Dr. Jacoby Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Noen som har hørt på Kolossus? Sangen "Ascendant" og videoen var skikkelig ræva. Er resten av plata slik? Værre? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Ascendant er da go'sang. Hele albumet er jævli fett mener nå jeg, men hvis du ikke liker Ascendant vet jeg ikke helt om resten av plata er så mye for deg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Må få sjekket ut den plata snart, hører jo nesten ikke snakk om noen andre plater enn den nå til dags. Uansett, Municipal Waste - The Art of Partying, noen meninger om plata? Har ikke fått hørt så mye på den selv, men har hørt en del gode ting om den, så vurderer et kjøp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Var nevøen og han het Igor Cavalera Jr. derfor jeg trodde det var sønnen! Var det ikke sønnen til Max Cavalera da? Jeg leste i hvertfall det. Tromme kunne han hvertfall, rimelig fett på Troops of Doom. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Uansett, Municipal Waste - The Art of Partying, noen meninger om plata?Har ikke fått hørt så mye på den selv, men har hørt en del gode ting om den, så vurderer et kjøp. Jævli kul skive! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Én ting jeg stussa over på CC, var hvor lite Max egentlig spilte. Han spilte litt innimellom, men sjelden det samme som den andre gitaristen, tross at det var et vanlig riff uten noe harmonigreier (høres ikke ut som det på plata iallefall). Ikke hørte jeg store forskjellen på når han spilte eller bare sang heller. EDIT: Ser opptaket nå, og hører det er lyd i gitaren hans i det minste. Det hørte jeg ikke live. Endret 1. juli 2008 av AnR Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Noen andre her som har tenkt seg opp på Metal Rock Fest på Lillehammer, 15-16 August? Gamle MetalHeart. Funderer på å dra, mest pga. Opeth, men også Draconian, MDB, Circus Maximus og Susperia virker interessant. http://www.metalheart.no/ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Uansett, Municipal Waste - The Art of Partying, noen meninger om plata?Har ikke fått hørt så mye på den selv, men har hørt en del gode ting om den, så vurderer et kjøp. Sjukt bra. Beste til Municipal Waste. Gledar meg stort Hole In The Sky. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hva synes folket om Hellsongs sine voldekter av metalklassikere? Hellsongs @ MySpace Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Noen andre her som har tenkt seg opp på Metal Rock Fest på Lillehammer, 15-16 August? Gamle MetalHeart. Funderer på å dra, mest pga. Opeth, men også Draconian, MDB, Circus Maximus og Susperia virker interessant. http://www.metalheart.no/ Har tenk meg dit jeg med en stor venneflokk, med så masse bra band så kan man bare ikke si nei! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Noen andre her som har tenkt seg opp på Metal Rock Fest på Lillehammer, 15-16 August? Gamle MetalHeart. Funderer på å dra, mest pga. Opeth, men også Draconian, MDB, Circus Maximus og Susperia virker interessant. http://www.metalheart.no/ Tror nok jeg må ta med en tur siden Opeth avlyste Hove. Dør snart om jeg ikke får sett dem live. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 "Twilight Of The Thunder God" will be the title of our seventh full-length album! "Twilight Of The Thunder God" will be released the 19th of September in D/A/CH/I and the 22nd of September in the rest of Europe. The album was recorded at Fascination Street Studio in Örebro, Sweden and will include such songtitles as "Guardians of Asgaard", "Live for the Kill" and "Tattered Banners and Bloody Flags". jeg gleder meg JÆVLIG mye! Kan dere gjette hvilket band? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Tenker vi snakker Amon Amarth. Bra studio de bruker:) Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg gjetter Amon Amarth. Da kan jeg også starte å glede meg. Det forrige albumet var absolutt brukandes, så dette blir nok kos. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 "Twilight Of The Thunder God" will be the title of our seventh full-length album! "Twilight Of The Thunder God" will be released the 19th of September in D/A/CH/I and the 22nd of September in the rest of Europe. The album was recorded at Fascination Street Studio in Örebro, Sweden and will include such songtitles as "Guardians of Asgaard", "Live for the Kill" and "Tattered Banners and Bloody Flags". jeg gleder meg JÆVLIG mye! Kan dere gjette hvilket band? Gleder meg til neste Unholy Alliance tour, med Amon Amarth!!! 24. nov - spektrum Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Amon Amarth studio diaries for de som skulle være intressert. Liten preview av albumet i nr 6. Dette blir konge Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Gleder meg til neste Unholy Alliance tour, med Amon Amarth!!! 24. nov - spektrum Blir det ny Unholy Alliannce tour? Steike, da blir det Slayer i år og! Endret 2. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Amon er knall. Forrige skiva var dritbra, så neste blir antageligvis minst like god. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Blacktööth har nå kommet med en singel! Følger med i Kollektivet sitt blad. Trodde det bare skulle være tull men den var utrolig tøff. Anbefaler begge delene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Både Kollektivet og Blacktööth er noe forbannet ræl. Hele humoren er basert på at det liksom er så jævelig lårklaskogholdesegpåhodet-artig at fyren spiller black metal og har unge, samt at muslimen drikker øl og har lyst å pule. HELT KERRÆISI! Tannlaust, veikt piss hele greia. e: Og låta sugde, rart nok. Mulig det nettopp er ultragenerisk norsk black metal de skulle gjøre narr av, men i så fall skjønner jeg ikke vitsen med å direkte plagiere drittmusikken istedet for å...vel, parodiere den. Endret 2. juli 2008 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå