Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var jo ... fengende.

 

Men passet liksom ikke helt overens med Aäkon Këëtrëh som regjererer playlisten min akkurat nå.

 

Aäkon Këëtrëh er sinnsykt behagelig musikk. Hørte faktisk på det da jeg leste posten din :p Hvilken av demoene er din favoritt?

 

Hehe, morsom tilfeldighet. Liker Dans La Forêt og Journey Into The Depths Of Night mest. Med Dans La Forêt på topp. Hørt gjennom alle tre en del ganger i dag. Enn du?

 

Musikken er sinnsykt behagelig ja, men man blir jo sinnsykt deprimert i samme tiden...

Lenke til kommentar
Det var jo ... fengende.

 

Men passet liksom ikke helt overens med Aäkon Këëtrëh som regjererer playlisten min akkurat nå.

 

Aäkon Këëtrëh er sinnsykt behagelig musikk. Hørte faktisk på det da jeg leste posten din :p Hvilken av demoene er din favoritt?

 

Hehe, morsom tilfeldighet. Liker Dans La Forêt og Journey Into The Depths Of Night mest. Med Dans La Forêt på topp. Hørt gjennom alle tre en del ganger i dag. Enn du?

 

Musikken er sinnsykt behagelig ja, men man blir jo sinnsykt deprimert i samme tiden...

 

Det er jo det som er det beste med musikken. Ekstremt depressiv atmosfære.. Elsker det. Dans La Forêt er min favoritt og, tett etterfulgt av Journey Into The Dephts of Night. (Med unntak av det ene sporet, Suffering.. Den gidder jeg ikke å høre på engang. :p) The Dark Winter har jeg kun hørt noen ganger, er ikke så ekstremt interessant, men får vel høre noen ganger til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...