Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kjenner ikke mye til dem jeg heller, men denne karen brøler/screamer hvertfall hele tida. Så det er vel "han lille" da. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vet om Ahab holder på med nytt album? Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det Midnattsol? Eller er det et eksisterende album? Kjenner ikke til, men tok et googlesøk likevel. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vet om Ahab holder på med nytt album? Sa de var i gang med låtskriving i høst iaf. Spilte ny låt i Oslo, som selvfølgelig var helmaks. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Den var god den, men synes ikke den virket like sterk som de "gamle" låtene deres. Mulig det er fordi den ikke er hørt inn, mulig det var fordi den ikke var like god. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skog Skrike Blod, genialt navn! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nyhus: Torture Division var fett som faen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fææn, erre kristenmetl? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 21. juli skjer det. Eg har trua! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 21. juli skjer det. Eg har trua! Tru er for kristne, men kan bli jævla knall! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja - Krisiun er kristenmetall! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kikker litt på Gorgoroth Black Mass in Krakow nå. Vokalen til Gaahl er kjip til tider, men jævla fett show de laga. Sauehoder på påler, piggtråd, pentagram, lær, nagler, liksminke, fakler, korsfesta damer innsmurt i saueblod. Blir ikke mer Gorgoroth enn det. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kikker litt på Gorgoroth Black Mass in Krakow nå. Vokalen til Gaahl er kjip til tider, men jævla fett show de laga. Sauehoder på påler, piggtråd, pentagram, lær, nagler, liksminke, fakler, korsfesta damer innsmurt i saueblod. Blir ikke mer Gorgoroth enn det. Gorgoroth = Black Metal's KISS Selv imponerer de meg ikke med sin musikk. Men noe riktig må de gjøre når de er så populære. Men som vi alle vet, populære band behøver ikke være bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 SÅ jævla sjokkerende er ikke det sirkuset deres. Langt ifra. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hadde de f.eks slakta de sauene på scenen hadde det vært et lite hakk drøyere.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har mye mer sans for live-opplegget til Nightbringer. For litt siden gikk de rundt i publikum før en konsert og delte ut fleinsopp og kniver før de gikk på scenen. Et stykke uti konserten, da fleinsoppen kicka inn, begynte plutselig halve publikumet å spontant skjære opp armene sine og gjorde hele konserten til et massivt blodrituale. Har så jævelig trua på å se de en gang. Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kle deg opp med brynje og skjold, da. For sikkerheits skuld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Er ikke helt gira på live-greiene til Gorgoroth. Gaahl sin vokal høres så feil ut da..det blir liksom bare sånn tynn hyling mesteparten av tida. Og forresten, jeg driter langt og hardt i om Krisiun er "kristenmetl", det er panserfett og that's all that matters. Endret 13. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor langt skal vi dra spøken? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Nå gikk jeg nettopp til innkjøp av: Grenjar/Vantro - Split. Thorns - Stigma Diabolicum. Vargsang - Werewolf of Wysteria. Katharsis - VVorldVVithoutEnd. Gleder meg! Edit: Sorry for store bilder ... Endret 13. juni 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå