Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det er bare pga du er borgemester på Nettby. Uansett, mye er ganske tynt men det er mye genialt. Jeg digger serien, syntes det er mye genialt. Litt enkelt men det er slik tegneserier skal være, det skal ikke være noe du ler deg ihjel av hver gang du leser det. Tegneserie=Humring. Låta var fet nok den, det er mer en tribute. Endret 2. juli 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Høres ut som at glint har et par vrangforestillinger..svartmetall-musikere er også folk som har jobb på RIMI eller i en fabrikk, må handle på supern hver dag som vanlige dødelige, og ja, har unger. Simen i Dimmu f.eks. har fått unge med Nemi-Lise. Kjenner ingen som lever livet som satanist og ofrer kattunger på kirketrappa hver lørdag..men kanskje du gjør det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 W0rd @ Bytex Her er et intervju med Fenriz hvor han prater litt om jobb og sånn. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå er det vel dere som har misforstått Glint ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeje, liker ikke den serien jeg heller for så vidt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fyttihelvete, Bytex. Poenget gikk tydeligvis astronomiske distanser over hodet ditt. Veit da vel at black metal-musikere er vanlige folk som lever sine dagligdagse liv, men er det virkelig så fuckings komisk? HAHAHAH HAN GÅR MED NAGLER SÅNNE FOLK KAN IKKE HA UNGE DA SERRU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Er det noe vits å være så nekro at man fornekter det, da`? Ja, det ER komisk med voksne menn som maler seg i trynet med pandamaling. Get over it. Endret 2. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Heilt enig med Glint, gitt. Kollektivet er JÆVLIG kjett. Kjipe teikningar, kjipe og enkle poeng, i det store og heile ein jævla rævva teikneserie. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fyttihelvete, Bytex. Poenget gikk tydeligvis astronomiske distanser over hodet ditt. Veit da vel at black metal-musikere er vanlige folk som lever sine dagligdagse liv, men er det virkelig så fuckings komisk? HAHAHAH HAN GÅR MED NAGLER SÅNNE FOLK KAN IKKE HA UNGE DA SERRU Du, meine freünd, har misforstått serien.. Kollektivet didn't fail, YOU did. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Åja. La oss krangle SKIKKELIG om det. La oss gjøre det. "KOM OG SPIS MIDDAG!" "NEI MAMMA, JEG ER UENIG MED NOEN PÅ INTARNETT! HAR IKKE TID" Endret 2. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er det noe vits å være så nekro at man fornekter det, da`? Ja, det ER komisk med voksne menn som maler seg i trynet med pandamaling. Get over it. Om de hadde gjort det uten mening ja, men så blir jo malinga som jobbklær på en måte, de fleste tar på uniformen eller jobbklær da de jobber.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Åja. La oss krangle SKIKKELIG om det. La oss gjøre det. "KOM OG SPIS MIDDAG!" "NEI MAMMA, JEG ER UENIG MED NOEN PÅ INTARNETT! HAR IKKE TID" På kornet Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Åneiånei. Har jeg misforstått de endimensjonale karakterene? Det krisedårlige plottet? De lavpanna, billige poengene? At det finnes såpass rasende festlige individer der ute som f.eks. feite nordlandslesber, arbeidsledige metalfolk med unger og pakkiser som drikker øl og runker? Mitt hjerte gråter. bytex: Forklar meg for all del den prinsipielle forskjellen mellom liksminke og det å bruke svarte klær på scena. Nøyaktig hva er det som gjør spesifikke visuelle uttrykk ved metalsjangeren universelt latterlige, mens andre ikke er det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Nei, jeg har ingen planer om å sitte og krangle med deg resten av kvelden. Går ut en tur. I'll buy you a beer. Endret 2. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Begynner å bli lei av det Ansvarlig Stoisk Voksen®-kortet du vifter med i diskusjoner som dette. Mye mer konstruktivt (og underholdende) å faktisk legge frem begrunnelser for påstandene sine, istedet for å bare hoppe av i svingen når det begynner å bli litt hett. Wink. Make it a Guinness. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Åneiånei. Har jeg misforstått de endimensjonale karakterene? Det krisedårlige plottet? De lavpanna, billige poengene? At det finnes såpass rasende festlige individer der ute som f.eks. feite nordlandslesber, arbeidsledige metalfolk med unger og pakkiser som drikker øl og runker? Mitt hjerte gråter. Altså du tror det liksom er sånn at de gjør narr av. I mine øyner er det mer en tribute. Serien er morro, liker den godt og isteden for å høre på oss så anbefaler jeg folk til å kjøpe ett eksemplar å dømme selv. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Leste et intervju med Torbjørn Lien på heavymetal.no hvor det kom klart frem at han har ingen forståelse for sjangeren, og ser faktisk ned på hele opplegget. Blacktööth er ikke en tribute, tvert imot. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Leste et intervju med Torbjørn Lien på heavymetal.no hvor det kom klart frem at han har ingen forståelse for sjangeren, og ser faktisk ned på hele opplegget. Blacktööth er ikke en tribute, tvert imot. Da må jeg si at jeg er imponert, trodde Black metal var mer mystisk Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg liker det meste av norske tegneserier, Nemi, Pondus, Kollektivet, Rex Rudi osv. Er mindre begeistret for Lars Lauvik sin humor/tegninger. Så har jeg et spørsmål: Hvilket band høres mest ut som Bathory (1984-1988)? Jeg stemmer på Iuvenes, det er som om de har fanget essensen av Bathory sin musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå