Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Én ting jeg stussa over på CC, var hvor lite Max egentlig spilte. Han spilte litt innimellom, men sjelden det samme som den andre gitaristen, tross at det var et vanlig riff uten noe harmonigreier (høres ikke ut som det på plata iallefall). Ikke hørte jeg store forskjellen på når han spilte eller bare sang heller.

 

EDIT: Ser opptaket nå, og hører det er lyd i gitaren hans i det minste. Det hørte jeg ikke live.

Endret av AnR
Lenke til kommentar
"Twilight Of The Thunder God" will be the title of our seventh full-length album!

 

"Twilight Of The Thunder God" will be released the 19th of September in D/A/CH/I and the 22nd of September in the rest of Europe.

 

The album was recorded at Fascination Street Studio in Örebro, Sweden and will include such songtitles as "Guardians of Asgaard", "Live for the Kill" and "Tattered Banners and Bloody Flags".

 

jeg gleder meg JÆVLIG mye! Kan dere gjette hvilket band? :p

Lenke til kommentar
"Twilight Of The Thunder God" will be the title of our seventh full-length album!

 

"Twilight Of The Thunder God" will be released the 19th of September in D/A/CH/I and the 22nd of September in the rest of Europe.

 

The album was recorded at Fascination Street Studio in Örebro, Sweden and will include such songtitles as "Guardians of Asgaard", "Live for the Kill" and "Tattered Banners and Bloody Flags".

 

jeg gleder meg JÆVLIG mye! Kan dere gjette hvilket band? :p

 

Gleder meg til neste Unholy Alliance tour, med Amon Amarth!!! 24. nov - spektrum

Lenke til kommentar

Både Kollektivet og Blacktööth er noe forbannet ræl. Hele humoren er basert på at det liksom er så jævelig lårklaskogholdesegpåhodet-artig at fyren spiller black metal og har unge, samt at muslimen drikker øl og har lyst å pule. HELT KERRÆISI! Tannlaust, veikt piss hele greia.

 

e: Og låta sugde, rart nok. Mulig det nettopp er ultragenerisk norsk black metal de skulle gjøre narr av, men i så fall skjønner jeg ikke vitsen med å direkte plagiere drittmusikken istedet for å...vel, parodiere den.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...