indietrash Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Veit ikke hvor mange "kids" som hører på Trivium..det er litt for heavy for den gjengse emo-kid i gata. Selv om de har noen kjipe durstemte refrenger innimellom med cleanvokal. Det var dritfett live. Jeg er hvertfall ingen kid. jeg er emokid, og jeg HATER Trivium. dog ikke fordi de er øhm "heavy", men fordi de suger. det finnes da myyyyye emoviolence som er trehundremillionerganger tyngre enn Trivium*. forresten er jeg enig med Glint. *tilfeldig eksempel Endret 4. juli 2008 av indietrash Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er "gamling", altså over 30, så jeg bryr meg ikke så hardt om trender anyway. Hører jeg noe musikk jeg liker er det helt fint. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Finfin black'n'roll fra Taake, men er egentlig smurfesang på bergensk særlig kult? Endret 4. juli 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ingenting slår svartmetall sunget på bergensk Den syvende tind er besteget Den syvende port Staar aapen i all sin prakt Voktet og iakttatt Av tiurens aarvaakne blikk For veien er gullbelagt Trollkatt ei sol har skapt Jager vaaren Oede vinters maaneskodd Kjoelner sitt laken saa doedt Dagen er kvalt Natten er vaares igjen Og vanaere lurer Bak hvert kaldt tre Under de hatske fjells Snoekronede tinder Gudfryktige de var naa Skammens lik Over bjoergvin graater himmerik Tro og frender Til kirkegaard baeres Vond tid venter naer Paa dem som stirret seg blind For aa se Gud Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er "gamling", altså over 30, så jeg bryr meg ikke så hardt om trender anyway. Hører jeg noe musikk jeg liker er det helt fint. Hva griner du sånn over da? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ingenting slår svartmetall sunget på bergensk Jau, tidligere nevnt på side 375 Lurte på hva teksten egentlig betydde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er "gamling", altså over 30, så jeg bryr meg ikke så hardt om trender anyway. Hører jeg noe musikk jeg liker er det helt fint. Hva griner du sånn over da? Hva griner DU sånn over da? osv osv osv Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tenker meg denne tråden har havnet ned på helt uberørte nivåer som jeg ikke trodde denne tråden var i stand til. Uansett, jeg vil ha anbefalinger. Ørene mine er vanvittig sultne på noe sjittent med trøkk i alá Mistress, Fistula, Torche, dot(.), Amenra, Corrupted, Generation of Vipers, Isis, etc. Dere vet hvor jeg vil hen. Håper dere kaster ut noen uslepne diamanter eller skjulte juveler. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) De har jeg allerede prøvd, men vet liksom ikke helt hva jeg skal si om dem. Given to the Rising var knallefett, men den er ganske ujevn. Har de noe mer jevnere? Edit: Rising, ikke Risen. Endret 5. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er storfan av Given to the Rising sjølv, men det er kanskje lettare å koma inn i Neurosis gjennom The Eye of Every Storm (slik eg gjorde) eller A Sun That Never Sets. Er ikkje heilt inne i det eldre materiellet sjølv. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Får prøve de to du nevnte ytterligere. Det som er "synd" med Neurosis at alle albummene varer i snittet rundt 70 minutt. Føler at jeg blir sittende så fordømrade lenge. Lenge leve EP-er og korte album. <40 minutter, da snakker vi. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 den første plata til Neurosis er ok. den andre er litt... meh. og resten suger litt egentlig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kommer I noen gang ut med ny plate? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Irsk post metal/rock i form av Parhelia Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Får prøve de to du nevnte ytterligere. Det som er "synd" med Neurosis at alle albummene varer i snittet rundt 70 minutt. Føler at jeg blir sittende så fordømrade lenge. Lenge leve EP-er og korte album. <40 minutter, da snakker vi. Stort sett fan av kortare album eg og, men eg syns ein bør sjå det an litt. I (blant anna) Neurosis sitt tilfelle så syns eg musikken "krever" å ha eit ganske langt album. Det hadde ikkje vore det samma med 35-40 minutt lange Neurosis-album. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kommer I noen gang ut med ny plate? Hørt rykter om at de skal lage en ny plate.. The Devil and I eller noe sånt skal den hete, tror jeg. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ah, har endelig fått taket på Death Metal Nile, Death, Vader, Malevolent Creation.... steike, utrolig deilig! Har liksom aldri hatt helt smaken for det, til nå. Endret 5. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ingen hamrer så fett på trommene som Vader. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 fBlikeng: Sjekk ut Cryptopsy - None So Vile, en av tidenes daumetallskiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå