Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var Darkspace III lekket.

 

Tror jeg er en av få som likte I bedre enn II, men er jaggu litt spent på denne også.

 

Jeg liker ener'n bedre enn toer'n også. Sangene er så alt for lange på toer'n, samt at den ikke er like fengende.

Men denne sangen "3.12" som ligger på myspace er herlig! Har lastet ned albumet, men jeg skal IKKE høre på det før jeg har det på CD.

Poenget med å laste ned da?

Lenke til kommentar

Kanskje denne er nevnt før, men denne sangen oppdaget jeg nylig, og den går vel innenfor death metal, er en småagressiv sang med høyt tempo hele tiden.

 

Roadrunner United - Annihilation By The Hands of God.

 

Roadrunner United er et all star band fra platekompaniet Roadrunner. Hva jeg mener med det er at de samler stjerner (innenfor samme plateselskap, tror jeg? Usikker). Anyways, veldig brutal synging, litt uvant for meg i begynnelsen men digger det nå.

 

Vokal - Glen Benton (Deicide, Vital Remains)

Trommer - Joey Jordison (SlipKnot)

Gitar - James Murphy (Testament, Death)

Bass - Steve DiGiorgio (Quo Vadis, Sadus, Sacrio)

 

Afaik. : p

Endret av Puritania
Lenke til kommentar

Har hatt mye glede av Slayer gjennom årene. Begynte å høre på mere sånn extrem/trasha metal tidlig på 90-tallet, etter å ha hatt beina temmelig godt planta i NWOBHM og amerikansk glamrock mange år,

så jeg har fulgt dem lenge. Det er ikke så lett å elske et band bare ved å tvinge seg til å høre gjennom de "rette" platene på en gang. Man må ha litt historie med bandet syns jeg. Kjøre Slayer-garanti på ungdomsfester og slikt.

 

Men i det siste har det dabbet mere av..har vel ikke hørt de klassiske skivene i sin helhet på mange år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe, jeg husker jeg var dritstolt når jeg hadde kjøpt Live Intrusion (slayer jah) på VHS.

Det var fra divine intervention turneen, og den var helt ny når jeg kjøpte den. Tegna tilogmed coveret på penalet mitt.

En mann som satt fremoverbøyd med et pentagram laget av sverd bak seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...