Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke engang prøv å sammenligne de to sakene, tutten. Én av de fortjener straffen sin, mens den andre er et jævla trist tilfelle av totalsvikt fra Ullevål universitetssykehus sin side.

Tips til no funky dødsmetall noen?

Abscess - Seminal Vampires & Maggot Men

MySpace

Cadaver - Hallucinating Anxiety

MySpace

Cancer - Death Shall Rise

YouTube

Cenotaph - The Gloomy Reflection Of Our Hidden Sorrows

Malevolent Creation - Dei tre fyrste

YouTube

Massacre - From Beyond

YouTube

Necrophobic - The Nocturnal Silence

MP3

Panzerchrist - Soul Collector

Sinister - Diabolical Summoning

Terrorizer - World Downfall

Desse har du sikkert kontroll på, men pokker heller. Gje lyd om du treng fleir tips.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Update time again....

We have just come back from the mix at Studio Fredman and the album is sounding monumentally killer. Unfortunately continued schedule problems meant that the vocals did not get recorded in time so we will have to return to finish those off later. Adrian completely devasted the drums for this recording and Vicotnik has manageed to really outdo himself with his most inspired bass work yet. I think we have all raised the bar with this recording and we are itching to get these morbid hymns out to you.

Gleder meg :)

vilket band er det her snakk om?

Lenke til kommentar

Gaahl er gay? Hahaha, dagens.

__

Btw, Nye Khold-plata var for kjedeleg. Noko catchy stuff, men ein smule lite nyskapande. Fin vorspielplate er det uansett.

__

Nokon som har høyrt nye frå Venom, forresten? Utruleg original tittel i alle fall...

Lenke til kommentar

De spillte 2 låter på konserten, og eg likte det eg hørte.

Det ligger en torrent på ett verdenskjent torrent-nettsted med 9 låter fra plata, med sånne irriterendes promo-avbrudd. Har ikkje giddet å laste den ned, platen skal kjøpes uansett.

Er gammel eg skjønner du, vil helst ha ett cover å holde i og se på

vinyl-cover :love::love::love:

Lenke til kommentar
Åpningslåta på konserten i Bergenshallen var jo feit! "I am Nostradamus!" Kan bli brae saker frå Priest igjen, som forrige. Faen den nye videoen til Keep of Kalessin var kul!

Ble nysjerrig så eg tok og lastet ned platen eg :p

Det de spillte på konserten var en intro som heter Dawn of Creation, som går direkte over i neste låt som heter Prophecy. Så spillte de noen gamle låter, og en ny låt til som eg her og nå tror het The four horsemen. Har ikkje kommet så langt at eg har hørt den enda.

Så langt assosierer eg det eg hører mest med Ram it down-platen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...