Big Tone Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke NSBM nazistisk musikk? 9616399[/snapback] Selvfølgelig er NSBM nazistisk musikk, eller NasjonalSosialistisk som det står for. 9616637[/snapback] Nå ja, man kan jo høre på NSBM om det er bra uten å støtte meningene deres. Jeg støtter ikke alle Varg Vikernes' meninger selv om jeg hører på mye av musikken hans. 9618503[/snapback] Moralskt spørsmål! Hvis man ikke støtter en artists meninger, er det da greit å laste ned musikken deres så de ikke får midler til å fremme sine meninger? Eller skal man støtte musikken for musikken? 9618627[/snapback] Nei, og laste ned musikk er aldri helt greit, om du da ikke har fått lov av et bandmedlem som i TPH. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 iron maiden er heller ikke heavy metal , men speed metal Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 iron maiden er heller ikke heavy metal , men speed metal 9618719[/snapback] Og jeg er julenissen. Nesten like bra som sa at Trivium er thrash dette her. Iron Maiden er for tiden nærmere progressive metal enn heavy metal. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Enig med AndorPF Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke NSBM nazistisk musikk? 9616399[/snapback] Selvfølgelig er NSBM nazistisk musikk, eller NasjonalSosialistisk som det står for. 9616637[/snapback] Nå ja, man kan jo høre på NSBM om det er bra uten å støtte meningene deres. Jeg støtter ikke alle Varg Vikernes' meninger selv om jeg hører på mye av musikken hans. 9618503[/snapback] Moralskt spørsmål! Hvis man ikke støtter en artists meninger, er det da greit å laste ned musikken deres så de ikke får midler til å fremme sine meninger? Eller skal man støtte musikken for musikken? 9618627[/snapback] Nei, og laste ned musikk er aldri helt greit, om du da ikke har fått lov av et bandmedlem som i TPH. 9618698[/snapback] Jeg er enig der, jeg er selv motstander av nedlastning, men syntes at spørsmålet jeg stilte kunne bli et fint diskusjons emne, for jeg som mange andre støtter jo ikke Nazisme, og selvsagt, om man kjøper plata deres så støtter man jo også artisten, og ikke bare meningene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken Sjanger havner Anaal Nathrakh under da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Black/death/grind. Fin mikstur i AN, men går vel generelt sett under black metal. NECROGRIND kaller vi det. YE! Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har akkurat oppdaga Warning, doom fra UK. Faen så herlig vokal! Watching from a distance <3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Alle innlegg som klager på denne tråden eller stengingen av Backstage blir slettet. Vil dere absolutt klage, send en e-post til [email protected] eller opprett en generell tråd om det i Tilbakemeldinger-forumet. Kommenterarer til moderering gjøres via PM, som alltid. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Musikk er musikk, uansett hvilke meninger artisten/bandet har. 9618658[/snapback] Jo jo, men hvis artisten støtter Nazisme, og du KJØPER plata deres, vel vitende om at de støtter nazisme, støtter man da ikke Nazisme indirekte? 9618665[/snapback] Imo, nei. Man må få høre på den musikken man liker. Hvilken Sjanger havner Anaal Nathrakh under da? 9618803[/snapback] Anaal Nathrakh eier hardt! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken Sjanger havner Anaal Nathrakh under da? 9618803[/snapback] Anaal Nathrakh eier hardt! 9619515[/snapback] Riktig, men er det en egen sjanger? Burde kanskje være det? ^^ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Litt kjipt at Backstage skulle stenges, men men.. ^^ Hva synes folket her om Trelldom? Det må være ett av de råeste black metal bandene jeg har vært borte i, elsker Gaahl's vokal på skivene og selve musikken er genial. 9617703[/snapback] Til Et Annet er ein av tidenes BM-skiver. Resten er ganske ordinært. iron maiden er heller ikke heavy metal , men speed metal Ha-ha-ha! Fy faen! Det forumet her er prislaus underhaldning til tider! Heilt fantastisk! Endret 2. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Anaal-metal? ^^ BTW, fant ut at DSO er perfekt musikk mens en skriver ex-phil. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Trelldom - Til Minne 9618501[/snapback] Utrolig bra skive. =) Er også veldig glad i de to andre, da spesielt Til Et Annet.. Høyt Opp I Dypet er blandt de beste black metal sangene jeg har hørt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har akkurat oppdaga Warning, doom fra UK. Faen så herlig vokal!Watching from a distance <3 9619048[/snapback] Fann bare ein sample på nettet, sangen Cemetary Eyes. Bra musikk, men skulle gjerne hørt meir.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Moralskt spørsmål! Hvis man ikke støtter en artists meninger, er det da greit å laste ned musikken deres så de ikke får midler til å fremme sine meninger? Eller skal man støtte musikken for musikken? 9618627[/snapback] Det er helt greit å laste ned musikk, uansett om du støtter bandet eller ikke. Banda fremmer meningene sine uansett om de får midler eller ikke, det kan du være sikker på. Banda sprer musikken sin uansett. Satyricon får da rikelig med penger? Jeg skulle gjerne ønske de ikke hadde solgt et eneste album av Now, Diabolical. Det finnes derimot ukjent stuff som ikke selger, men det er kjempebra og eneste måten å få tak i det er å laste ned. Den eneste grunnen til at jeg hører på så mye musikk som jeg gjør idag, er at jeg laster ned. Ikke sjangs i havet at jeg skulle brukt penger på all den musikken jeg har. Å høre på antikristen metall er helt greit, men når det blir jødehat så skygger alle unna. Haha... ja sånn er det blitt. Endret 2. oktober 2007 av Griffar Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken Sjanger havner Anaal Nathrakh under da? 9618803[/snapback] Anaal Nathrakh eier hardt! 9619515[/snapback] Riktig, men er det en egen sjanger? Burde kanskje være det? ^^ 9619524[/snapback] Haha, ja - du har et godt poeng. De skiller i hvert fall seg ut fra all annen Black Metal jeg har hørt. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 @ Ed: Låta Watching from a distance kan lastes ned her. Linkes til denne siden fra metal archives. Pluss en låt til på myspace. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen må ta på seg ansvaret for å spore opp albumet deres. 9616003[/snapback] Eg har det på maskina. 9616012[/snapback] Heh, det var faktisk ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå