Ed Hunter Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har i det siste hørt mye på doom metall og prøver finne noe like blues-aktig men raskere og selvfølgeligmed gitar med 11 i disort noen forslag?, takker på forhånd. St. Vitus kan kanskje passe i den beskrivelsen, Place of Skulls og kanskje. Endret 7. juli 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Yob - "The Unreal Never Lived" er obligatorisk. Fjelltunge gitarer og fantastisk feit vokal. Tør påstå at den plata er tyngre enn Electric Wizard - "Dopethrone". Sjekk også ut Suma, om ting som Electric Wizard og Sleep faller i smak. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Høres ut som om S.t. Vitus har lagd mange sanger som passer inn i hva jeg leter etter (Sadist, fear osv,) fant ikke nok place of skulls låter til og lage en mening om de. takker for svar og god natt. (Må tidlig opp i morgen for og måke fuledrit fra 07:00-15:00 på job, whoho) edit: takk glint, nå må jeg være våken enda lengre:p edit: førsteintrykket av yob var veldig positivt, må høre mer i morgen Endret 7. juli 2008 av kristus? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er fear factory likt her i gården? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har i det siste hørt mye på doom metall og prøver finne noe like blues-aktig men raskere og selvfølgeligmed gitar med 11 i disort noen forslag?, takker på forhånd. Jeg ville kanskje ha satset på japanske dot(.), dot[.] eller hva faen de kaller seg, og Fistula - Idiopathic muligens. Tyngre enn tungt er nøkkelordet. Dessuten, du kan bare ta et dypdukk i stoner-sjangern. Passer utmerket de beskrivelsene du kommer med der. Endret 7. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er fear factory likt her i gården? Demanufacture er en av mine absolutte favorittskiver. Pila har pekt litt nedover etter Obsolete, men FF er likevel knall. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er fear factory likt her i gården? Demanufacture er en av mine absolutte favorittskiver. Pila har pekt litt nedover etter Obsolete, men FF er likevel knall. Syns det har gått både litt opp og ned. Digimortal, som kom etter Obsolete, er kanskje den dårligste platen de har gitt ut. Så kom Archetype, en av mine absolutte favorittskiver. Hvordan de klarte å følge opp dette mesterverket med et makkverk som Transgression er for meg ei gåte. Er spent på hvordan den nye plata deres vil bli! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Thee Kvlt Ov (((øurøbørøs Trykk. Smellfeite saker. Vekte interesse hos meg tvert. Endret 8. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lurker of Chalice? Finfin miks av jazz, mongolsk strupesang, noise og lydvirus. Kjøpte albumet, og likte det relativt godt. Ikke tidenes mest melodiøse band, men det er nå så. Tross black metal-estetikken, er Lurker of Chalice metal? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 "This Blood Falls as Mortal pt. III", "Granite", "Spectre as Valerie Is"...syns det er rikelig med melodier i LoC jeg. Metal? Helt klart. En fot i black metal, og en i ambient. Om BM-delen av Lurker of Chalice fenger, så sjekk ut det andre prosjektet til Wrest, Leviathan. Slapp et nytt album tidligere i år ved navn "Massive Conspiracy Against All Life". Helmaks plate. mp3: Last Breath of Expiation Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Vi er jo nå snart hallveis i musikkåret 2008. Hva syns dere så langt? Har det blitt mye glede eller mye frustrasjon over det dere har fått servert til nå i år? HER er ihvertfall mine tanker rundt det. Endret 9. juli 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Eneste jeg har gleda meg til som jeg kommer på for öyebliket er Deicide - Till Death Do Us Apart og Opeth - Watershed. Begge var bra, men litt svakere enn forventet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Thee Kvlt Ov (((øurøbørøsSmellfeite saker. Vekte interesse hos meg tvert. Er det så lenge siden Emperor ga ut demoen sin at det er fritt frem for andre å kopiere? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Ser sånn ut desverre. Wrath of the tyrant... Endret 9. juli 2008 av Sitronade Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er da strengt tatt ikke de i Emperor som har tegnet den? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er da strengt tatt ikke de i Emperor som har tegnet den? kansje de betalte H. pisan litt for og få bruke det, men det tviler jeg på Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Så vidt jeg vet er det en bibelillustrasjon gjort av Gustave Doré, så trukke Emperor har eneretten til å bruke den.. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 fant et fett metalband her om dagen: http://www.myspace.com/brokencyde Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det var jo ... fengende. Men passet liksom ikke helt overens med Aäkon Këëtrëh som regjererer playlisten min akkurat nå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 fant et fett metalband her om dagen: http://www.myspace.com/brokencyde Velger å tro det var en halvartig spøk. jeebus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå