken av demoene er din favoritt? Hehe, morsom tilfeldighet. Liker Dans La Forêt og Journey Into The Depths Of Night mest. Med Dans La Forêt på topp. Hørt gjennom alle tre en del ganger i dag. Enn du? Musikken er sinnsykt behagelig ja, men man blir jo sinnsykt deprimert i samme tiden... Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det var jo ... fengende. Men passet liksom ikke helt overens med Aäkon Këëtrëh som regjererer playlisten min akkurat nå. Aäkon Këëtrëh er sinnsykt behagelig musikk. Hørte faktisk på det da jeg leste posten din Hvilken av demoene er din favoritt? Hehe, morsom tilfeldighet. Liker Dans La Forêt og Journey Into The Depths Of Night mest. Med Dans La Forêt på topp. Hørt gjennom alle tre en del ganger i dag. Enn du? Musikken er sinnsykt behagelig ja, men man blir jo sinnsykt deprimert i samme tiden... Det er jo det som er det beste med musikken. Ekstremt depressiv atmosfære.. Elsker det. Dans La Forêt er min favoritt og, tett etterfulgt av Journey Into The Dephts of Night. (Med unntak av det ene sporet, Suffering.. Den gidder jeg ikke å høre på engang. ) The Dark Winter har jeg kun hørt noen ganger, er ikke så ekstremt interessant, men får vel høre noen ganger til. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ny Motörhead skive kommer 1. september! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg kan skrive under på at den nye EP-en til Urfaust er forpult fantastisk! Den blir nok å regjere playlisten min ei stund fremover... Andre som har hatt muligheten til å høre den? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg kan skrive under på at den nye EP-en til Urfaust er forpult fantastisk! Den blir nok å regjere playlisten min ei stund fremover...Andre som har hatt muligheten til å høre den? Nope, men har du lyst til å sende til meg, så går det bra. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har det blitt sagt at Bloodbath skulle komme ut med nytt studio album i år, eller var det bare "Unblessing The Purity" EPén som skulle komme i år? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har det blitt sagt at Bloodbath skulle komme ut med nytt studio album i år, eller var det bare "Unblessing The Purity" EPén som skulle komme i år? Skal komme nytt studioalbum også, kan være du må vente til nesteår, dog. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 noen som vet noe mer om perverse calculus? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Første post av IK utenfor sin egen tråd? :O Endret 10. juli 2008 av ErlendPerlend Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Første post av IK utenfor sitt eget emne? :O kan avkreftes Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hehe, det kan kanskje ordnes, Thriven. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nå har finntroll blitt addet til Motstøy festivalen! Detta blir knall! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 noen som vet noe mer om perverse calculus? Ble gitt ut under Leviathan-navnet med tittelen "Massive Conspiracy Against All Life" siden Moribunds advokat satte en stopper for å bruke LoC-navnet på en annen label. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 noen som vet noe mer om perverse calculus? Ble gitt ut under Leviathan-navnet med tittelen "Massive Conspiracy Against All Life" siden Moribunds advokat satte en stopper for å bruke LoC-navnet på en annen label. er det det samme albumet? fuck wrest Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Yep. Har jo lenge vært snakk om at han skulle slå sammen begge prosjektene, så ingen grunn til å bli overrasket over at det plutselig låter veldig Leviathan av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå