Acrid Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Opeth avlyser Hove-festivalgigen. Åkerfeldten har visst fått vannkopper. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Opeth avlyser Hove-festivalgigen. Åkerfeldten har visst fått vannkopper. Heh, kanskje like greit jeg ikke dro ned dit da. Opeth og Cavalera Conspiracy var de eneste interessante for min del. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Opeth avlyser Hove-festivalgigen. Åkerfeldten har visst fått vannkopper. Heh, kanskje like greit jeg ikke dro ned dit da. Opeth og Cavalera Conspiracy var de eneste interessante for min del. Absolutt. Opeth, Behemoth, og kanskje Dimmu Borgir hadde vært interessante og sett der.. Hørte Behemoth og Dimmu ble plassert i et rosa telt? Haha. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Haha, kjipern. Kjenner fem-seks folk som skulle ned dit kun for å se Opeth. Glad jeg ikke ble med. Endret 26. juni 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Haha, Behemoths cover av "I Got Erection" var herlig. "When I burn churches to the ground - ERECTION!" Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Opeth avlyser Hove-festivalgigen. Åkerfeldten har visst fått vannkopper. I giggled. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg anbefaler at folk sjekker Scar Symmetry sitt site album: Holographic Universe. De gitar riffene der er bare helt sinnsyke. (scar symmetry er (melodic) death metal/progressiv) Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Satyricon tok over for Opeth så de får hvertfall et bra live band å se. Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som skal på Slipknot 10.november? Isåfall så slippes billettene mandag 30.juli ! Slipknot sammen med Machine head og Children of bodom. Jeg får håpe CoB spiller bedre enn det de gjorde for noen år siden,på the Unholy Alliance Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 CoB spilte greit nok på Unholy Alliance, det var bare lyden som var så forbanna lav. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Haha, Behemoths cover av "I Got Erection" var herlig. "When I burn churches to the ground - ERECTION!" det er jo akkurat det samme som på Satyricon sin versjon da, men ok. uansett er Gnarkill sin versjon best. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Opeth avlyser Hove-festivalgigen. Åkerfeldten har visst fått vannkopper. Jævla kjipt. Jeg vurderte skikkelig å dra kun pga. Opeth, men nå er jeg glad jeg ikke gjorde det. Aner ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde brukt masse penger på å komme meg ned der for så finne ut at Mikael har vannkopper. Ahaha. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Satyricon tok over for Opeth så de får hvertfall et bra live band å se. Nåja, kan ikke si meg imponert over Satyricon. Spesielt ikke Satyr. "Kom igjen nå folkens! Nå er vi endelig ute av studioet så nå skal vi få litt farge. Yuhuu! KING!" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Satyricon er FLAUT. Idiotshowet til Satyr under HITS 2006 fikk meg til å flykte lokalet. "1 2 3 4 KING KOM IGJEN A BERGEN ER DERE MED HEY HEY KING!" Pinlig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Nå kom heldigvis "Mother North". Litt tilgivelse fra denne fronten får de. Endret 27. juni 2008 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Satyricon er FLAUT. Idiotshowet til Satyr under HITS 2006 fikk meg til å flykte lokalet. "1 2 3 4 KING KOM IGJEN A BERGEN ER DERE MED HEY HEY KING!" Pinlig. Haha, eg ler kvar gong du skal beskrive den giggen. Eg ler ca. kvar gong eg tenker på det eg såg av sjølve konserten og. Flau er eit bra stikkord, ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Satyricon er FLAUT. Idiotshowet til Satyr under HITS 2006 fikk meg til å flykte lokalet. "1 2 3 4 KING KOM IGJEN A BERGEN ER DERE MED HEY HEY KING!" Pinlig. Slår uansett ikke da de spilte på VG-lista Topp 20 i Oslo, haha. Ler enda når jeg tenker på det, var vel King de spilte. Var vel 100.000 fjortisser der. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg anbefaler at folk sjekker Scar Symmetry sitt site album: Holographic Universe. De gitar riffene der er bare helt sinnsyke. (scar symmetry er (melodic) death metal/progressiv) Anbefaler "Symmetric In Design" og "Pitch Black Progress" også! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Slår uansett ikke da de spilte på VG-lista Topp 20 i Oslo, haha. Ler enda når jeg tenker på det, var vel King de spilte. Var vel 100.000 fjortisser der. Så det der på nett-TV, og tro meg; Satyr var enda verre i Bergen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg var vel på 3 Satyricon konserter på ganske kort tid, og kan skrive under på at "1-2-3-4 KING!" opplegget var meeeeget pinlig. Wrong crowd, man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå