Tuttebobo Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Snakka med Vortex på Wacken i fjor, og han sa at de nye sangene var dritbra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Selvsagt syns han de er dritbra, han har jo vært med på å lage dem Man lager ikke musikk man ikke liker selv. Og godkjenner det hvertfall ikke på plate før man er 100% fornøyd med låten selv. Endret 11. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jævla justismord på Varg Vikernes. Amnesty gir faen naturligvis... dømt for å sette et eksempel og for sitt syn enda mer enn sine handlinger. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Rwake var litt fett. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Ikke engang prøv å sammenligne de to sakene, tutten. Én av de fortjener straffen sin, mens den andre er et jævla trist tilfelle av totalsvikt fra Ullevål universitetssykehus sin side. Tips til no funky dødsmetall noen? Abscess - Seminal Vampires & Maggot Men MySpace Cadaver - Hallucinating Anxiety MySpace Cancer - Death Shall Rise YouTube Cenotaph - The Gloomy Reflection Of Our Hidden Sorrows Malevolent Creation - Dei tre fyrste YouTube Massacre - From Beyond YouTube Necrophobic - The Nocturnal Silence MP3 Panzerchrist - Soul Collector Sinister - Diabolical Summoning Terrorizer - World Downfall Desse har du sikkert kontroll på, men pokker heller. Gje lyd om du treng fleir tips. Endret 11. juni 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Update time again.... We have just come back from the mix at Studio Fredman and the album is sounding monumentally killer. Unfortunately continued schedule problems meant that the vocals did not get recorded in time so we will have to return to finish those off later. Adrian completely devasted the drums for this recording and Vicotnik has manageed to really outdo himself with his most inspired bass work yet. I think we have all raised the bar with this recording and we are itching to get these morbid hymns out to you. Gleder meg vilket band er det her snakk om? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 La meg gjette. Code? Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Gaahl er gay? Hahaha, dagens. __ Btw, Nye Khold-plata var for kjedeleg. Noko catchy stuff, men ein smule lite nyskapande. Fin vorspielplate er det uansett. __ Nokon som har høyrt nye frå Venom, forresten? Utruleg original tittel i alle fall... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 La meg gjette. Code? I taleform er det nok bare Code, men jeg tror det er <code>. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 noen som har hørt nye Priest? Suger det så mye som kritikerne sier? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 De spillte 2 låter på konserten, og eg likte det eg hørte. Det ligger en torrent på ett verdenskjent torrent-nettsted med 9 låter fra plata, med sånne irriterendes promo-avbrudd. Har ikkje giddet å laste den ned, platen skal kjøpes uansett. Er gammel eg skjønner du, vil helst ha ett cover å holde i og se på vinyl-cover Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 skal se dem i tyskland, så får vell høre det da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg visste coveret minte meg om noe! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Ja, der har du to go'saker. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det der nevner han i ekstra DVD-en. Det med at alle idéene kom fra Oblivion fra underbevisstheten. Morsom trivia. Edit: Ofre et øre til det interessante bandet ttttttttttttttttttttt. mmmm, som jeg elsker slike uortodokse, utradisjonelle band. Edit #2: Jeg slenger opp enda en! BURIAL HEX Endret 11. juni 2008 av Seian Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Åpningslåta på konserten i Bergenshallen var jo feit! "I am Nostradamus!" Kan bli brae saker frå Priest igjen, som forrige. Faen den nye videoen til Keep of Kalessin var kul! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det der nevner han i ekstra DVD-en. Det med at alle idéene kom fra Oblivion fra underbevisstheten. Morsom trivia. Edit: Ofre et øre til det interessante bandet ttttttttttttttttttttt. mmmm, som jeg elsker slike uortodokse, utradisjonelle band. Edit #2: Jeg slenger opp enda en! BURIAL HEX Sjekket ut Aluk Todolo? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=881414 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 11 veker til HITS! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Åpningslåta på konserten i Bergenshallen var jo feit! "I am Nostradamus!" Kan bli brae saker frå Priest igjen, som forrige. Faen den nye videoen til Keep of Kalessin var kul! Ble nysjerrig så eg tok og lastet ned platen eg Det de spillte på konserten var en intro som heter Dawn of Creation, som går direkte over i neste låt som heter Prophecy. Så spillte de noen gamle låter, og en ny låt til som eg her og nå tror het The four horsemen. Har ikkje kommet så langt at eg har hørt den enda. Så langt assosierer eg det eg hører mest med Ram it down-platen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå