Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Det er bare pga du er borgemester på Nettby.

Uansett, mye er ganske tynt men det er mye genialt. Jeg digger serien, syntes det er mye genialt. Litt enkelt men det er slik tegneserier skal være, det skal ikke være noe du ler deg ihjel av hver gang du leser det. Tegneserie=Humring.

Låta var fet nok den, det er mer en tribute.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som at glint har et par vrangforestillinger..svartmetall-musikere er også folk som har jobb på RIMI eller i en fabrikk, må handle på supern hver dag som vanlige dødelige, og ja, har unger. Simen i Dimmu f.eks. har fått unge med Nemi-Lise. Kjenner ingen som lever livet som satanist og ofrer kattunger på kirketrappa hver lørdag..men kanskje du gjør det.

Lenke til kommentar

Fyttihelvete, Bytex. Poenget gikk tydeligvis astronomiske distanser over hodet ditt. Veit da vel at black metal-musikere er vanlige folk som lever sine dagligdagse liv, men er det virkelig så fuckings komisk? HAHAHAH HAN GÅR MED NAGLER SÅNNE FOLK KAN IKKE HA UNGE DA SERRU

Lenke til kommentar
Fyttihelvete, Bytex. Poenget gikk tydeligvis astronomiske distanser over hodet ditt. Veit da vel at black metal-musikere er vanlige folk som lever sine dagligdagse liv, men er det virkelig så fuckings komisk? HAHAHAH HAN GÅR MED NAGLER SÅNNE FOLK KAN IKKE HA UNGE DA SERRU

Du, meine freünd, har misforstått serien..

Kollektivet didn't fail, YOU did.

Lenke til kommentar
Er det noe vits å være så nekro at man fornekter det, da`? Ja, det ER komisk med voksne menn som maler seg i trynet med pandamaling. Get over it.

 

Om de hadde gjort det uten mening ja, men så blir jo malinga som jobbklær på en måte, de fleste tar på uniformen eller jobbklær da de jobber..

Lenke til kommentar

Åneiånei. Har jeg misforstått de endimensjonale karakterene? Det krisedårlige plottet? De lavpanna, billige poengene? At det finnes såpass rasende festlige individer der ute som f.eks. feite nordlandslesber, arbeidsledige metalfolk med unger og pakkiser som drikker øl og runker? Mitt hjerte gråter.

 

bytex: Forklar meg for all del den prinsipielle forskjellen mellom liksminke og det å bruke svarte klær på scena. Nøyaktig hva er det som gjør spesifikke visuelle uttrykk ved metalsjangeren universelt latterlige, mens andre ikke er det?

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av det Ansvarlig Stoisk Voksen®-kortet du vifter med i diskusjoner som dette. Mye mer konstruktivt (og underholdende) å faktisk legge frem begrunnelser for påstandene sine, istedet for å bare hoppe av i svingen når det begynner å bli litt hett. Wink.

 

Make it a Guinness.

Lenke til kommentar
Åneiånei. Har jeg misforstått de endimensjonale karakterene? Det krisedårlige plottet? De lavpanna, billige poengene? At det finnes såpass rasende festlige individer der ute som f.eks. feite nordlandslesber, arbeidsledige metalfolk med unger og pakkiser som drikker øl og runker? Mitt hjerte gråter.

Altså du tror det liksom er sånn at de gjør narr av. I mine øyner er det mer en tribute. Serien er morro, liker den godt og isteden for å høre på oss så anbefaler jeg folk til å kjøpe ett eksemplar å dømme selv.

Lenke til kommentar

Jeg liker det meste av norske tegneserier, Nemi, Pondus, Kollektivet, Rex Rudi osv. Er mindre begeistret for Lars Lauvik sin humor/tegninger.

 

Så har jeg et spørsmål: Hvilket band høres mest ut som Bathory (1984-1988)?

 

Jeg stemmer på Iuvenes, det er som om de har fanget essensen av Bathory sin musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...