Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Harr harr, skal man imponere med black metal screaming på Idol, bør man faen meg klare mere enn 10 sekunder..han dumma seg ut istedet for å være kul og vise de streite folka at metal er fett.

 

Akkurat som hun lille vampyrgoth-jenta på norsk idol for noen år siden. Hun var dødsskjønn med skikkelig dark angel kjole og hele pakka. Så hadde hu det for seg å putte teaterblod i kjeften like før hun gikk inn og skulle synge. Men så ble det altfor mye blod så hu bare sto der og gurgla og spytta blod..hun prøvde seg på den typiske sopranvokalen men det gikk grundig i dass pga blodet. Og programledern som skulle trøste de som ble sendt ut sto bare og brakk seg pga fake-blodet. Classic.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OUT NOW THROUGH DEBEMUR MORTI PRODUCTIONS

 

DMP0037

URFAUST - Drei Rituale Jenseits Des Kosmos MCD

 

Content information :

Enter the torture chamber and bear witness to rituals of intense depravity. While the last remnants of humanity slip away, URFAUST deliver the ultimate unsettling celebration of man’s demise with 20 minutes of morbid, twisted dementia. Psychotic, disturbing visions abound as the ultra doom nightmare is unveiled amid a sickening dose of phobia-inducing audio illness. Agonised, tormented howls; inhuman(e) shrieks; terrible, tortuous invocations. The corrupted, unbalanced mindset revealed on these psychosomatic infections is so chronic it will induce feelings of vertigo and paranoia as the pandemic of disequilibrium spreads like a disease. Three epistles of agony signal the end... and then there is nothing more.

 

Additional information :

+ First batch comes in black polycarbonate CD +

 

Tracklisting :

 

1 - Untitled 08:58

2 - Untitled 05:58

3 - Untitled 05:17

 

Retail orders : mysticarts.mailorder[at]gmail[dot]com

Trades/Wholesales : mysticarts.sales[at]gmail[dot]com

 

http://www.debemur-morti.com

Lenke til kommentar
Ikkje akkurat vanskleg å sjå kven som har laga det nei. Brra stil på fyren. Minner eindel om Alfons Mucha.

Mhm. Spreke farger. Kunne nesten blitt en finfin sleeve-tattis.

 

 

Noen som har hørt Fredrik Thordendal's Special Defects? Herlig sær musikk :)

Mhm. Har både versjon 3.33 og den vanlige. Anbefaler å gå for den vanlige (non-v.3.33) til de som skulle være begeistret for å investere.

Lenke til kommentar
Ja, men jeg klarer ikke se Bongzilla som en storhet i genren. Mye pga det tullete navnet. Det blir som å si at Luxus Leverpostei er det feteste norske bandet ever fordi navnet er morsomt.

Nå vet jeg ikke hvor du har hørt meg si "Bongzilla er dritfett pga. navnet og er nok en storhet i sjangeren. TEHE!"

Kan ikke si jeg har så mye til overs for denne folk/ompa-metall-bølgen (eller hva man kaller det for) som rager. Jeg kjente jeg fikk begeret fyllt opp allerede ved Finntroll. Husj.

Lenke til kommentar

Der er vi enige. Ompa-folk metallen gikk ut på dato etter Finntroll's Jaktens Tid for min del. Nå høres bare alt likt ut med trekkspill komp og ompa ompa takter og screaming.

 

Men så lenge tyskere er klin gærne etter genren (det er et utall tyske folkmetal band der ute, spesiellt på Wacken) overlever den vel noen år til.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hæ? Sabbath er tidløst fordi nesten alle metalbands etter dem er inspirert av dem på en eller annen måte.

Men denne nye ompa-metallen er bare en ting som blåser over snart. Grenser på hvor komisk en finntroll-klone-låt

kan bli etterhvert. Det er sånn "haha det var morsomt trekkspill du!"..men ganger 100 er det ikke så morsomt lengre.

 

Jeg sleit med å holde fokus under en hel Finntroll-konsert i Oslo. Hørte knapt forskjell på låtene, og trekkspillet var egentlig

en Casio-synth.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...