Neslepaks Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Halford kan heller gå solo igjen. Dei platene grisebankar det meste Priest har gjort. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Sjekket ut Aluk Todolo? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=881414 Åjada. Har både sju-tommeren og Descension-plata (bokstavelig talt plata). Så ja, de har fått skrapt seg under stiften. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Halford kan heller gå solo igjen. Dei platene grisebankar det meste Priest har gjort. Det er litt merkelig, ikkje helt kva eg forventer av Priest. Veldig teatralsk, får nesten en følelse av at King Diamond har vore med :!: Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Live Insurrection > alt av Priest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Han sa jo på intervju på Tinnitus at han regna med denne plata ville bli veldig annerledes fra de tidligere, det var det som var spesiellt med Priest, at fansen aldri kunne vite hvordan neste plate ville høres ut. Den er ment å være en slags rockeopera. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Der var Darkspace III lekket. Tror jeg er en av få som likte I bedre enn II, men er jaggu litt spent på denne også. Jeg liker ener'n bedre enn toer'n også. Sangene er så alt for lange på toer'n, samt at den ikke er like fengende. Men denne sangen "3.12" som ligger på myspace er herlig! Har lastet ned albumet, men jeg skal IKKE høre på det før jeg har det på CD. Poenget med å laste ned da? Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Kanskje denne er nevnt før, men denne sangen oppdaget jeg nylig, og den går vel innenfor death metal, er en småagressiv sang med høyt tempo hele tiden. Roadrunner United - Annihilation By The Hands of God. Roadrunner United er et all star band fra platekompaniet Roadrunner. Hva jeg mener med det er at de samler stjerner (innenfor samme plateselskap, tror jeg? Usikker). Anyways, veldig brutal synging, litt uvant for meg i begynnelsen men digger det nå. Vokal - Glen Benton (Deicide, Vital Remains) Trommer - Joey Jordison (SlipKnot) Gitar - James Murphy (Testament, Death) Bass - Steve DiGiorgio (Quo Vadis, Sadus, Sacrio) Afaik. : p Endret 12. juni 2008 av Puritania Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hehe, kult konsept med et slags Roadrunner All-stars band ja. De har mange enorme band på den labelen. Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hehe, ja. Du minnte meg også på det korrekte ordet, "all-star". Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hvad tucks egentlig folket om slayer ? jeg har nå fått hele discografien av en venn og hører gjennom. Må si jeg er imponert over trommene. raskeste basstrommene jeg har hørt ihvertfall. er et godt eksempel på dette. Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Tja, har jo Reign In Blood albumet, må si det er rimelig kjedelig utenom Raining Blood (gitar-riffet ). Edit: Jihad var konge! Endret 12. juni 2008 av Puritania Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Slayer er konger, nuff said. Reign in Blood er vel det tøffeste og beste og mest intense trash metal album som er laget. imo Eg tror eg hørte platen minst en gang hver dag i ett halvt år når den kom ut i 1986. Endret 12. juni 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Seasons in the Abyss er nok det beste albumet ved siden av Reign in Blood. Riffet på starten av Skeletons of Society er nydelig. Endret 12. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Har hatt mye glede av Slayer gjennom årene. Begynte å høre på mere sånn extrem/trasha metal tidlig på 90-tallet, etter å ha hatt beina temmelig godt planta i NWOBHM og amerikansk glamrock mange år, så jeg har fulgt dem lenge. Det er ikke så lett å elske et band bare ved å tvinge seg til å høre gjennom de "rette" platene på en gang. Man må ha litt historie med bandet syns jeg. Kjøre Slayer-garanti på ungdomsfester og slikt. Men i det siste har det dabbet mere av..har vel ikke hørt de klassiske skivene i sin helhet på mange år. Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Tror nesten jeg må skjekke litt mere ut fra Slayer, annet enn hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Slayer, Raining Blood er tidenes thrash-skive, førsteskiva er knallfet rølpethrash og en del helt greit og noe knallbra materiale innimellom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hehe, jeg husker jeg var dritstolt når jeg hadde kjøpt Live Intrusion (slayer jah) på VHS. Det var fra divine intervention turneen, og den var helt ny når jeg kjøpte den. Tegna tilogmed coveret på penalet mitt. En mann som satt fremoverbøyd med et pentagram laget av sverd bak seg. Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Slayer, Raining Blood er tidenes thrash-skive, førsteskiva er knallfet rølpethrash og en del helt greit og noe knallbra materiale innimellom. Heter ikke albumet Reign in Blood? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jau. Plata heter Reign in Blood, låten heter Raining Blood. Bare et artig lite ordspill siden begge uttales likt. Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det gjør det Puritania, men det er lett å blande noen ganger. Endret 12. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå