Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Ja for "vår" klesstil er jo ikke fra 80-tallet neiiida :)

Jeans&Leather og greier. Det sang Manowar om også i 1981. "Wearing Jeans and leather, not crackerjack clothes".

Eller hva med Saxon's gamle klassiker Denim & Leather fra 1982? "Denim and leather, goes well together". Bra nødrim også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nye Khold har leaka.

Khold er jækla knall i små doser. Dessverre blir eg lei etter nokre få songar. I tillegg har det gått rakt nedover etter debuten Masterpiss Of Pain.

Trur eg skal sjekke ut litt av det Tulus har gjort. Konserten på Inferno var til tider glitrande. Nokon som kan seie noko om dei tre skivene på 90-talet?

Lenke til kommentar
Ble aldri noen Khold-tilhenger jeg heller. Leste anmeldelsene når den første skiva kom og sjekka den ut, men ble ikke akkurat blown away. Høres jo bare kliss likt ut all anna velprodusert svartmetall for tida.

Khold har da særpreg til tusen.

Einig. Utdjup kva du meinar med "kliss likt", Bytex.

Syns Khold har mykje å fare med, men er litt einig i det du seier Neslepaks.

___

Nyeplata minner meg i første omgang ein del om den siste Satyricon-skiva.

Endret av huf
Lenke til kommentar
...men det er visstnok sant.

Ja det er veldig mye som visstnok er sant. Har selv hørt at mannen er aseksuell. Sikkert mange homofile som blir fristet til å komme inn i BM miljøet, tenker på nagler, lær og hår.

Hadde ikke forundret meg om ryktet ble sluppet for å få enda mer oppmerksomhet med økt salg som konsekvens.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Har det nok slik at dette er sant. Trodde først at det bare var rykter, men da jeg snakket med en på skolen min, som er homofil, så hadde Gaahl vært hjemme hos han og kjæresen (altså guttekjæresten) på vorspiel (har fått bekreftet dette av de andre som var på vorspielet) og han hadde snakket åpent om det. I tillegg vet jeg hvem han er forelsket i, men vil selvfølgelig ikke nevne navn.

Dere får tro det eller ikke, men jeg er iallefall blitt overbevist. Kan jo være at Gaahl bare er en ussel løgner som henger med homofile og på Finken bare for å lure folk, men jeg tviler litt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...