Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Slår uansett ikke da de spilte på VG-lista Topp 20 i Oslo, haha. Ler enda når jeg tenker på det, var vel King de spilte. Var vel 100.000 fjortisser der.

 

Så det der på nett-TV, og tro meg; Satyr var enda verre i Bergen.

 

Woah. Jeg så de på TV jeg og da de spilte på VG-lista-greiene, og det var litt sånn: "Eh... hva faen i helvete...." *pine seg gjennom hele greia*

 

Hvis det var enda verre i Bergen... Stakkar dere sier jeg.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opeth avlyser Hove-festivalgigen. Åkerfeldten har visst fått vannkopper.

 

Jævla kjipt. Jeg vurderte skikkelig å dra kun pga. Opeth, men nå er jeg glad jeg ikke gjorde det. Aner ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde brukt masse penger på å komme meg ned der for så finne ut at Mikael har vannkopper. Ahaha.

 

Mine sko..

 

Rett og slett jevla kjipt, men fikk med meg jevla mange gode konserter og Satyricon var heller ikke så værst, selv om de ikke kan måle seg med Opeth. Fikk ut litt sinne i Mosh piten på Cavalera Conspiracy.

 

Behemoth var litt skuff, altfor lav lyd. Hadde gleda meg til å høre Slaves shall serve runge utover hele jevla Tromøya. men det ble det ikke noe av. skuff

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar

Reiste nedover egentlig bare for Opeth jeg, men ble ikke så veldig skuffet da de avlyste siden jeg fikk med meg mange andre bra band. Og Cavalera Conspiracy var bra ja, bare synd jeg ikke har hør så mye på Sepultura så jeg kunne få med meg hvilke sanger de egentlig spilte.

Lenke til kommentar
Satyricon er FLAUT. Idiotshowet til Satyr under HITS 2006 fikk meg til å flykte lokalet.

 

"1 2 3 4 KING KOM IGJEN A BERGEN ER DERE MED HEY HEY KING!"

 

Pinlig.

Satyricon spilte på quarten for et par år siden. Det var også en flau affære.

 

"Jeg liker å være slemme mot de jeg ikke liker... og DERE BAK; DERE LIKER JEG IKKE!"

 

Jævlig glad jeg ikke dro på Hove, Opeth var hovedattraksjonen der for min del og å fått Satyricon i bytte på Opeth hadde vært en vanvittig nedtur.

Lenke til kommentar

O lykke! O glede! My Dying Bride har endelig skaffet seg en fiolinist! Det blir altså fiolin på neste album, og fiolin på konserten i August!

 

My Dying Bride would like to formally announce the new keyboard/violinist, Katie Stone. We will have a full profile update and pictures as soon as the band has time from the gigs/studio work they are presently engaged in.

 

Katie is also involved in the new studio album. More as we get it.

 

*gledesrus*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...