Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ja for "vår" klesstil er jo ikke fra 80-tallet neiiida Jeans&Leather og greier. Det sang Manowar om også i 1981. "Wearing Jeans and leather, not crackerjack clothes". Eller hva med Saxon's gamle klassiker Denim & Leather fra 1982? "Denim and leather, goes well together". Bra nødrim også. Endret 10. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Were you wearing denim, wearing leather osvosv. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) fiksntriks Endret 10. juni 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 The URL contained a malformed video ID. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nye Khold har leaka. Khold er jækla knall i små doser. Dessverre blir eg lei etter nokre få songar. I tillegg har det gått rakt nedover etter debuten Masterpiss Of Pain. Trur eg skal sjekke ut litt av det Tulus har gjort. Konserten på Inferno var til tider glitrande. Nokon som kan seie noko om dei tre skivene på 90-talet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ble aldri noen Khold-tilhenger jeg heller. Leste anmeldelsene når den første skiva kom og sjekka den ut, men ble ikke akkurat blown away. Høres jo bare kliss likt ut all anna velprodusert svartmetall for tida. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ble aldri noen Khold-tilhenger jeg heller. Leste anmeldelsene når den første skiva kom og sjekka den ut, men ble ikke akkurat blown away. Høres jo bare kliss likt ut all anna velprodusert svartmetall for tida. Khold har da særpreg til tusen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ble aldri noen Khold-tilhenger jeg heller. Leste anmeldelsene når den første skiva kom og sjekka den ut, men ble ikke akkurat blown away. Høres jo bare kliss likt ut all anna velprodusert svartmetall for tida. Khold har da særpreg til tusen. Einig. Utdjup kva du meinar med "kliss likt", Bytex. Syns Khold har mykje å fare med, men er litt einig i det du seier Neslepaks. ___ Nyeplata minner meg i første omgang ein del om den siste Satyricon-skiva. Endret 10. juni 2008 av huf Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Khold er fryhyhyktelig kjedelig. Takler verken musikken eller konseptet. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nokon som kan seie noko om dei tre skivene på 90-talet? Di har fantastiske platecover Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Di har fantastiske platecover Soundchaser er forøvrig en fantastisk bra plate Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Personlig har jeg begynt å like Black In Mind og XIII bedre, Men Soundchaser Eier virkelig de to nyeste platene Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har folk fått med seg at Gaahl fra Gorgoroth er homofil? Så på denne mannen en periode som en typisk... ikke-homofil, men det er visstnok sant. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har folk fått med seg at Gaahl fra Gorgoroth er homofil? Så på denne mannen en periode som en typisk... ikke-homofil, men det er visstnok sant. Den ondeste mannen i black metal er gay? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) ...men det er visstnok sant. Ja det er veldig mye som visstnok er sant. Har selv hørt at mannen er aseksuell. Sikkert mange homofile som blir fristet til å komme inn i BM miljøet, tenker på nagler, lær og hår. Hadde ikke forundret meg om ryktet ble sluppet for å få enda mer oppmerksomhet med økt salg som konsekvens. Endret 10. juni 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har det nok slik at dette er sant. Trodde først at det bare var rykter, men da jeg snakket med en på skolen min, som er homofil, så hadde Gaahl vært hjemme hos han og kjæresen (altså guttekjæresten) på vorspiel (har fått bekreftet dette av de andre som var på vorspielet) og han hadde snakket åpent om det. I tillegg vet jeg hvem han er forelsket i, men vil selvfølgelig ikke nevne navn. Dere får tro det eller ikke, men jeg er iallefall blitt overbevist. Kan jo være at Gaahl bare er en ussel løgner som henger med homofile og på Finken bare for å lure folk, men jeg tviler litt.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 For en stund siden pratet jeg med en kar på vors, han fortalte meg at gaahl var skeiv:P Se&Hør som faen, men ikke vet jeg. Driter i det. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Blabla ukebla'. Får jeg by på en saftig dose Rwake til trådens besøkere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå