Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er iallefall ein studiorapport ute på myspacen.

 

Hello friends,

 

Reinert and I have spent the past two weeks locked up in a studio in Glendale, California laying down drums and guitars for the new record. It's been a beautifully intense and focused state of nowness. Sean spent the first week cutting drums, and as of last week, I've recorded a symphony of guitar parts that were demo'd over the past year. These vibrant little song embryos have been through 4 stages of pre-production and now their nervous systems are manifesting along with their hearts and minds in their fifth and final stage of conception. Never imagined it would come together so unruffled (unlike 'Focus'), but in reflection I realize that Reinert and I have been living inside the millions of details of this record - every day for over 9 months - with no days off - and no desire for one! Sean Malone arrives next week to lay down bass and stick, then the following week Tymon arrives for some growls and more guitars. I feel more alive and certain than ever that we have captured the magic we've been seeking in these recordings. We'll just keep surrendering to the process and letting it all unfold as it should. Thankfully Warren our mixer/engineer is right on the page and understands exactly where we're at. Our collective energies are pulsating like one massive ball of fire! I'm grateful and thankful that we've received so much love and support from you, the supporters of Cynic. There's a piece of each of you in these little alien babies and they won't really start breathing until you hear them. We all get to participate in their life.

 

May you find peace in the breathe wherever you are.

 

Paul

 

Etter å ha høyrd promoen så er det ingen tvil om at dette blir årets album.

Endret av MrHaze
Lenke til kommentar

Jeg synes gamle CoF fortsatt holder koken i massevis. Jeg driter i om det er pop å slenge dritt om dem, eller at fjortisgothjenter syns Dani er så kjekk. Jeg oppdaget dem før de slo gjennom, med Vempire-EP'n i 1995. Nå for tiden er det blitt dårligere og dårligere, som alle andre band.

Men i starten, frem til Dusk and her Embrace var de og er de fantastiske. Og de har en fantastisk selvironi og humor. De tar kritikerne på spissen når de introduserer seg selv som "the world's shittiest band".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg synes gamle CoF fortsatt holder koken i massevis. Jeg driter i om det er pop å slenge dritt om dem, eller at fjortisgothjenter syns Dani er så kjekk. Jeg oppdaget dem før de slo gjennom, med Vempire-EP'n i 1995. Nå for tiden er det blitt dårligere og dårligere, som alle andre band.

Men i starten, frem til Dusk and her Embrace var de og er de fantastiske. Og de har en fantastisk selvironi og humor. De tar kritikerne på spissen når de introduserer seg selv som "the world's shittiest band".

Enig i at det gamle er greit nok men nå mente jeg det aller nyeste.

De gamle er helt ok men etter at jeg har hørt så mye BLack Metal og før mente folk da at dette var BM så ble alt så rat. Husker at det var så utrolig vilt men så når jeg hørte Thornography så var det bare teit.

Lenke til kommentar

Ja..det dabbet av etterhvert som de druknet mere og mere i synthen til Martin og damevokal på alle låter.

 

Men jeg brydde meg aldri om hva andre måtte si om hva som er "black metal" eller ikke blackmetal. Jeg bare hørte på musikken fordi JEG likte den, ikke basert på hva andre mente om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...